Hallo,
Hierbij ben ik opzoek naar een fietsmaat om in het weekend een rondje mee te rijden (80 a 100)en eventueel van het voorjaar een toertocht mee te rijden.
Rij eigenlijk bijna altijd alleen en rij ongeveer tussen de 28 en 30 gemiddeld. Heb niet zoveel zin in een fietsclub ivm tijdstippen waarop gefietst word en de grote van de groepen.
Ik ben 32 jaar en sta open voor suggesties.
Groeten
Roberto
Fietsmaatje m/v gezocht omgeving oud-Beijerland
-
- Forum-lid
Kom zelf uit Rotterdam zuid, maar we kunnen wel eens afspreken bij de Heinenoordtunnel. Rij zelf ook vaak alleen en af en toe eens samen rijden lijkt me wel leuk. Ben zelf 36, rij ook zo rond de 30km/u.
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Ik woon zelf ook in Rotterdam Zuid, maar fiets meestal in de buurt van de Oude Maas.
Moet daarbij wel vermelden, dat ik nog een beginner ben en pas sinds een paar weken een wielrenfiets heb. Mijn tempo zal dus ook wat lager liggen, maar denk dat ik me snel kan aanpassen (max afstand tot nu toe 46,8 km gefietst)
Lijkt me ook leuk om met wat meer ervaren mensen te fietsen, zodat ik ook wat kan leren!
Ben zelf 32 jaar
Moet daarbij wel vermelden, dat ik nog een beginner ben en pas sinds een paar weken een wielrenfiets heb. Mijn tempo zal dus ook wat lager liggen, maar denk dat ik me snel kan aanpassen (max afstand tot nu toe 46,8 km gefietst)

Lijkt me ook leuk om met wat meer ervaren mensen te fietsen, zodat ik ook wat kan leren!
Ben zelf 32 jaar

Hoi
Ik ben Alex, 35 jaar uit Dordrecht, kan wel richting Oud Beijerland/Heijenoord komen, ik rij tegen tussen de 27 en 30, afstand maakt niet zoveel uit.
Ik ben dit weekend beschikbaar, zaterdag of zondag maakt mij niet uit,
Stuur maar een pm
groet
Alex
Ik ben Alex, 35 jaar uit Dordrecht, kan wel richting Oud Beijerland/Heijenoord komen, ik rij tegen tussen de 27 en 30, afstand maakt niet zoveel uit.
Ik ben dit weekend beschikbaar, zaterdag of zondag maakt mij niet uit,
Stuur maar een pm
groet
Alex