Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Gevallen in 2015

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5909
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 21 dec 2015 12:41

Ik kreeg nog een pb van wolfhound32 over mijn voortgang. Hij zit nu met de gebakken peren van een valpartij en hopelijk was hij ook de laatste dit jaar die zich in het 'nog gevallen in 2015' topic hoefde te melden. Ik dacht, laat ik het even algemeen antwoorden. Ik heb een paar dagen geleden gelukkig nog een aanrijding met een overstekende hond kunnen voorkomen. Ik reed dik 60 in een afdaling toen dat mormel van achter een auto vandaan de weg kwam overgestoken.

En het gaat goed met rob74. Zo goed zelfs dat ik weer gewoon op de wielrenfiets zit en lange tochten kan maken. De langste afstand tot nog toe is 144 km. Echt helemaal de oude ben ik niet en echt helemaal herstellen doet zoiets misschien wel nooit. De linkerheup blijft anders voelen dan rechts en er is wat lenigheid uit verdwenen. Maar er zijn eigenlijk geen beperkingen. Sterker nog. Ik ben nu gewoon op fiets vakantie. En dan ook geen kleine tocht maar ik ben als fietsend op weg van Ho Chi Minh city in Vietnam, dwars door Cambodja heen op weg naar Bangkok. Mijn herstel gaat wonderbaarlijk rap en veel sneller dan gemiddeld. Revalidatie trajecten van een jaar zijn namelijk geen uitzondering bij dit soort breuken.

Plaatje van onderweg van vandaag:
Afbeelding

En heel veel reisverhalen op het blog:
http://robgemen.blogspot.nl
Live fast; die young. mijn blog

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 21 dec 2015 16:57

Goed om dit te vernemen Rob. :like:
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 21 dec 2015 17:27

Succes, Rob! Je foto staat op zijn kop.

Gebruikersavatar
Sweety2008
Forum-lid
Berichten: 3098
Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11

Gebruikersavatar Sweety2008 25 dec 2015 23:21

TumTumTum schreef:
Sweety2008 schreef: Ik denk dat ik volgend jaar hardlopen en fietsen ga combineren. Omdat ik nu toch allebeide sporten leuk vind om te doen. Ik hoef ook niet 10.000 km in het jaar te fietsen en een marathon lopen. Ik doe dit omdat ik het leuk vind zonder druk van buitenaf.
Als je nou ook nog af en toe een plons in het zwembad doet en niet meteen verzuipt zoals ik kan je volgend jaar meedoen aan een vrouwentriathlon. En dat is heel erg leuk. Ga ik kijken of ik je kan beaten.:)
Bij mij in de buurt is helaas geen fatsoenlijk zwembad dus dat gaat hem niet worden.
Ghost Nivolet 6LC

Gebruikersavatar
Sweety2008
Forum-lid
Berichten: 3098
Lid geworden op: 26 sep 2014 23:11

Gebruikersavatar Sweety2008 26 dec 2015 11:41

Ik wil misschien een keer meedoen aan een duathlon dus hardlopen gecombineerd met fietsen. In september vind dit altijd in Blerick-Boekend plaats. Dus dat is voor mij meer een optie. :mrgreen:
Ghost Nivolet 6LC

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8382
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 26 dec 2015 11:58

Sweety2008 schreef: Bij mij in de buurt is helaas geen fatsoenlijk zwembad dus dat gaat hem niet worden.
Daar kan ik me niets bij voorstellen. Zwembad "de Wisselslag?"
In zwembaden is de atmosfeer heel anders dan bijv. 20 jaar geleden. Er hangt helemaal niet zo'n sterke chloorlucht meer als toen.

Plaats reactie