Pagina 1 van 1

Ervaringen Bike24 - bij servicegevallen

Geplaatst: 26 mar 2015 10:13
door Jbplap
Ik heb een bestelling gedaan bij bike24,
is mooi snel geleverd, en communicatie tijdens bestelproces ging erg goed.

Zo heb ik na de order nog via mail wat producten toe kunnen voegen, dit hebben ze gewoon rechtstreeks aan de paypal betaling kunnen toevoegen.

So far so good dus...

Producten dus snel in huis, maar had oa een 3T pro clip on aerobar besteld,
dit leek wel een maandag ochtend modelletje :lol:
Labeling zat aan de binnenkant ipv buitenkant en de buizen hadden niet dezelfde kromming. (je zou haast namaak vermoeden).
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gelijk foto's gemaakt en een klacht ingediend, nu begon de communicatie trager te worden.
Uiteindelijk een extra dag later een mailtje dat ze het vervelend vonden en een return label.

Pakketje teruggestuurd, dit is afgelopen vrijdag door ze ontvangen en sindsdien geen contact meer.
Ik heb ze gisteren nog maar een mailtje gedaan van wat de status is, want ik wil fietsen :)

Hebben meer mensen ervaringen met deze shop bij servicegevallen?
Moet ik gewoon wat meer geduld hebben,
of via paypal alvast een conflict starten?

Re: Ervaringen Bike24 - bij servicegevallen

Geplaatst: 26 mar 2015 10:28
door jansen2.0
Moet ik gewoon wat meer geduld hebben
Vervelend, maar dit is niet onaanvaardbaar. Wellicht willen ze een nieuwe sturen maar is het artikel niet op voorraad. Maw: geef ze even de tijd. Ondertussen:

Afbeelding

Re: Ervaringen Bike24 - bij servicegevallen

Geplaatst: 26 mar 2015 10:39
door Jbplap
Ik wil ook gewoon een nieuwe :)

Op zich is wachten niet zo erg, als ik maar weet waarop ik wacht.
Met bestellen laten ze binnen een paar uur van zich horen, nu gaan er opeens dagen overheen...

Dat is mijn probleem.

Re: Ervaringen Bike24 - bij servicegevallen

Geplaatst: 26 mar 2015 20:31
door loos
Ik heb wel eens schoenen bij bike24 besteld. Er zat een andere maat in de doos.
Geen probleem, gratis retourlabel en geld teruggekregen.
Dezelfde dag heb ik nog nieuwe besteld bij ze, daar win je tijd mee.

Het zal echt wel goed komen, ik bestel veel bij ze.
Je geduld wordt beloond.

Re: Ervaringen Bike24 - bij servicegevallen

Geplaatst: 28 mar 2015 19:30
door Le Grimpeur
Ook ik heb al diverse malen iets bij ze gekocht. Éénmaal iets 'moeten' ruilen. Ik had een FSA stuur gekocht en daar zat, ondanks de keurige verpakking, toch een lelijke kras op. Natuurlijk net op dat deel waar geen stuurlint komt. Mailtje gestuurd (wel in 't Duits gedaan) en ik kreeg de keuze van een reductie of ruilen. Heb voor het laatste gekozen en dat verliep verder snel en naar tevredenheid. Dus misschien ietsje meer geduld hebben, of nog eens vriendelijk informeren hoe 't er mee staat?

Re: Ervaringen Bike24 - bij servicegevallen

Geplaatst: 30 mar 2015 11:47
door Jbplap
Waar facebook al niet goed voor is :)

Inmiddels heb ik een reactie...
Ze hebben de importeur als ook 3T zelf benaderd, maar het lijkt erop dat de hele batch het defect heeft...

Dus op zoek naar een andere aerobar, heeft iemand nog tips?
Met verstelmogelijkheden en hoogte te variëren?

Re: Ervaringen Bike24 - bij servicegevallen

Geplaatst: 30 mar 2015 11:52
door danoontje
Hier zelfde ervaringen als le grimpeur en loos. Gewoon een goed bedrijf

Re: Ervaringen Bike24 - bij servicegevallen

Geplaatst: 30 mar 2015 12:20
door Jbplap
Inmiddels ook mijn geld terug.

Jammer dat daar een facebook post voor nodig was om er wat gang achter te zetten.
Maar het verhaal is heel aannemelijk, dat ze onderzoek deden naar het defect.

Ook totaal geen probleem, maar laat dan ff horen van 'we zijn er mee bezig maar we weten niks nieuws'

Maar dit schijnen 2 verschillende manieren van communiceren te zijn, waarbij een deel van de mensen voorkeur heeft om niks te horen tot er nieuws is, en de andere groep hoort liever van 'er is niks nieuws, maar ik laat je wel in de loop'.

Ik hoor bij de laatste ;)

Resultaat is wel dat ik nu op zoek moet naar een vervangend model!