Mathieu van der Poel
Dat was de discussie niet, bij de les blijven. De aanleiding van de discussie was:
Zelfs op de weg is zijn spreiding al groter dan Tom Boonen
Tom was (zeker in zijn jonge jaren) meer een beetje een rockster. Snelle auto's, coke en Nederlandse tienermeisjes meenemen...
-
- Forum-lid
Naar eigen zeggen heeft MvdP al meer uit zijn carrière gehaald dan hij gedacht had. Daarbij lijkt hij bij uitstek een persoonlijkheid die uitdagingen nodig heeft. Hij zal momenteel in dubio verkeren omtrent zijn plannen voor de zomer: OS MTB of OS wegrit of beide? Dan nog de WK en om het helemaal te gek te maken RvL. Ja, een scala aan mogelijkheden en van het goede teveel. Wellicht grijpt hij overal naast en draait het rad van Fortuin eens in het voordeel van WvA. Daarna de winter, en weer een wegseizoen, nog een en weer, met hier en daar misschien een minieme accentverschuiving. Allemaal wedstrijden die hij al eens gewonnen heeft, of wegraces die al te veel lijken op het voorgaande. Hoeveel motivatie schuilt er in de herhaling, in het verhogen van het aantal turven? Nee, ik mag hopen dat de entourage van MvdP hem beweegt om de lat in de toekomst te verleggen.
Volgend jaar gaat zijn focus echt wel anders zijn verwacht ik.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik denk dat hij beter dit jaar zijn focus moet verleggen. Geen idee of hij nog nooit olympisch goud wil behalen als MTB-er, maar indien zo, dan zou ik de koersfiets tot aan Parijs aan de wilgen hangen. Zijn voorbereidingen tot nog toe om een grote MTB medaille te behalen zijn hap snap geweest. En L.A. 2028 is nog best ver voor een eventuele derde kans
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid HC
MTB zou wel heel mooi zijn, als hij de OS wint of WK ben je wel echt de eerste die dat is gelukt.
Maar dan moet ie nu wel de MTB op.
Ik denk gewoon dat we hem (bijna) niet meer op de MTB zien. Het is ook een andere aanpak ik zie hem dat helaas niet doen.
Maar dan moet ie nu wel de MTB op.
Ik denk gewoon dat we hem (bijna) niet meer op de MTB zien. Het is ook een andere aanpak ik zie hem dat helaas niet doen.
Ik trouwens dat er meer sprake is van "de focus verleggen" als hij het simpel houdt en zich de rest van zijn carrière toelegt op het Vlaamse werk.
Ik denk dat hij tot voor kort gedacht heeft lekker te kunnen blijven spelen op de fiets, alles te kunnen doen waar hij zin in had en zo altijd kans te maken om te winnen.
Ik denk dat hij tot voor kort gedacht heeft lekker te kunnen blijven spelen op de fiets, alles te kunnen doen waar hij zin in had en zo altijd kans te maken om te winnen.
Campagnolo Ultra Dork
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik kan me nog een interview met Tom Boonen herinneren. Volgens mij vlak voor de tourstart in Monaco (waar Cancellara gruwelijk uithaalde)
Daar werd hij echt neergezet als toekomstig winnaar van een grote ronde. Hij weersprak dat toen niet echt maar ironisch genoeg ging het daarna wel een beetje bergaf met zijn carrière
Ik hoop dat Mathieu dat lot bespaard blijft!
Daar werd hij echt neergezet als toekomstig winnaar van een grote ronde. Hij weersprak dat toen niet echt maar ironisch genoeg ging het daarna wel een beetje bergaf met zijn carrière
Ik hoop dat Mathieu dat lot bespaard blijft!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
- Forum-lid HC
Als ie zich er op richt lukt dat wel.
Maar dat heeft ie nog nooit echt gedaan. OS misschien uitgezonderd.
Hij heeft wel het postuur van degene die nu winnen.
Een grote ronde gaat ie nooit winnen en dat gaat ie ook niet proberen. Is het het type renner niet voor.
Die kan zich niet zo lang inhouden.