Wil je een nieuwe racefiets kopen? Hulp nodig? Stel al je vragen hier!

CHESINI Dealers

kaalpani
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 nov 2014 11:56

kaalpani 22 dec 2014 22:25

Forumleden,

Ik wil een ieder bedanken voor zijn of haar reactie. Wij weten in ons hart allemaal dat een forum vaak niet de makkelijkste wijze is om informatie te delen. De wijze waarop informatie wordt ontvangen is veelal niet goed in te schatten.

Laten we vooral proberen goed te communiceren en vooral de W vragen te stellen ( wie, waarom, waarvoor, wanneer etc etc). Hiermee krijgt een ieder meer informatie. Dus blijf vooral gemotiveerd je reactie geven. Zo krijgt iedereen zijn ruimte en blijft het reageren leuk voor zowel lezer als schrijver. Want uiteindelijk zijn we allemaal te gast in de huiskamer (FIETS) van een ander.

Dus laten we de woorden van Menno Grootjans ter hand nemen en het komende jaar lekker het veld of de weg op te gaan. Of het nu op een Italiaanse, Hollandse, Duitse of Aziatische fiets is. Uiteindelijk gaat het om plezier en de passie!

p.s. op 17 mei is er een Chesini tourrit (voor iedereen toegankelijk)
Agent Chesini Benelux

Gebruikersavatar
de zwarten
Forum-lid HC
Berichten: 4222
Lid geworden op: 17 dec 2006 22:17

Gebruikersavatar de zwarten 23 dec 2014 07:51

Lcsmet schreef:Ik vind de reactie van de Chesini invoerder (Kaalpani) op diegenen die hier met de nodige scepsis reageerden van een heel hoog niveau.
Hoe dikwijls hebben we zo'n replic hier al zien voorbijkomen?

In één woord "fantastisch" daar kan geen marketingmachine/-praatje tegenop.

Als ik nu een Chesini zou willen kopen dan deed ik aan Kaalpani hetzelfde aanbod, ik koop mij een Chesini als ik er een weekendje Italië bijkrijg. :)

Ik vind Italiaanse fietsen de mooiste om naar te kijken, ik heb zelf 2 nog "echte Italiaanse" Colnago's gehad.
Door mijn medische beperking (nekhernia's) is er echter geen enkele Italiaans frame meer geschikt om er toch nog een beetje mooi uit te zien als ik het afstel naar mijn behoeften :(.
Ik dacht hetzelfde. En ik dacht ook, na het lezen van enkele lauwe (en nogal excusez-le-mot-Hollandse) reacties daarop: parels voor de zwijnen!
Een Colnago master zit tegenwoordig aan +2000 euro, een Belgische Jaegher gaat voor niet minder dan 1700 euro weg, en dan wordt een Chesini criterium die perfect is afgewerkt en voor 1400 euro in de markt als duur bevonden. Kijk nog even naar de prijzen van de plastieken fietsen van 5 jaar terug (en hoeveel die nu nog waard zijn). I rest my case.

(ps: ik ben niet in de markt en ik vind het ook duur, maar ik ga dat hier niet gratuit zitten uitbazuinen - zie deze post maar als blijvende promo voor het kleine, sympathieke merk Chesini ;) )
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

Plaats reactie