ultegra 6800 cranckstel ook geschikt voor 10 speed?
-
- Forum-lid
ik zou graag een ultegra 6800 (11 speed) cranckstel toepassen in combinatie met ultegra 10 speed schakelmateriaal.
natuurlijk zegt shimano dat het niet kan, maar ik betwijfel dat. heeft iemand praktische ervaring?
natuurlijk zegt shimano dat het niet kan, maar ik betwijfel dat. heeft iemand praktische ervaring?
gaat niet, bestaat niet!
Geen punt.
-
- Forum-lid
hallo havana, weet je het zeker?havana schreef:Geen punt.
gaat niet, bestaat niet!
-
- Forum-lid
maar ik wil het omgekeerde: 11 speed cranck met rest 10 speed.jorrit10 schreef:Geen probleem. Ik rijd bijvoorbeeld probleemloos met een 10 speed crank i.c.m. een 11 speed groep.
gaat niet, bestaat niet!
-
- Forum-lid
havana heeft mij verzekerd dat het kan. ik ga het toepassen. allemaal bedankt voor de snelle reacties.
gaat niet, bestaat niet!
Zou ik ook graag willen, heeft inmiddels iemand praktijkervaring.
Ik heb dus vandaag diverse fietsboeren gemailed om hun mening. Ik krijg de meest uiteenlopende antwoorden, van: "Gaat/geen probleem, maar dit heb je niet van ons" tot duidelijk "neen" en ook een paar van die halfslachtige uitspraken, onder het mom van: "ja...maar, gaat niet probleemloos werken".....
Nou ja, dan maar dit topic even opnieuw op gang slingeren en eens kijken, wat we met z'n allen in de praktijk ervaren hebben.
Ik hoor het graag.
Ik heb dus vandaag diverse fietsboeren gemailed om hun mening. Ik krijg de meest uiteenlopende antwoorden, van: "Gaat/geen probleem, maar dit heb je niet van ons" tot duidelijk "neen" en ook een paar van die halfslachtige uitspraken, onder het mom van: "ja...maar, gaat niet probleemloos werken".....
Nou ja, dan maar dit topic even opnieuw op gang slingeren en eens kijken, wat we met z'n allen in de praktijk ervaren hebben.
Ik hoor het graag.
-
- Forum-lid
ik heb het gemonteerd en het functioneert perfect!!!!!
gaat niet, bestaat niet!
-
- Forum-lid
jazeker, een compact en nogmaals het werkt buitengewoon perfect!
gaat niet, bestaat niet!
- Joppietersen
- Forum-lid
Maar waarom zou je het willen?
misschien dat je de looks beter vindt maar zijn er ook andere redenen. schakelt t beter of....?
misschien dat je de looks beter vindt maar zijn er ook andere redenen. schakelt t beter of....?
Het gaat niet om de grootte van je tandwielen,
het gaat erom wat je er mee doet......
het gaat erom wat je er mee doet......