Lekke banden Paris-Roubaix
Wat ik me afvroeg, zondagmiddag kijkend naar Paris-Roubaix, of die neutrale wagens en motoren zowel Shimano als Campagnolo achterwielen bij zich hadden ? En dat ze weten wie met wel merk rijdt om het juiste achterwiel te leveren ?
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor. 
-
ericpeters
- Forum-lid HC
Ja en Ja. Daarnaast zijn Sram en Shimano zijn sowieso compatible en in het ergste geval kun je nog altijd beter met een verkeerde cassette (10sp in plaats van 11) rijden dan met een lekke achterband.ceon schreef:Wat ik me afvroeg, zondagmiddag kijkend naar Paris-Roubaix, of die neutrale wagens en motoren zowel Shimano als Campagnolo achterwielen bij zich hadden ? En dat ze weten wie met wel merk rijdt om het juiste achterwiel te leveren ?

Dat vind ik eigenlijk wel een goeie...
Dus die blauwe Shimano wagens hebben ook gewoon Campagnolo wielen bij zich? En een renner telt dan na de fietswissel de tandjes op zijn nieuwe wiel om te checken of hij een 11 speed heeft gekregen?
Dus die blauwe Shimano wagens hebben ook gewoon Campagnolo wielen bij zich? En een renner telt dan na de fietswissel de tandjes op zijn nieuwe wiel om te checken of hij een 11 speed heeft gekregen?
Een renner leeft niet in het echte leven. Dat leven komt pas na de fiets.
-
kilometervreter
- Forum-lid
Ik zag een heleboel shimano 7900
Die motards (en in andere koersen auto's) met wielen weten precies welke ploegen Campa rijden en welke ploegen niet. ze hebben twee soorten wielen mee: 10sp Shimano en 11sp Campagnolo. Een renner gaat echt niet zitten tellen of het klopt, hij vertrekt gewoon weer en als het onverhoopt niet klopt dan schakelt het gewoon voor geen meter.jules_msk schreef:Dat vind ik eigenlijk wel een goeie...
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof