Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Actiefoto's

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 29 mar 2007 23:17

Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 29 Maart 2007

Daar rijd half koersend België voor... als je een club wil, ga dan naar Vw Ardennes ( als ik het goed schrijf) opleidingsploeg van Lotto- Predictor, daar wil ik volgend jaar heen, bij DJR zie ik het somber in...


Misschien eens wat vriendelijker doen over elkaar ploeg?
De ploeg waar je zo graag heen wil zal je eerst bij naam moeten leren kennen, en dat isVC Ardennes... en die tellen ook heel wat leden, al merk je dat enkel als je wat meer in Wallonië gaat koersen. Buiten het "exotische" imago van een Waalse ploeg zie ik niet echt in waarom je daar in een opleidingsploeg zou willen gaan rijden; en de voorzitter van VC Ardennes wat kennende zitten ze nu ook weer niet te wachten op Vlamingen, want eenzelfde aanbod is hier te vinden.Dé echte opstapploeg naar de profs is de Pôle Continentale Wallon, de tegenhanger van Jong Vlaanderen-Bodysol.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 30 mar 2007 16:32

Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 29 Maart 2007


Daar rijd half koersend België voor... als je een club wil, ga dan naar Vw Ardennes ( als ik het goed schrijf) opleidingsploeg van Lotto- Predictor, daar wil ik volgend jaar heen, bij DJR zie ik het somber in...

Jij heb hoge verwachtigingen over jezelf. volgend jaar even bij VC Ardennes binnen stromen en dan jaar der op naar Lotto Predictor.

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 30 mar 2007 17:41

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 30 Maart 2007


Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 29 Maart 2007


Daar rijd half koersend België voor... als je een club wil, ga dan naar Vw Ardennes ( als ik het goed schrijf) opleidingsploeg van Lotto- Predictor, daar wil ik volgend jaar heen, bij DJR zie ik het somber in...

Jij heb hoge verwachtigingen over jezelf. volgend jaar even bij VC Ardennes binnen stromen en dan jaar der op naar Lotto Predictor.

nee dat zeg ik niet, zo bekijk jij het. Ik zou het mooi vinden als ik daar mag en kan rijden. Daar zie ik als ik door wil gaan in het wielrennen voor mij meer toekomst in dan bij DJR, of bij Westland, Krolstone of weet ik het. Als je ziet wat er van de drie grootste wielerploegen nou echt door stroomt naar Pro-Tour, is gewoon bar weinig... maar Balen bc of DCM kan je natuurlijk ook heen, alleen die zitten aardig vol zoals ik het zo laatst zag ( Balen BC man of 40, DCM zal er ook niet ver vanaf zitten)
Afbeelding

pietalala
Forum-lid
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 dec 2005 11:10

pietalala 31 mar 2007 16:25

Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 29 Maart 2007


Daar rijd half koersend België voor... als je een club wil, ga dan naar Vw Ardennes ( als ik het goed schrijf) opleidingsploeg van Lotto- Predictor, daar wil ik volgend jaar heen, bij DJR zie ik het somber in...


Wie ben jij om daar iets over te zeggen. Begin eerst met de naam goed te schrijven . Half koersend België rijd NIET voor DGR (dus niet jouw DJR). Jij bent nieuweling en hebt nog niet van de junior-wereld geproefd (ik zeg niet dat het beter is, of doe niet neerbuigend ofzo). Hiermee wil ik zeggen dat je bij de juniores beter bij een ploeg zit met een goede werking. Dus niet Hand in Hand Baal ofzo.
DGR telt vele renners, en dan, Balen BC ook. En als ik VC Ardennes bekijk en hetgeen ik er van weet is deze ploeg toch niet zo goed. (qua opleiding - zegt een vriend van me die erbij rijd) Om terug te kopen op het aantal renners.. Een ploeg telt vele renners, maar werkt ook met een kern. Een A-kern en een B-kern. Je gaat naar die ploeg indien je gevraagt bent of je zelf weet dat je kernwaardig bent. Zo heb je een heeel mooi programma, veel beter dan andere ploegen.
Dus stel dat jij niet bij DGR wil rijden en je wel kernwaardig bent, dan laat je een mooie kans wil liggen. Aan jou om te beslissen en "min of meer" neer te kijken op andere ploegen.
Btw: Ik wacht nog altijd op die foto van je TT aan een weegschaal.
Groet
Pieter
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

demerspurter
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 07 mei 2006 02:27

demerspurter 02 apr 2007 15:30

@ Record Freak
Vanwaar heb jij die foto's van Tienen-Zepperen ? ik heb meegereden toen.
Zou wel fijn zijn om te weten waar de je de foto's gevonden hebt.
Greetz
Demerspurter
<br>

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 02 apr 2007 15:36

Ik heb gisteren een uitstapje gemaakt door een mtb wedstrijd van 2,5 uur te rijden. 25e geworden, 4 beloften voor me, 1 andere A-amateur en voor de rest elites. Ik ben er wel tevreden over, niet verkeerd voor een roadie.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27578
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 02 apr 2007 23:06

Leuke foto's, je zit wel een beetje gek op de fiets, schouders een beetje opgekropt, op zie ik dat verkeerd? Lijkt me geen lekkere houding?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 02 apr 2007 23:17

Die 1 foto is net na een steil klimmetje in een bocht gemaakt volgens mij, daarom ziet het er daar niet uit. Wat die andere foto's betreft, m'n schouders zijn niet breder.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

crazycyclist
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 mar 2007 20:38

crazycyclist 03 apr 2007 20:05

ja dat ken ik hoor wie kent die ploeg nu niet???
btw kent ge jantje vanhoutte?
http://uploaddump.nl/f-134378.html" onclick="window.open(this.href);return false;

smekke
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 nov 2006 18:01

smekke 06 apr 2007 00:02

ik in Opwijk , ben degene met de blauwe helm & blauwe merckx fiets
Afbeelding

-kds-
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 10 jan 2006 23:04

-kds- 06 apr 2007 00:51

Quote: Origineel geplaatst door Smekke op 05 April 2007
***FOTO***

ik in Opwijk , ben degene met de blauwe helm & blauwe merckx fiets

Hoeveelste was je daar ? Ik was 19de
Afbeelding

smekke
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 nov 2006 18:01

smekke 06 apr 2007 18:48

Quote: Origineel geplaatst door -KDS- op 05 April 2007
Quote: Origineel geplaatst door Smekke op 05 April 2007
***FOTO***

ik in Opwijk , ben degene met de blauwe helm & blauwe merckx fiets



Hoeveelste was je daar ? Ik was 19de


ik was bij een grote valpartij betrokken , ik heb zelfs een foto van de valpartij zelf
Afbeelding

Plaats reactie