Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

kledinghanger voor fietsbroek

campafan
Forum-lid
Berichten: 201
Lid geworden op: 09 aug 2011 09:19

campafan 05 mar 2013 17:22

Hoi,

Eigenlijk hoort de vraag niet op dit forum, maar hoe doen jullie het met jullie fietsbroeken? Ik hang ze het liefst op zodat ze niet kreuken en netjes blijven. Echter met normale kledinghangers heb je altijd het probleem dat de zeem ongeveer 20 cm breed is omdat de broek draait. Na 5 broeken is m'n hele kast vervolgens vol.

nu zag ik een hanger in een winkel (heb een foto opgezocht op inet). Maar die hangers zijn wel los te bestellen bij fietsenwinkels, echter 23 euro en dat vind ik erg veel geld voor 1 kledinghanger. Iemand een idee/optie om de broek op te hangen met een hanger? Met de bretels....zat erover te denken het zelf te maken maar geen idee hoe.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Hanz Bé
Forum-lid HC
Berichten: 4247
Lid geworden op: 14 jan 2011 18:17
Locatie: Veenendaal

Gebruikersavatar Hanz Bé 05 mar 2013 17:31

Ik heb drie dozen in de kast staan. Eén voor shirtjes, één voor broeken en één voor overig spul. Eigenlijk nooit last met kreukels!
(Natuurlijk geen antwoord op je vraag, maar wilde het toch even delen ;) )

campafan
Forum-lid
Berichten: 201
Lid geworden op: 09 aug 2011 09:19

campafan 05 mar 2013 17:32

hehe ik nu ook , maar wil ze ophangen

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5589
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 05 mar 2013 17:38

:shock: Wielerbroeken die kreuken! :roll: :?:
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

campafan
Forum-lid
Berichten: 201
Lid geworden op: 09 aug 2011 09:19

campafan 05 mar 2013 17:43

naja kreuken...het is gewoon geen potje allemaal dure broeken in een doos gepropt......maar daar gaat mijn vraag niet over

farelli
Forum-lid
Berichten: 2603
Lid geworden op: 24 feb 2010 22:14

farelli 05 mar 2013 17:47

Ik snap 't kreuken ook niet ...
En je kunt ze toch ook losjes opgevouwen wegleggen?
Maar inderdaad, géén antwoord op je vraag.
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

lurhstaap
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 31 mar 2010 16:13

lurhstaap 05 mar 2013 17:50

...alleen als die hanger van carbon is, zou ik het overwegen ;)

Cervino
Forum-lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 14 mar 2012 14:32

Cervino 05 mar 2013 18:11

campafan schreef:Hoi,

Eigenlijk hoort de vraag niet op dit forum, maar hoe doen jullie het met jullie fietsbroeken? Ik hang ze het liefst op zodat ze niet kreuken en netjes blijven. Echter met normale kledinghangers heb je altijd het probleem dat de zeem ongeveer 20 cm breed is omdat de broek draait. Na 5 broeken is m'n hele kast vervolgens vol.

nu zag ik een hanger in een winkel (heb een foto opgezocht op inet). Maar die hangers zijn wel los te bestellen bij fietsenwinkels, echter 23 euro en dat vind ik erg veel geld voor 1 kledinghanger. Iemand een idee/optie om de broek op te hangen met een hanger? Met de bretels....zat erover te denken het zelf te maken maar geen idee hoe.

Afbeelding
Is dit een grap ? Zo'n hanger van 23 euro is reine onzin. Lijkt zo'n tuinslanghouder met een haak erdoorheen.
En wat is duur als je 5 fietsbroeken hebt ? 5x 23,- kopje toch?
Mijn meest zorgeloze methode: Na fietsen effe luchten of de wasmachine in. En als ie droog is pleur ik mijn fietsbroek zo de kast in. Dienstplicht is voorbij !
Met 10 wasknijpers kun je ze ( vrij van elkaar) aan de waslijn laten hangen. Maar dat voelt niet opgeruimd?
http://www.cima-lux.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16345
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 05 mar 2013 18:24

Het ziet er nu niet bepaald uit als een precisie-instrument. Ik zou zeggen zat alles wat (half)rond is, waar je het haakje van een kleerhanger doorheen kunt doen (eventueel met behulp van een borgringetje vastzetten) volstaat. Pleerol, tapijtrol, petfles of bidon die je niet meer gebruikt kan allemaal.
Maar ik flikker die van mij gewoon in de kast.
Campagnolo Ultra Dork

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5589
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 05 mar 2013 18:27

Afbeelding

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Gebruikersavatar
Gastheerg
Forum-lid HC
Berichten: 6237
Lid geworden op: 28 okt 2011 20:51
Contact

Gebruikersavatar Gastheerg 05 mar 2013 19:07

Zoals zo vaak was Campagnolo iedereen al ver en ver voor. 1975!!!!!!
Er moet er nog een zijn speciaal voor broeken maar die kon ik niet zo snel vinden. Ik flikker ze namelijk gewoon in een la!

Afbeelding

Gebruikersavatar
rob74
Forum-lid HC
Berichten: 5945
Lid geworden op: 13 nov 2007 22:36
Locatie: Utrecht
Contact

Gebruikersavatar rob74 05 mar 2013 19:10

Cervino schreef:......Is dit een grap ? Zo'n hanger van 23 euro is reine onzin. Lijkt zo'n tuinslanghouder met een haak erdoorheen.
En wat is duur als je 5 fietsbroeken hebt ? 5x 23,- kopje toch?...
Pas op, he. Er staat wel een Assos logo op. Dan betaal je sowieso de hoofdprijs. Gewoon voor de sticker. Niet omdat het nou zo'n kwaliteit is maar gewoon voor een sticker. Dat ding zelf kost maar een euro. Maar die Assos stickers zijn me toch reteduur.
Live fast; die young. mijn blog

Plaats reactie