Goedemorgen,
Ik heb gisteren een startbewijs te koop aangeboden op het forum. Tot mijn verbazing zag ik dat deze post verwijderd was met de mededeling dat ik de forum regels moet lezen.
Het kan zijn dat ik de regels op een andere manier intepreteer dan u doet maar de forum regels gelezen te hebben zie ik niet een reden waarom mijn post verwijderd is.
Ik zou het op prijs stellen wanneer u dat zou kunnen meedelen zodat ik daar in het vervolg rekening mee kan houden.
Alvast bedankt!
Verwijderd bericht mbt startbewijs LM
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
25 post? Om iets te koop aan te bieden? Ik draag een bril dus misschien dat ik er overheen lees maar in het regelement zie ik niets iets staan over 25 posts?
Ik kijk trouwens in het regelement waar ik naartoe navigeer als ik op de link in de rode balk klik. Hebben we het dan over hetzelfde regelement?
Ik kijk trouwens in het regelement waar ik naartoe navigeer als ik op de link in de rode balk klik. Hebben we het dan over hetzelfde regelement?
Lees dit dan maar: http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=35321
Daar staat het wel in.
Daar staat het wel in.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
idd, lekker duidelijk, regelementen op meerder plekken.
Maar goed, ik weet nu de reden waarom en zal hard mijn best doen om nog binnen de 4 weken die resten tot LM de 25 posts te halen zodat ik mijn startbewijs alsnog te koop mag aanbieden.
Bedankt allemaal.
Maar goed, ik weet nu de reden waarom en zal hard mijn best doen om nog binnen de 4 weken die resten tot LM de 25 posts te halen zodat ik mijn startbewijs alsnog te koop mag aanbieden.
Bedankt allemaal.
op naar het fietscafé, daar zijn de posts bijna graties 
overigens is het wel een punt wat Fabber maakt. Ik kon in het reglement waar je komt als je hierboven klikt deze regel ook niet vinden en (wat volgens mij makkelijk aan te passen is) ook geen link naar het wel bedoelde reglement. perhaps incorporate scepticus' plaatje?
overigens is het wel een punt wat Fabber maakt. Ik kon in het reglement waar je komt als je hierboven klikt deze regel ook niet vinden en (wat volgens mij makkelijk aan te passen is) ook geen link naar het wel bedoelde reglement. perhaps incorporate scepticus' plaatje?
Ik hou van Triple.