carbotech
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb ze gehad, na enkele weken een spaak gebroken.
Laten herstellen en na 2 weken weer een spaak gebroken.
Heb ze dan terug laten herstellen, telkens garantie en de wielen verkocht aan iemand die geen 70 kg weegt. Heeft er tot nu toe nog geen enkel probleem mee gehad.
Het hangt dus een beetje van je gewicht af denk ik, ik weeg iets meer dan 80 kg.
PS: vroeger waren dit "Zefiro" wielen maar "Carbotech" zal beter klinken zeker.
Laten herstellen en na 2 weken weer een spaak gebroken.
Heb ze dan terug laten herstellen, telkens garantie en de wielen verkocht aan iemand die geen 70 kg weegt. Heeft er tot nu toe nog geen enkel probleem mee gehad.
Het hangt dus een beetje van je gewicht af denk ik, ik weeg iets meer dan 80 kg.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
rij ook met carbotech wielen weeg 63 kilo en had geen spaak problemen maar wel na 4500 duized kilometer al een achterwiel lager met spelling.
En heb de spaken bij een fietsmaat op spanning laten zetten die kon met een meter zien dat ze niet netjes op spanning waren.
Dit was ook mijn laatste systeem wiel voor mij alleen nog hand gespaakt door goede vakman met cup conus naven blijft tenminste bij een keer per jaar naven in nieuw vet zetten goed spelling vrij
En heb de spaken bij een fietsmaat op spanning laten zetten die kon met een meter zien dat ze niet netjes op spanning waren.
Dit was ook mijn laatste systeem wiel voor mij alleen nog hand gespaakt door goede vakman met cup conus naven blijft tenminste bij een keer per jaar naven in nieuw vet zetten goed spelling vrij
-
- Forum-lid
Ik heb Zefiro's gehad. Remvlakken waren niet vlak waardoor mijn fiets begon te shimmien tijdens het remmen. Zijn twee maal omgeruild onder garantie. Alle wielen hetzelfde probleem. Daarna zijn de wielen terug genomen door de fietsenwinkel.
Na 4500000 km pas "problemen " , das pas kwaliteit !!!!ridley orion schreef:rij ook met carbotech wielen weeg 63 kilo en had geen spaak problemen maar wel na 4500 duized kilometer al een achterwiel lager met spelling.
-
- Forum-lid
moest in mijn eerdere post 4500 km zijn
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Behalve gebroken spaken geen problemen ??pacoaw schreef:Ik heb er behalve gebroken spaken geen problemen mee gehad. Ik heb ze van 80 tot 72kg gehad.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid
Heeft iemand enig idee waar deze dan te krijgen zijn dan?
http://www.bikeandtravel.nl/Carbotech-K22-light" onclick="window.open(this.href);return false;
Vond ze hier heel goedkoop maar helaas foetsie..
Verder vind ik ze alleen voor >€300,-
http://www.bikeandtravel.nl/Carbotech-K22-light" onclick="window.open(this.href);return false;
Vond ze hier heel goedkoop maar helaas foetsie..
Verder vind ik ze alleen voor >€300,-
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan zullen smaken verschillen, want Carbotech klinkt voor mij als de nieuwste loot aan de boom der China-stickeraars. Hadden beter dan gewoon Zefiro kunnen blijven voeren IMHO.lcsmt schreef:
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!