Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour 2013

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 25 okt 2012 12:24

amclassic-fan schreef:
geer schreef:Twee keer de Alp: dan is het bijna de moeite waard om af te reizen richting Frankrijk voor een paar dagen tour en fietsen.
Zou voor mij meer reden zijn om met een grote boog uit de buurt te blijven. Ik heb niet zo'n behoefte om met 10 duizenden dronken Hollanders op een berg te gaan staan.
Wat dan voor mij een reden is om wel te gaan...en ik drink met gemak mee hoor :mrgreen:

pieterdijk
Forum-lid
Berichten: 66
Lid geworden op: 26 mar 2010 14:41

pieterdijk 25 okt 2012 13:31

geer schreef:
amclassic-fan schreef:
geer schreef:Twee keer de Alp: dan is het bijna de moeite waard om af te reizen richting Frankrijk voor een paar dagen tour en fietsen.
Zou voor mij meer reden zijn om met een grote boog uit de buurt te blijven. Ik heb niet zo'n behoefte om met 10 duizenden dronken Hollanders op een berg te gaan staan.
Wat dan voor mij een reden is om wel te gaan...en ik drink met gemak mee hoor :mrgreen:
En een beetje feest rondom het wielrennen mag juist wel weer!
Nog maar een fiets erbij

codex
Forum-lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 jul 2012 09:40

codex 25 okt 2012 14:13

Misschien is mijn reaktie fout hier, maar ik begrijp er helemaal niets van als je nu naar een nieuwe tour uitziet terwijl we met de ene na de andere dopingschanddaal zitten. :|

Je moet wel een plaat, van hier tot Tokyo ,voor je kop hebben om met plezier naar een stel fietsers te zien, terwijl je weet dat 90% van de tourwinnaars toch geschrapt worden achteraf door dopinggebruik.

Ik zou zeggen, laat nu eerst maar eens een jaar of 5 zien dat er eerlijk gefiets kan worden en dan kijk ik ook uit naar de Tour.

Maar jullie alvast veel kijkplezier gewenst , voor de tv of in Frankrijk.

PS Ik ben sterk van mening door de Tour als kijker, liefhebber te negeren, je dan een heel sterk signaal afgeeft van" we accepteren geen doping meer".
De wil om te veranderen zal daardoor bij de sponsoren en ploegen sterk groeien.Als we allemaal maar blijven kijken of als er niets gebeurd is, dan zal er niets veranderen(is gebleken uit het verleden).
Laatst gewijzigd door codex op 25 okt 2012 14:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 37683
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 25 okt 2012 14:17

codex schreef:Misschien is mijn reaktie fout hier, maar ik begrijp er helemaal niets van als je nu naar een nieuwe tour uitziet terwijl we met de ene na de andere dopingschanddaal zitten. :|

Je moet wel een plaat, van hier tot Tokyo ,voor je kop hebben om met plezier naar een stel fietsers te zien, terwijl je weet dat 90% van de tourwinnaars toch geschrapt worden achteraf door dopinggebruik.

Ik zou zeggen, laat nu eerst maar eens een jaar of 5 zien dat er eerlijk gefiets kan worden en dan kijk ik ook uit naar de Tour.

Maar jullie alvast veel kijkplezier gewenst , voor de tv of in Frankrijk.
Dus jij kijkt 5 jaar totaal geen sport meer?
Of heb je de illusie dat bijv voetbal dopingvrij is?
Less is bore

geer
Forum-lid
Berichten: 1064
Lid geworden op: 21 dec 2005 16:29

geer 25 okt 2012 14:18

codex schreef:Misschien is mijn reaktie fout hier, maar ik begrijp er helemaal niets van als je nu naar een nieuwe tour uitziet terwijl we met de ene na de andere dopingschanddaal zitten. :|

Je moet wel een plaat, van hier tot Tokyo ,voor je kop hebben om met plezier naar een stel fietsers te zien, terwijl je weet dat 90% van de tourwinnaars toch geschrapt worden achteraf door dopinggebruik.

Ik zou zeggen, laat nu eerst maar eens een jaar of 5 zien dat er eerlijk gefiets kan worden en dan kijk ik ook uit naar de Tour.

Maar jullie alvast veel kijkplezier gewenst , voor de tv of in Frankrijk.
:? Gezellige reactie. Jij moet wel een plaat voor je kop gehad hebben dat denk dat er nu opeens wat anders aan de hand dan pakweg een 6 maand geleden.

Anders ga jij lekker voetbal kijken en naar voetbal.forum.nl en gaan wij het gezellig over de leuke (!) en minder leuke kanten van het wielrennen hebben..

codex
Forum-lid
Berichten: 1057
Lid geworden op: 04 jul 2012 09:40

codex 25 okt 2012 14:55

Ik vind mijn opmerking niet helemaal gepast in dit topic. Daar wil ik me voor verontschuldigen.

Ik ben absoluut een liefhebber maar meer met het verstand, dan met met het hart.

Ga aub gewoon door met dit topic waar jullie gebleven waren.

wasbeer2006
Forum-lid HC
Berichten: 12661
Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47

wasbeer2006 25 okt 2012 21:08

Van mij mag je deze mening hebben en ik snap ook dat sommige deze mening hebben.

Ik kijk er misschien anders naar de red bull van vettel is ook sneller dan de mercedes van schumacher, toch vind ik het leuk om te kijken. Hetzelfde voor het voetbal 1 speler bij barca is net zo duur als heel feijnoord, ajax en psv bij elkaar, dat is ook niet eerlijk.

Het is net hoe je die eerlijkheid bekijkt.

vanzella
Forum-lid
Berichten: 153
Lid geworden op: 24 jul 2007 15:49

vanzella 26 okt 2012 13:15

En nu weer terug naar de tour :) Weet iemand hoe ze twee keer over de alpe kunnen?

De laatste weg splits toch al in Huez (richting Villard Reculas?) Dat is op 1500m hoogte ongeveer..

rooi1977
Forum-lid
Berichten: 444
Lid geworden op: 09 sep 2010 17:25

rooi1977 26 okt 2012 13:23

even terug lezen in dit topic vanzella ..

tennisser
Forum-lid
Berichten: 746
Lid geworden op: 05 sep 2010 19:00

tennisser 17 dec 2012 16:31

'Leuke' uitspraak van Wiggins, ....zie nu al het geruzie voor me bij Team Sky in de komende Tour. :mrgreen:

"Bradley Wiggins (Team Sky) has hinted that he may target victory at both the Giro d'Italia and the Tour de France in 2013. (...) Wiggins had said he was keen to focus on the Giro d'Italia in 2013 and then support teammate Chris Froome at the Tour de France. On December 13 he changed his plans and told the BBC that he wanted to win a second Tour de France."

http://www.cyclingnews.com/news/wiggins ... le-attempt" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 17 dec 2012 22:14

tennisser schreef:'Leuke' uitspraak van Wiggins, ....zie nu al het geruzie voor me bij Team Sky in de komende Tour. :mrgreen:

"Bradley Wiggins (Team Sky) has hinted that he may target victory at both the Giro d'Italia and the Tour de France in 2013. (...) Wiggins had said he was keen to focus on the Giro d'Italia in 2013 and then support teammate Chris Froome at the Tour de France. On December 13 he changed his plans and told the BBC that he wanted to win a second Tour de France."

http://www.cyclingnews.com/news/wiggins ... le-attempt" onclick="window.open(this.href);return false;
Tja, hoe zou Froome dat ervaren zeg? Enige tijd geleden zou Froome (volgens Wiggins) de TdF kopman zijn en nu zegt hij dit. Beetje boel 'stab in the back'.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

huibm
Forum-lid
Berichten: 98
Lid geworden op: 02 jan 2011 18:30

huibm 18 dec 2012 09:07

wat zouden hun vrouwen ervan vinden (soap rondom de tour 2013?)
Be Blessed with my bik

Plaats reactie