Is het technisch mogelijk om de knop "Toon actieve onderwerpen" op elke pagina zichtbaar te maken? Nu verschijnt 'ie alleen op de indexpagina. Wanneer je een topic bekijkt verdwijnt 'ie en blijft alleen de knop "Toon je eigen berichten" over.
Persoonlijk gebruik ik "Toon actieve onderwerpen" veruit het meest (ook op andere fora). Denk dat ik hier niet de enige in ben?
"Toon actieve onderwerpen" altijd zichtbaar
Laatst gewijzigd door Panic op 12 aug 2012 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Je bent niet de enige. Ik mis die knop ook. Maar waarschijnlijk is dit slechts een van de vele verbeterspuntjes die mods graag zouden willen hebben. De lijst met verbeterpunten is helaas nogal lang en er lijkt geen geld te zijn om dit allemaal op te lossen
Live fast; die young. mijn blog
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hier nog 1Panic schreef:Is het technisch mogelijk om de knop "Toon actieve onderwerpen" op elke pagina zichtbaar te maken? Nu verschijnt 'ie alleen op de indexpagina. Wanneer je een topic bekijkt verdwijnt 'ie en blijft alleen de knop "Toon je eigen berichten" over.
Persoonlijk gebruik ik "Toon actieve onderwerpen" veruit het meest (ook op andere fora). Denk dat ik hier niet de enige in ben?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!