Ik wil graag een nieuwe Pinarello kopen. Ik heb er een gezien bij Math Salden die mijn maat is. Alleen zie ik nu dat Salden niet bij het Pinarello Dealer-netwerk zit. Maakt dat wat uit? En hoe zijn de ervaringen de laatste tijd bij Salden.
Vos is wel aangesloten bij het Pinarello Dealer-netwerk, maar of ik daar wil kopen weet ik nog niet. Evertse heeft het type dat ik wil niet (heb ik als eerste geprobeerd), en dat geld eigenlijk voor heel Nederland.
Pinarello Dealer-netwerk
- daniel1975
- Forum-lid HC
Welke zoek je dan?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oei, dan moet je ergens iemand hebben die hem toevallig op voorraad heeft. En dan zou Vos wel eens de enige kunnen zijn...... Wel ALTIJD controleren (onderop het bracket).
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Bij Salden is hij nog op voorraad. Is dat beter dan bij Vos? Maakt het iets uit dat Salden geen Pinarello Dealer is?daniel1975 schreef:Oei, dan moet je ergens iemand hebben die hem toevallig op voorraad heeft. En dan zou Vos wel eens de enige kunnen zijn...... Wel ALTIJD controleren (onderop het bracket).
Wat bedoel je precies met controleren onderop op het bracket? Bedoel je de frame code sticker? (Staat daar ook niet de maat bij vermeld?) Moet in dat geval deze code ook op de bon en de garantie staan? Ik neem m´n rolmaat en leesbril mee...
Waar moet ik nog meer goed op letten?
http://www.fietsenschenk.be/product/63- ... uatro.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Salden is sinds dit jaar geen officiele dealer meer, zo heeft vos mij verteld
Heb er vorige week zondag een pinarello dogma gekocht (bij vos dus), hem daar ook in elkaar laten zetten en thuis door een goede monteur laten nakijken, bleek niks mis mee te zijn en super goedkoop met die 75 jaar aanbiedingen.. 1000 euro voor een dura ace 7900 setje
Heb er vorige week zondag een pinarello dogma gekocht (bij vos dus), hem daar ook in elkaar laten zetten en thuis door een goede monteur laten nakijken, bleek niks mis mee te zijn en super goedkoop met die 75 jaar aanbiedingen.. 1000 euro voor een dura ace 7900 setje