Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Weleens wat gekocht bij Ekoi?

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8423
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 13 sep 2023 17:04

ccc schreef: 13 sep 2023 14:26 het lijkt me toch zeer eigenaardig dat een artikel dat al weken afgeprijsd staat en in mijn winkelmandje ligt juist op de dag dat mijn tegoedbon toegekend wordt ineens niet meer afgeprijsd is ; en dit terwijl al de andere shirts wel nog afgeprijsd staan ... soit , intussen bericht van Ekoi dat zij het geld gaan terugstorten op mijn rekening ; ik begrijp het niet , waarom laten zij de keuze tussen : omruilen , tegoedbon of terugstorten als zij blijkbaar toch geen rekening houden met mijn keuze ..
het zal voor mij bij deze éénmalige bestelling dan ook blijven .
Het lijkt erop dat je denkt bijna de enige klant te zijn en dat ze juist bij jou kijken wat je gaat doen. Voor Nederland en België is het een kleine speler, voor Frankrijk zeker niet. Dus ze zullen zich echt niet op jou oriënteren.
Toen ze de prijs van de broek, zoals eerder vermeld snel omhoog deden besloot ik gewoon niet te kopen.

ccc
Forum-lid
Berichten: 142
Lid geworden op: 24 feb 2011 21:24

ccc 13 sep 2023 18:22

ja dat is wat ik nu ook ga doen , niet meer kopen . al stel ik mij wel de vraag of ze op basis van uw account of ip adres ' selecties' kunnen maken , maar misschien zie ik wel spoken ,
ccc

Gebruikersavatar
Orlok
Forum-lid HC
Berichten: 5903
Lid geworden op: 01 dec 2012 12:18
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Orlok 13 sep 2023 19:26

ccc schreef: 13 sep 2023 18:22 ja dat is wat ik nu ook ga doen , niet meer kopen . al stel ik mij wel de vraag of ze op basis van uw account of ip adres ' selecties' kunnen maken , maar misschien zie ik wel spoken ,
Ik vind het ook raar wat er bij jouw is gebeurd, maar om meteen te zeggen bij Ekoï niet meer te kopen vind ik te ver gaan.

Neemt niet weg dat ook ik zoiets heb gehad, een paar maanden terug; een laptop van Lenovo stond op de website van hun aangeboden voor een aantrekkelijke prijs maar omdat ik altijd eerst de kat uit de boom kijk op zoek gegaan op internet (o.a. Tweakers) naar zo'n zelfde laptop van Lenovo doch die werden allemaal veel duurder aangeboden. De dag erna besloten er een te kopen maar bleek de prijs bij hun met zo'n € 160 te zijn verhoogd. . . . . . . . . :!: :roll:
Na verder zoeken op internet alsnog via Bol.com zo een zelfde laptop van Lenovo kunnen kopen voor een iets duurdere prijs dan oorspronkelijk was vermeld op hun website. Die dag erna werd die laptop al niet meer aangeboden via Bol.com, dus . . . . . . . als je je afvraagt of je spoken ziet . . . . . . . nee hoor, gewoon met hun algoritmes wordt gekeken naar de belangstelling voor producten en worden prijzen/beschikbaarheid al dan niet veranderd. ;)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Stancke
Forum-lid
Berichten: 316
Lid geworden op: 30 okt 2014 20:38

Stancke 18 sep 2023 13:45

Daarnet in mijn mailbox:

Afbeelding
MY23 ORBEA Orca M31e LTD - road
MY23 ORBEA Terra M31e TEAM 1x - gravel

phil
Forum-lid
Berichten: 187
Lid geworden op: 16 mei 2004 13:15
Locatie: Amsterdam

phil 19 sep 2023 19:39

Een paar weken terug een helm gekocht, de AR13 ATOP Cameleon, snelle levering, zeer schappelijke prijs (55 euro). Fijne pasvorm en qua kwaliteit vergelijkbaar met veel duurdere helmen die ik heb, wat mij betreft dus een aanrader.

Buffel12
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2018 19:52

Buffel12 30 okt 2023 19:41

Ik heb vorig jaar bij Ekoi overschoenen besteld en merino wollen fietssokken.
De levering was vlot, het spul was prima: weg koude voeten.
Vorige week een paar schoenen besteld: in de aanbieding: ze arriveerden snel en ben er blij mee.
De kwaliteit lijkt mij gewoon goed.
De eerste rit nog niet gemaakt.
Ekoi heeft zeker leuke aanbiedingen: bevalt het geleverde je niet: gewoon terugsturen!

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8423
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 30 okt 2023 19:50

Buffel12 schreef: 30 okt 2023 19:41 Ik heb vorig jaar bij Ekoi overschoenen besteld en merino wollen fietssokken.
De levering was vlot, het spul was prima: weg koude voeten.
Vorige week een paar schoenen besteld: in de aanbieding: ze arriveerden snel en ben er blij mee.
De kwaliteit lijkt mij gewoon goed.
De eerste rit nog niet gemaakt.
Ekoi heeft zeker leuke aanbiedingen: bevalt het geleverde je niet: gewoon terugsturen!
Moet je je wel realiseren dat de prijzen de laatste twee jaar gigantisch zijn gestegen. Echt nog meer dan de prijzen van het eten. Maar de kwaliteit is prima.

prjz
Forum-lid
Berichten: 1512
Lid geworden op: 30 apr 2006 14:41

prjz 01 nov 2023 18:55

Toch maar weer een Corsa Light helm gekocht, nadat ik enkele maanden geleden een nieuwe helm had gekocht die echt niet prettig zat.
prj

Plaats reactie