Alles over vakanties op én met de fiets

Klimtocht Right to Play 28 mei

vhougee
Forum-lid

vhougee 13 apr 2012 10:25

Op 28 mei (2e pinksterdag) kunnen fietsen en een goed doel ondersteunen gecombineerd worden.
Mijn inziens een geweldige combinatie. Dit evenement wordt georganiseerd door Right to Play in samenwerking met Specialized.
Meer informatie is te vinden op http://righttoplay.akaraisin.com/specia ... ighttoplay

ophetkantje
Forum-lid

Gebruikersavatar ophetkantje 13 apr 2012 10:50

Ik heb begrepen dat Michael Boogerd en Marijn de Vries in ieder geval aanwezig zullen zijn.
Ach, ik zeg ook maar wat

lucy
Forum-lid

lucy 28 mei 2012 17:36

Het was een mooie route met prachtig weer. Helaas waren de pijltjes niet altijd even zichtbaar en daardoor ook fout gereden. Dat had beter gekund.
Lucy

hans905
Forum-lid

hans905 28 mei 2012 18:51

Mijn eerste toertocht! Heb de 75 km gedaan in iets onder de 3 uur. Voor mijn doen een mooie tijd. Erg mooie route inderdaad, maar ik vond de organisatie een beetje minimaal. Ben bij de finish niemand tegengekomen van de organisatie, dus maar naar m'n auto doorgefietst. Had ik nog moeten afstempelen ofzo?

Boogerd was er niet bij (is die niet jarig vandaag?), in plaats daarvan stond daar mtb-er Jaap Viergever. En laat dat nou toevallig een oude bekende zijn. Heb hem nog even de hand kunnen schudden.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 28 mei 2012 21:06

Ben toevallig in deze tocht terecht gekomen. Uitpijling kon zeker beter, parcours was prima (voor zover ik het parcours heb gereden dan). Helaas ook hier weer de nodige wielertoeristen die zich misdroegen. 4 rijen breed uit op de Amerongse Berg, terwijl er van weerszijden verkeer kwam....

janjmagic
Forum-lid

janjmagic 28 mei 2012 21:26

Marijn de Vries was er wel! Maar Nynke was er helaas niet bij :D
Geen zee te diep, geen berg te hoog.

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 28 mei 2012 21:27

Heb Kirsten Wild ook nog zien rijden, alsmede ook nog een prof van BMC, althans dat dacht ik. Dat bleek gewoon een profkopie te zijn, compleet met outfit, handschoentjes, tot aan de sokjes aan toe. :roll:

skimons
Forum-lid

skimons 28 mei 2012 22:39

havana schreef:Ben toevallig in deze tocht terecht gekomen. Uitpijling kon zeker beter, parcours was prima (voor zover ik het parcours heb gereden dan). Helaas ook hier weer de nodige wielertoeristen die zich misdroegen. 4 rijen breed uit op de Amerongse Berg, terwijl er van weerszijden verkeer kwam....
+1 voor het weggedrag van de deelnemers. Eigenlijk-1 dus. Jammer dat er nog steeds fietsers zijn die niet weten dat je bij de knwu voor een paar tientjes een licentie hebt ;)

Hopelijk is er wel veel geld voor right to play opgehaald!

dream
Forum-lid

dream 29 mei 2012 09:32

Gisteren de 135 kilometer gefietst, snap dat het geld naar right to play en het shirt gaat maar vond de verzorging onderweg minimaal. Alle 2 de posten alleen water gratis de rest alles moeten kopen. Er had wat mij betreft onderweg nog wel wat mogen liggen zoals banaantje of koekje. onderweg op het eind nog wel 2 dames met aa langs het fietspad maar dat vond ik te gevaarlijk om aan te pakken.
Helaas ook 1 keertje verkeerd gereden, gelukkig na 2 km weer op de route.
chip is aardig voor amerongse berg, voor de totale tijd zegt het niet veel, afhankelijk van de rustmomenten rij je harder of langzamer.

levensgenieter
Forum-lid

levensgenieter 29 mei 2012 10:22

Aan de hand van de tweets op twitter is heel goed op te merken wie er regelmatig een toertocht rijdt en wie niet. De laatste groep vond de organisatie goed, echter deze was zéér ondermaats!
Geen bewaakte fietsenparkings, alle bevoorradingen binnen en tegen betaling...en AA maar sponsoren...onduidelijke pijlen en zeer slecht gepijld...en fantasieloze route (kopie van Veenendaal aangevuld of aan elkaar gebreid met km's fietspaden!!!)
Daar sta je 's morgens niet om 6 uur voor naast je bed...
Twitter: http://www.twitter.com/jp_houben" onclick="window.open(this.href);return false;

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 29 mei 2012 12:30

levensgenieter schreef:Daar sta je 's morgens niet om 6 uur voor naast je bed...
Het meeste had je toch op je klompen aan kunnen voelen?

Ik heb gisteren heerlijk gefietst in Limburg. De rode lus van de AGR. Heerlijk rustig en met het Hijgende Hert in de buurt (of 1 van de honderden andere terrassen die we passeerden) heb ik echt geen behoefte aan bevoorrading van welke organisatie dan ook.

Plaats reactie