guarana ampullen
- Beonerider
- Forum-lid
Beste,
wie o wie heeft dr ervaring met guarana ampullen.
Nou heb ik 3 verschillende merken gevonden.
Performance, sanas en biotechusa.
Zou dr graag meer van weten of jullie deze ook kennen of gebruiken
wie o wie heeft dr ervaring met guarana ampullen.
Nou heb ik 3 verschillende merken gevonden.
Performance, sanas en biotechusa.
Zou dr graag meer van weten of jullie deze ook kennen of gebruiken
Pijn leiden is tijdelijk. Maar de overwinning is voor altijd
Nee, maar ik wel ervaring met EPO ampullen. Kost iets meer maar ook meer effect (10-15%). Injecteren is de eerste keer even lastig, maar daarna weet je niet beter. Ook groeihormonen en testosteronpleisters kan ik trouwens aanraden.
Ik ben momenteel de memoires van Jef d'Hont aan het lezen, en heb begrepen dat je met het 'bidonneke van Jef' iedere koers wint. Ik zou het wel weten....
-
- Forum-lid
Nooit gebruikt maar waarom geen fatburner pakken hierin zit meestal wel een combi van gaurana, caffeine.
Wat een rare reacties hierboven, de topicstarter stelt toch echt een hele normale vraag. Guarana is niks meer dan een pepmiddel en staat niet dichter bij doping dan bijvoorbeeld Red Bull.
Ik gebruik het zo nu en dan van 3 action. Doet wat je ervan zou verwachten, maar gebruik het niet in avondcriteriums want dan slaap je niet meer!
Ik gebruik het zo nu en dan van 3 action. Doet wat je ervan zou verwachten, maar gebruik het niet in avondcriteriums want dan slaap je niet meer!
-
- Forum-lid HC
Helemaal geen rare reacties. Waarom zou je het willen gebruiken? Gewoon normaal eten, slapen en trainen. Daarnaast als je het echt wil weten gebruik google scholar.sospiro schreef:Wat een rare reacties hierboven, de topicstarter stelt toch echt een hele normale vraag. Guarana is niks meer dan een pepmiddel en staat niet dichter bij doping dan bijvoorbeeld Red Bull.
What makes the boat go faster?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dan zit 't met de werking tussen de oren in ieder geval wel goed. Beetje spul wat er in zo'n buisje van 3Action zit daar ga ik niet wakker van blijven. Meeste werking van 't spul is voor de meeste renners dat ze veel meer gaan drinken om de vreselijke mint smaak weg te spoelen.sospiro schreef:Wat een rare reacties hierboven, de topicstarter stelt toch echt een hele normale vraag. Guarana is niks meer dan een pepmiddel en staat niet dichter bij doping dan bijvoorbeeld Red Bull.
- Beonerider
- Forum-lid
Maar goed nu heb ik nog niet echt een concreet antwoord waar ik iets mee kan 

Pijn leiden is tijdelijk. Maar de overwinning is voor altijd
-
- Forum-lid HC
Misschien niet het juiste forumBeonerider schreef:Maar goed nu heb ik nog niet echt een concreet antwoord waar ik iets mee kan

What makes the boat go faster?
Heb ik wel eens gekocht als poeder bij creanite, meer voor nachtdiensten gebruikt. Zit wel een aparte smaak aan, persoonlijk meer baat bij de coffeine gehad welke ik gebruikte voor zelfgemaakte energie drank.
Levering kan wel een paar weekjes overheen gaan trouwens.
Levering kan wel een paar weekjes overheen gaan trouwens.
Belachelijke reacties hier.
Ik gebruik die guarana ampullen van 3action wel eens voor of tijdens een wedstrijd. Bevat een hoge dosis cafeïne en dat kan echt wel helpen. Ik heb eens tijdens de Marmotte op de flanken van de Galibier een fameus dipje te boven gekomen met z'on guarana ampul. Het helpt echt wel, en niet enkel tussen de oren
Ik gebruik die guarana ampullen van 3action wel eens voor of tijdens een wedstrijd. Bevat een hoge dosis cafeïne en dat kan echt wel helpen. Ik heb eens tijdens de Marmotte op de flanken van de Galibier een fameus dipje te boven gekomen met z'on guarana ampul. Het helpt echt wel, en niet enkel tussen de oren
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het is helemaal geen hoge dosis caffeïne, het is net wat meer dan een goede kop koffie. Er zijn de laatste jaren nog al wat onderzoeken geweest naar de effecten van caffeïne, in die onderzoeken werden veel hogere doseringen gebruikt.
En je test tijdens de Marmotte is natuurlijk geen test.
En je test tijdens de Marmotte is natuurlijk geen test.