handel verwijderd slotje
-
eelcoz
Omdat posts zonder interpunctie onleesbaar zijn.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
Livio Livius
- Forum-lid HC
Met een vraagteken aan het eind stel je een vraag dus vragende vorm: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands ... gende_vorm" onclick="window.open(this.href);return false;keultje schreef:Ik doe niks fout hoor ik handel oke iedereen maakt fouten he?
Of jullie niet?
What makes the boat go faster?
- bianchi_ber
- Forum-lid
- Contact
Ik dénk dat hij bedoelt dat hij in eerste instantie alles in 1x wilde verkopen (frame+toebehoren) maar dat toen het frame los verkocht werd. En hij blijkbaar dacht dat hij zonder frame die "toebehoren" niet zou kunnen verkopen...? Zoiets?
Bianchi Via Nirone C2C Ultegra/105
Toch wel bijzonder dat hier gespeculeerd moet worden wat hij bedoelt terwijl hij eerder minstens éénmaal heeft aangegeven student te zijn.....
Nou mijn verhaal ik had 3fietsen. Die giant tcr ,ridley basis en een giant mtb.
Ik had de ridley tekoop staan.toen heeft die vriend van my het frame gekocht. Toen had ik de spullen over ,van die fiets en heb dat frame aangeschafd voor die ander onderdelen beter teverkopen.
Mvg
zo beter
Ik had de ridley tekoop staan.toen heeft die vriend van my het frame gekocht. Toen had ik de spullen over ,van die fiets en heb dat frame aangeschafd voor die ander onderdelen beter teverkopen.
Mvg
zo beter
giant is goed