Wie heeft er een paar Shimano 8/9/10 sp shifters liggen die ik op mijn crosser kan zetten, hoeven dus duidelijk niet niet nieuw te zijn 't is voor de modder.
Ik hoor het wel,
Richard
Shimano shifters voor crosser
-
- Forum-lid
De wijzen komen uit het oosten...
-
- Forum-lid
ik heb nog Shimano dura ace en ulterga shifters liggen. Beide in goede staat en 10 speed
Koersen?Da\'s gewoon zere trappen
[quote="twentebike"]http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... fters.html
Dit iets?[/quote]
Dan kan je net zo goed naar Hopmans gaan (of lief vragen of ze willen opsturen) en daar een setje Dura-Ace 7800 shifters halen voor 125 euro.
Dit iets?[/quote]
Dan kan je net zo goed naar Hopmans gaan (of lief vragen of ze willen opsturen) en daar een setje Dura-Ace 7800 shifters halen voor 125 euro.
Shimano Dura Ace 7400, incl achterderailleur voor €50. excl verzendkosten. Stuur me zonodig pm.
-
- Forum-lid
De wijzen komen uit het oosten...
Die 7400 shifters zijn de mooiste ooit gemaakt. Enig nadeel is dat ze, als ik het goed heb onthouden, uitsluitend werken met de bijgeleverde achterderailleur. Daar waar alle andere shifters van Shimano met eender welke achterderailleur van Shimano werekn. Dus rijd je de de derailleur aan gort dan ben je genoodzaakt een 7400 achterderailleur te vinden.
[quote="hteriele"]Die 7400 shifters zijn de mooiste ooit gemaakt. Enig nadeel is dat ze, als ik het goed heb onthouden, uitsluitend werken met de bijgeleverde achterderailleur. Daar waar alle andere shifters van Shimano met eender welke achterderailleur van Shimano werken. Dus rijd je de de derailleur aan gort dan ben je genoodzaakt een 7400 achterderailleur te vinden.[/quote]
dat, hteriele, is correct. voor de liefhebber heb ik een dergelijke derailleur nog wel liggen geloof ik.
dat, hteriele, is correct. voor de liefhebber heb ik een dergelijke derailleur nog wel liggen geloof ik.
Kan een slotje op , ben inmiddels voorzien en kan weer verder opbouwen, alle bedankt voor de aanbiedingen.
Richard
Richard