Hallo,
Ik weet dat de Mods 'fdegrove' een ban gaven na zeer onvertogen woorden. Terecht, maar was dat een permanente ban? Zal toch niet zijn zeker want dan zou ik bijna zijn onvertogen opmerkingen gaan ondersteunen.
fdegrove ban permanent?
Denk dat je die conclusie trekt omdat hij niet meer actief is op het forum? Kan natuurlijk ook zo zijn dat hij zelf niets meer met het forum te maken wil hebben. Maar inderdaad, als het zo is dat zijn ban permanent is, vind ik dit ook niet geheel correct.
- plantagenet
- Forum-lid
Even vragen aan een mod zou ik zeggen (maar ik weet niet of die je gaat antwoorden over zo'n zaak)
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
Ik heb die vraag ook gesteld in het topic maar die vraag is weg gehaald.zorroi schreef:Hallo,
Ik weet dat de Mods 'fdegrove' een ban gaven na zeer onvertogen woorden. Terecht, maar was dat een permanente ban? Zal toch niet zijn zeker want dan zou ik bijna zijn onvertogen opmerkingen gaan ondersteunen.
Voor de gene die er antwoord op willen hebben moesten maar een pb naar Freerider sturen(geloof ik)
Ik ben het vergeten te doen.
Ze zouden er wel een antwoord op geven plantagenet, dus ben benieuwd wat het antwoord is.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
-
gaisdergerman
- Forum-lid
Ik zou het iig erg jammer vinden als fdegrove niet meer terug komt. Wat is er toch allemaal aan de handig de laatste tijd.
Volgens mij is het inderdaad een permanente ban, ook ik vind dat zwaar gestraft.
+1 (als het idd zo is tenminste)
Het wordt bovendien wel erg saai als mensen met een sterke mening weggestuurd gaan worden.
Het wordt bovendien wel erg saai als mensen met een sterke mening weggestuurd gaan worden.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Het gaat niet om een sterke mening, het ging erom dat een moderator uitgemaakt werd voor nazi. Dat gaat natuurlijk veel te ver.
+1 Havana, maar wat mij betreft mag ie wegblijven.havana schreef:Het gaat niet om een sterke mening, het ging erom dat een moderator uitgemaakt werd voor nazi. Dat gaat natuurlijk veel te ver.
Laatst gewijzigd door edwin01 op 12 sep 2011 11:07, 1 keer totaal gewijzigd.