Steven Rooks Classic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan heb je zeker startnummer 1 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Zojuist nummer A115 gekregen, dus het gaat al vlot met de inschrijvingen
Goedkoop is het zeker niet, en het is dit jaar ook weer duurder geworden, wat wel jammer is, 2 jaar geleden was het nog maar 15,00 euries als ik het goed heb.
Maar mijn ervaring (afgelopen 5 jaar, 4x meegedaan) is wel dat het verder een goed georganiseerde tocht. De vraag blijft dan natuurlijk of je 25 euro voor zo'n tocht wil uitgeven. Want voor +/- 5 euro kan je gelijkwaardige tochten in belgie doen.
Ik iig wel, want bij ons is het onderhand een traditie geworden:D
Maar mijn ervaring (afgelopen 5 jaar, 4x meegedaan) is wel dat het verder een goed georganiseerde tocht. De vraag blijft dan natuurlijk of je 25 euro voor zo'n tocht wil uitgeven. Want voor +/- 5 euro kan je gelijkwaardige tochten in belgie doen.
Ik iig wel, want bij ons is het onderhand een traditie geworden:D
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
Vergeleken met de AGR is het toch een koopje? En daar schijnt half NL aan mee te willen doen....
AGR is helemaal het toppunt, lopend de keuteberg op en in kuddes door Zuid-Limburg.
Route staat gewoon vast uitgepijld, dus om daar nou 50Euro voor te betalen...
Maar natuurlijk mag iedereen kiezen wat hij/zij wilt.
Onze zuiderburen hebben het een stuk beter, leuker en goedkoper geregeld op dit vlak...
Route staat gewoon vast uitgepijld, dus om daar nou 50Euro voor te betalen...
Maar natuurlijk mag iedereen kiezen wat hij/zij wilt.
Onze zuiderburen hebben het een stuk beter, leuker en goedkoper geregeld op dit vlak...
-
- Forum-lid HC
Nou ja, de bevoorrading kan voor die 25 euro stukken beter ( lees meer), geen kiezelpad naar de bevoorrading(kans op lek) en op meerdere plaatsen. Ze kunnen een voorbeeld nemen aan de Grenslandklassieker, die is pas goed georganiseerd, of Klimmen Banneux Klimmen.
Aan de ene kant snap ik wel dat het goedkoper kan dan 25 euro en als het je echt niet zint zijn er andere tochten genoeg.
Maar aan de andere kant reis je helemaal naar limburg, heb je een dure overnachting en wordt er "gezeurd" om die paar extra euro voor: een goed uitgezette mooie tocht, met tijdsmetingen, bevoorrading, filmpjes, foto's, klassementen, korting op hotel, etc.
Maar aan de andere kant reis je helemaal naar limburg, heb je een dure overnachting en wordt er "gezeurd" om die paar extra euro voor: een goed uitgezette mooie tocht, met tijdsmetingen, bevoorrading, filmpjes, foto's, klassementen, korting op hotel, etc.