Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Nieuwe forum online!

Gebruikersavatar
Foonpet
Forum-lid
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 jun 2011 20:38

Gebruikersavatar Foonpet 01 jul 2011 13:29

Het forum is de laatste tijd slecht bereikbaar en zeeeer traag, meer mensen last van?

En dit ligt niet niet aan mijn laptop ofzo!

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2332
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 05 jul 2011 17:25

Vraag me ondertussen nog steeds af waarom de ‘zoeken’-functionaliteit niet altijd — vanaf elke forumpagina — mogelijk is. En dat geldt ook voor de navolgende features...

Uitgebreid zoeken...
Onderwerpen met eigen berichten...
Eigen berichten...
Onbeantwoorde berichten... (onderwerpen zonder reacties)
Nieuwe berichten... (actieve onderwerpen sinds laatste forumbezoek)
Actieve onderwerpen... (actieve onderwerpen sinds bepaald tijdstip)

Met daarbij dan nog een paar opmerkingen...
De ‘Onbeantwoorde berichten’-pagina is weinig interessant en zou (wat mij betreft) ook mogen verdwijnen.
Op de ‘Actieve onderwerpen’-pagina is de keuze vanaf welk tijdstip de actieve onderwerpen getoond moeten worden vrij beperkt. Immers, hoe zinvol is het om alle actieve onderwerpen te zien sinds de afgelopen 2 weken, 1 maand, 3 maanden, 6 maanden, 1 jaar? Denk dat het zinvoller is om de keuze te beperken tot b.v. 1 uur, 4 uur, 12 uur, 1 dag, 2 dagen, 1 week.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 05 jul 2011 17:27

De zoekfunctionaliteit is in de testomgeving toegevoegd samen met andere aanpassingen. Ook aan de traagheid van 't forum wordt gewerkt.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2332
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 06 jul 2011 18:17

Vraag me ondertussen nog steeds af waarom de ‘zoeken’-functionaliteit niet altijd — vanaf elke forumpagina — mogelijk is. En dat geldt ook voor de navolgende features...

Uitgebreid zoeken...
Onderwerpen met eigen berichten...
Eigen berichten...
Onbeantwoorde berichten... (onderwerpen zonder reacties)
Nieuwe berichten... (actieve onderwerpen sinds laatste forumbezoek)
Actieve onderwerpen... (actieve onderwerpen sinds bepaald tijdstip)

Met daarbij dan nog een paar opmerkingen...
De ‘Onbeantwoorde berichten’-pagina is weinig interessant en zou (wat mij betreft) ook mogen verdwijnen.
Op de ‘Actieve onderwerpen’-pagina is de keuze vanaf welk tijdstip de actieve onderwerpen getoond moeten worden vrij beperkt. Immers, hoe zinvol is het om alle actieve onderwerpen te zien sinds de afgelopen 2 weken, 1 maand, 3 maanden, 6 maanden, 1 jaar? Denk dat het zinvoller is om de keuze te beperken tot b.v. 1 uur, 4 uur, 12 uur, 1 dag, 2 dagen, 1 week.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de 3 weken geleden beloofde ‘work in progress’-lijst. En dan met name of de ontoegankelijkheid van bovenstaande features er ook op staat, alsmede het schermbreedte-probleem.

bianchisl3
Forum-lid
Berichten: 2823
Lid geworden op: 29 okt 2005 22:48

bianchisl3 06 jul 2011 18:44

Blijft enorm behelpen met het nieuwe forum. Naast het automatisch uitloggen merk ik nu dat er ook automatisch ingelogd wordt. Raar. Het is een gratis dienst dus moet ik niet teveel zeuren maar ik blijf het voor zo'n groot concern als Sanoma een blamage dat dit niet op orde te krijgen is.

Gebruikersavatar
Foonpet
Forum-lid
Berichten: 117
Lid geworden op: 10 jun 2011 20:38

Gebruikersavatar Foonpet 06 jul 2011 18:56

Het zou wel mooi zijn als er af en toe een update wordt gegeven over de stand van zaken i.v.m. verbetering!

Gebruikersavatar
a3
Forum-lid
Berichten: 515
Lid geworden op: 30 sep 2010 02:04

Gebruikersavatar a3 06 jul 2011 20:12

buzz schreef:... alsmede het schermbreedte-probleem.

Dat vind ik één van de grootste ergernissen!

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 06 jul 2011 22:53

Foonpet schreef:Het zou wel mooi zijn als er af en toe een update wordt gegeven over de stand van zaken i.v.m. verbetering!
Zoals ik in 't andere topic al had aangegeven: Er draaien op dit moment te veel websites op dezelfde server, binnenkort gaat Fiets met enkele andere websites naar een nieuwe server. Dan moet het probleem van de traagheid opgelost zijn.

In de testomgeving zijn een heel aantal updates doorgevoerd, zoals bijv zoekvensters. Dat wordt nu getest (onder de motorkop wordt ook 't nodige aangepast) en als dat goed gaat dan wordt de boel hopelijk spoedig geupdate.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie