Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Het Stel-je-eens-voor-Topic

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8016
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 22 okt 2023 21:32

Welkom THANZIE.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

dmich
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 okt 2023 11:35

dmich 30 okt 2023 11:54

Hallo,

Ik ben DMich uit Oost Vlaanderen, na wat inlezen op dit forum en andere websites heb ik me geregistreerd. Ik had een TREK 8500 uit 2009 (een mountainbike), maar deze is naar mijn zoon gegaan.

Ben nu op zoek naar een "baan" fiets, maar de keuze die je tegenwoordig hebt maakt het heel moeilijk; endurance bike, gravel bike... of toch maar die sportievere omdat die zo mooi is en men zegt dat hij nog redelijk comfortabel is :?

Gebruikersavatar
Drkjv
Forum-lid
Berichten: 378
Lid geworden op: 20 jul 2016 15:47

Gebruikersavatar Drkjv 11 dec 2023 20:35

In de jaren dat ik op het forum zit heb ik me al die tijd eigenlijk nooit voorgesteld, bij deze:

Men echte naam is Kjel. Geen idee meer hoe ik ooit tot men forumnaam gekomen ben, 'Dr': ik ben bijvoorbeeld helemaal geen dokter maar een bouwkundig ingenieur :geek: Ik ben 27 jaar, en woon in de buurt van Oudenaarde. Je zal me dus veelal tegen komen langs de schelde en op de Vlaamse Ardennen puisten en in de winter op de mtb paadjes.
(ik ben op zoek naar extra fietsmaatjes, slide in my dm's if you want to ride).
Verder haal ik evenveel plezier uit het sleutelen aan fietsen als het fietsen zelf en een hele dag wegzakken in de sofa kijkend naar de koers.
Tot 4j geleden speelde ik competitief basketbal maar wegens blessures mee gestopt, zo vul ik nu mijn vrije tijd met fietsen, lopen, padellen en zwemmen. Duatlons en triatlons is daarom volgend jaar een deel van mijn focus om opnieuw een competitie gevoel terug te vinden :D

remmen is angst
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jan 2024 17:58

remmen is angst 04 jan 2024 18:06

hoi hoi, Ben Martijn, kom uit Scheveningen/ Den Haag. tijden Corona begonnen met fietsen als alternatief voor Kickboksen en MMA. Momenteel fiets ik denk ik rond de 3K op jaar basis, soms binnen op de Wahoo, soms buiten. Paar maanden geleden ook een mountainbike gekocht, helaas na 4 maanden een rotklapper gemaakt door een fail van de fiets (nee geen smoes). De fiets staat weer bij de dealer om verder te laten onderzoeken.

Met mijn lengte van 178 en ruim 100 KG heb ik geen echt fiets lijf, vlak gaat prima, maar berg op is toch iets waar ik aan moet werken.

Thanzie
Forum-lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 okt 2023 17:13

Thanzie 04 jan 2024 22:40

remmen is angst schreef: 04 jan 2024 18:06 hoi hoi, Ben Martijn, kom uit Scheveningen/ Den Haag. tijden Corona begonnen met fietsen als alternatief voor Kickboksen en MMA. Momenteel fiets ik denk ik rond de 3K op jaar basis, soms binnen op de Wahoo, soms buiten. Paar maanden geleden ook een mountainbike gekocht, helaas na 4 maanden een rotklapper gemaakt door een fail van de fiets (nee geen smoes). De fiets staat weer bij de dealer om verder te laten onderzoeken.

Met mijn lengte van 178 en ruim 100 KG heb ik geen echt fiets lijf, vlak gaat prima, maar berg op is toch iets waar ik aan moet werken.
Welkom! En leuke combinatie sporten :like:

Wesselaar
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2024 13:25

Wesselaar 14 jan 2024 13:58

Hoi, Ik ben Jan uit Apeldoorn. 57 jaar en in de jaren 90 begonnen met een Giant alu boulder 3 x 7 speed, daarna in 2001 een specialized rockhopper pro (26 inch 3x9 speed ) waar ik erg lang plezier van heb gehad, in 2019 een Giant Terrago 1 29-er gekocht, had nooit veel geluk met de Giants :-(
Sinds 2022 rij ik op een Idworx Rock n Rohler mtb met rohloff naaf en ketting. Dit vind ik tot nu toe toch wel de fijnste mtb die ik heb gehad.
Ik fiets zo`n 5 a 6000 km per jaar op de mtb over de veluwe en aangezien ik geen auto heb ook nog een stuk of 1000 a 1500 op de stadsfiets (Cortina U4 3 versnellingen).

Gebruikersavatar
CayoEvo
Forum-lid
Berichten: 131
Lid geworden op: 04 jan 2022 11:56

Gebruikersavatar CayoEvo 19 jan 2024 11:28

Welkom op 't Forum!

Gebruikersavatar
Wasbeertje
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 jan 2024 19:16
Locatie: Harderwijk

Gebruikersavatar Wasbeertje 03 feb 2024 09:16

Hallo,

Ben ik toch spontaan vergeten mij voor te stellen? Aangenaam, de naam is Michael (ook wel Wasbeertje hier op het forum!) Ik fiets al....... sinds ik kon fietsen haha!

Half jaar geleden naar de Veluwe verhuisd en dat heeft me wel heel goed gedaan. Woonde eerst elders in het land maar daar was het LANG niet zo uitgestrekt als hier op de mooie Veluwe! :) En tja, kijken wie er ook een Veluwenaar is hier op het forum!

Glad to meet ya! :winkthumb:

Gebruikersavatar
Wasbeertje
Forum-lid
Berichten: 15
Lid geworden op: 30 jan 2024 19:16
Locatie: Harderwijk

Gebruikersavatar Wasbeertje 03 feb 2024 09:18

Joehoe! Mag deze Harderwiecker ook meedoen?

Ramon73
Forum-lid
Berichten: 2149
Lid geworden op: 28 aug 2017 09:31

Ramon73 03 feb 2024 09:54

Welkom!
Dogma F

Veen1
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 feb 2024 11:48

Veen1 22 feb 2024 11:56

(Voorheen was ik hier op het forum (beperkt) actief als Veen.)

Redelijk actief sporter (tenminste 3x per week) op eigen niveau. Schaatsen in Kardinge en wielrennen/mountainbiken in, met name, Groningen en Drenthe. MTB Route Gieten/Gasselte is voor wat betreft het mountainbiken de thuisbasis.
(Voorheen Veen)

Hamko
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 nov 2014 20:39

Hamko 24 feb 2024 20:19

Al vele jaren lees ik met plezier mee. Leer er veel van, dus nu toch tijd om me voor te stellen. Mijn naam is Henk uit Etten-Leur bijna 70jaar. Veel gefietst in mijn leven, maar pas sinds 9 jaar op een racefiets. Korte tijd met de mountainbike, maar dat bleek niet zo mijn ding. Fiets samen met leeftijdsgenoten elke week een ritje van 70 km met na afloop koffie en sterke verhalen. Zelf fiets ook nog een rondje van zo'n 50 km. Daarnaast, vooral in de wintermaanden op zolder Zwiften. Zou wel meer willen, maar hoewel financieel gepensioneerd werk ik nog halve dagen en slokt het vrijwilligerswerk ook veel tijd op.

Plaats reactie