Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

stekke
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 jun 2004 17:25

stekke 21 jun 2004 14:29

Ik ben zaterdag en zondag een weekend in de Vogezen gaan fietsen als laatste voorbereiding op de Marmotte. Verschrikkelijk slecht weer gehad. 7°C, hagel, regen en wind maar toch nog 4000 hoogtemeters gehaald. Heb deze maand trouwens al 14000 hoogtemeters en ga vanaf zondag rust nemen voor de marmotte en dan woensdag de afreis richting Bourg d'Oisans. Eindelijk...

paling
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 07 apr 2004 15:03

paling 22 jun 2004 01:35

Quoten: Origineel geplaatst door Stekke op 21 Juni 2004


Ik ben zaterdag en zondag een weekend in de Vogezen gaan fietsen als laatste voorbereiding op de Marmotte. Verschrikkelijk slecht weer gehad. 7°C, hagel, regen en wind maar toch nog 4000 hoogtemeters gehaald. Heb deze maand trouwens al 14000 hoogtemeters en ga vanaf zondag rust nemen voor de marmotte en dan woensdag de afreis richting Bourg d'Oisans. Eindelijk...

4000 hoogtemeters in de hagel en de kou: de Marmotte wordt uitfietsen voor jou :)
<br>
Groeten uit Schotland!<br>
<br>
<a target="_blank" href= "http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... pic</a><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;

jandiep
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 apr 2004 16:25

jandiep 28 jun 2004 23:56

Quoten: Origineel geplaatst door Paling op 17 Juni 2004


Zoals op veel forums bestaat: een topic voor zomaar wat gebabbel. Niet nuttig of belangrijk, wel gezellig!
In dit topic kun je vertellen of je nog gefietst hebt vandaag.


Afgelopen zondag tijdens de 110 km rit in Driebergen ben ik hard onderuit gegaan. Een stoep (wegversmalling) te laat in de gaten. Resultaat: Elleboog open,duim gekneust en zowel binen als buitenband van het voorwiel gescheurd.
Gelukkig kwam uit het dichtsbijzijnde huis een man gesneld die mij gelijk aanbood om in de keuken mijn elleboog uit te spoelen. Daarna inspecteerde we samen mijn fiets en zagen dat zowel binnen als buitenband naar de haaien waren.
Tot mijn verbazing vroeg hij mij of ik een nieuwe band wilde hebben. Daarop pakte hij zijn visite kaartje en ik zag dat hij de eigenaar was van: www.fietsrecycle.nl in Tricht.
Binnende korste keren stonden we in de werkplaats van zijn winkel, fiets aan de haak, en banden vervangen.
Binnen een halfuur was ik weer onderweg met een geplakte elleboog en nieuwe banden.
Ze bestaan dus toch nog echt, Mensen die je helpen als je even in de puree zit. En die zelfs als is het zondagmiddag de winkel voor je openen en verder helpen.
Ikzelf had het zelfde gevoel als het nederlands elftal de avond tevoren. Soms heb je wel heel veel geluk.
Natuurlijk nu nog even een sponsorkreet:
tweedehandsje nodig: www.fietsrecycle.nl in Tricht!
 
<a target="_blank" href= "http://www.jandiep.blogspot.com">Mijn Blog</a>

paling
Forum-lid
Berichten: 55
Lid geworden op: 07 apr 2004 15:03

paling 29 jun 2004 01:50

Quoten: Origineel geplaatst door JanDiep op 28 Juni 2004



( Mooi verhaal over een geluk bij een ongeluk )


Gelukkig komt dit soort dingen nog vaak zat voor. Er zijn echt nog heel wat mensen die anderen helpen wanneer dat nodig is.
En vergeet niet dat je dat zelf ook kunt doen.
<br>
Groeten uit Schotland!<br>
<br>
<a target="_blank" href= "http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... pic</a><br>
&nbsp;&nbsp;&nbsp;

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 04 jul 2004 16:54

Heerlijk gefietst vanmiddag. Wilde net weggaan en toen begon het te regenen. Maar na 20 minuten werd het droog en ben ik toch maar gegaan. Vorige week nog last van mijn knie dus rustig begonnen. Lekker tegen de Utrechtse Heuvelrug opgeknald halverwege en toen wilde ik op mijn gemak weer terug.... zit er ineens iemand in mijn wiel. Omdat de meeste mensen toch snel een andere kant op moeten heb ik maar even gas gegeven. Hij nam netjes over, maar toen bleek het een ATB te zijn. Vervolgens bleek hij me tot de laatste meter te vergezellen omdat we in dezelfde wijk wonen! Ik dus toch nog moe geworden terwijl ik nog zo rustig zou gaan fietsen ....
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

brecht.be
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2004 14:45

brecht.be 04 jul 2004 22:15

Héhé. Nu heb je dr waarschijnlijk een fietsmaatje bij ;)
Gazelle Torrente 2002

jurrien
Forum-lid
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 mei 2004 20:22

jurrien 04 jul 2004 22:23

Quoten: Origineel geplaatst door Brecht.[Be] op 04 Juli 2004

Héhé. Nu heb je dr waarschijnlijk een fietsmaatje bij ;)


Maar deze verwacht nu wel heldendaden als ze weer gaan fietsen, dat word afzien race1d :)
 
,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸-(Wat er ook gebeurt altijd blijven fietsen)-,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 04 jul 2004 23:11

Quoten: Origineel geplaatst door jurriën op 04 Juli 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Brecht.[Be] op 04 Juli 2004

Héhé. Nu heb je dr waarschijnlijk een fietsmaatje bij ;)


Maar deze verwacht nu wel heldendaden als ze weer gaan fietsen, dat word afzien race1d :)


Moet ie me wel eerst weer vinden ;-p
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 06 jul 2004 12:32

Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 04 Juli 2004


Quoten: Origineel geplaatst door jurriën op 04 Juli 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Brecht.[Be] op 04 Juli 2004

Héhé. Nu heb je dr waarschijnlijk een fietsmaatje bij ;)


Maar deze verwacht nu wel heldendaden als ze weer gaan fietsen, dat word afzien race1d :)




Moet ie me wel eerst weer vinden ;-p


Zo'n beauty op een Cinelli fiets, waar vind je zoiets? Lijkt mij niet zo moeilijk voor een fietsenthousiast om zoiets te spotten. :-)
postamble();
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

brecht.be
Forum-lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 apr 2004 14:45

brecht.be 06 jul 2004 13:21

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 06 Juli 2004

Zo'n beauty op een Cinelli fiets, waar vind je zoiets? Lijkt mij niet zo moeilijk voor een fietsenthousiast om zoiets te spotten. :-)

Van waar haal je die "beauty" Marconi? :p
Gazelle Torrente 2002

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 06 jul 2004 14:00

Quoten: Origineel geplaatst door Brecht.[Be] op 06 Juli 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 06 Juli 2004

Zo'n beauty op een Cinelli fiets, waar vind je zoiets? Lijkt mij niet zo moeilijk voor een fietsenthousiast om zoiets te spotten. :-)


Van waar haal je die "beauty" Marconi? :p


Intuïtie !
postamble();
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 06 jul 2004 23:35

Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 06 Juli 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Brecht.[Be] op 06 Juli 2004


Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 06 Juli 2004

Zo'n beauty op een Cinelli fiets, waar vind je zoiets? Lijkt mij niet zo moeilijk voor een fietsenthousiast om zoiets te spotten. :-)


Van waar haal je die "beauty" Marconi? :p



Intuïtie !<SCRIPT language=javascript>postamble();

..... tja
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

Plaats reactie