Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Forumtocht in het westen.

nieuwefietser
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 23 jan 2005 11:55

nieuwefietser 12 jun 2005 13:26

10 juli... Zoals het er nu uitziet ben ik dan de zon aan het opzoeken in Zuid-Europa. Dus het zit er waarschijnlijk niet in. Voor het geval we echter op maandag vertrekken, houd ik de datum in m'n achterhoofd

fausto
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 jun 2004 14:20

fausto 13 jun 2005 11:10

Zoetermeer komt mij goed uit. Voorlopig heb ik geen problemen met 10 juli. Ik laat nog weten of ik kom.
Moet je gladde benen hebben om mee te mogen doen?
Evenwicht is het antwoord op alle vragen.

fausto
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 jun 2004 14:20

fausto 30 jun 2005 13:24

Gaat het nog door? We zitten op drie potentiele deelnemers.
Evenwicht is het antwoord op alle vragen.

marky
Forum-lid
Berichten: 150
Lid geworden op: 07 sep 2004 12:29

marky 30 jun 2005 13:42

Ik kan moeilijk contact krijgen met Beginnertje (vakantie enzo). Maar hij heeft wel een route in z'n hoofd zitten.
koelie joelie!

fausto
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 jun 2004 14:20

fausto 07 jul 2005 14:15

Hangt dit alleen van de beschikbaarheid van Beginnertje af?  Wie doen er mee? Zondag 10 juli 10.30 h op het station in Zoetermeer. Ik stel voor aan de zuidkant van de snelweg. Daar is ook parkeergelegenheid dichtbij.
Evenwicht is het antwoord op alle vragen.

Gebruikersavatar
race1d
Forum-lid
Berichten: 427
Lid geworden op: 15 jun 2004 00:20

Gebruikersavatar race1d 07 jul 2005 23:05

Quoten: Origineel geplaatst door fausto op 07 Juli 2005

Hangt dit alleen van de beschikbaarheid van Beginnertje af?  Wie doen er mee? Zondag 10 juli 10.30 h op het station in Zoetermeer. Ik stel voor aan de zuidkant van de snelweg. Daar is ook parkeergelegenheid dichtbij.

Of van het spoor?
Duchenne Heroes Team Aces4Duchenne

fausto
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 jun 2004 14:20

fausto 08 jul 2005 00:09

Quoten: Origineel geplaatst door race1d op 07 Juli 2005


Quoten: Origineel geplaatst door fausto op 07 Juli 2005

Hangt dit alleen van de beschikbaarheid van Beginnertje af?  Wie doen er mee? Zondag 10 juli 10.30 h op het station in Zoetermeer. Ik stel voor aan de zuidkant van de snelweg. Daar is ook parkeergelegenheid dichtbij.

Of van het spoor?


Het spoor loopt parallel aan de snelweg. Het staat inderdaad een beetje suf om op het station af te spreken met als nadere plaatsbepaling de snelweg.
De zuidkant van het spoor dus.
Evenwicht is het antwoord op alle vragen.

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 08 jul 2005 23:09

Ja, helaas slecht nieuws.

Ik ben vorige week woensdag begonnen met snotteren. Vandaag gaat het al beter, maar nog niet geweldig. En aangezien dat ik van plan was begin van de week de route definitief uit te gaan zetten, is dat er niet van gekomen. Vandaag voelde ik me nog niet echt sterk en regende het ook, daardoor leek het me niet verstandig vandaag de route te gaan uitzetten omdat ik dan alleen maar zieker zou worden.

Ook denk ik dat ik zondag nog niet genoeg ben herstelt om 90km te gaan fietsen, zeker geen tocht die nog niet goed is uitgezet/gereden.

Daarom heb ik na overleg met Marky beslotten de tocht af te blazen. Het spijt me zeer, maar ik ben zondag gewoon nog niet genoeg herstelt om de rit te maken. En aangezien Marky ver weg woont weet hij al hellemaal niks over de omgeving e.d.

Dus excuus voor het verloop, maar ik wil wel duidelijk maken dat dit mijn schuld is (hoewel je aan ziek zijn niks kan doen) en dat Marky daar niks mee te maken heeft of wat dan ook en dat niemand hem de schuld gaat geven!

P.s. mocht het voor jullie allemaal wel doorgaan, duidelijk aangeven welk station (stationsnaam, adres) want Zoetermeer heeft meerdere stations.

<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

fausto
Forum-lid
Berichten: 61
Lid geworden op: 07 jun 2004 14:20

fausto 11 jul 2005 11:14

Quoten: Origineel geplaatst door Beginnertje op 08 Juli 2005

... Ik ben vorige week woensdag begonnen met snotteren. ... Ook denk ik dat ik zondag nog niet genoeg ben herstelt om 90km te gaan fietsen ... Daarom heb ik na overleg met Marky beslotten de tocht af te blazen. ...


Tja, wat een pech!  Er waren sowieso weinig aanmeldingen. Dus toch door laten gaan had niet zoveel zin. Ik hoop dat we een nieuwe datum kunnen prikken.
Evenwicht is het antwoord op alle vragen.

Plaats reactie