Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

reclame op je shirt of niet?

schiette
Forum-lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 sep 2004 02:11

schiette 29 jun 2005 17:42

Quoten: Origineel geplaatst door PMME op 24 Juni 2005

Merkenploegenkledij moet je verdienen vind ik. Quick-step/Lotto/Discovery/Fassa ... dat staat voor iets ... degelijk getrainde hardrijders. Nog belachelijker is in mijn ogen met de groene/bolletjes of laat staan de gele trui te fietsen...die truien staan voor iets waar wij als gewone "recreant " geen recht op hebben.Bovendien moet je ook nog betalen om met die sponsor zijn reclame rond te rijden . Ik fiets zo neutraal mogelijk blauw truitje , zwarte of blauwe broek. Sommige " reclame " kan je sowieso niet vermijden... hoe dikwijls staat Eddy Merckx op een frame, of Ridley of TREK of Bianchi... een keertje of 6 à 8 ?

Volledig met eens. Heb overlaatst iemand zien rijden in een outfit van fassa bortolo,alles was in de puntjes juist (kousjes,helm,petje). Alleen was er maar 1 probleem ..... Hij reed op een TREK
Gr. Ikke<br>
<br>
Love my Pinarello Paris 2005

mars_vos
Forum-lid
Berichten: 78
Lid geworden op: 12 nov 2004 22:40

mars_vos 29 jun 2005 18:17

vandaag nog een nieuw shirt gekregen.me vader kocht een boormachientje vna skil en daar zat een bon bij die je kon opsturen en dan kreeg je een shit van de skil-moser ploeg.is best een mooi shirtje staat alleen gruwlijk veel reclame op
 
keep the bike alive

rtimeepic
Forum-lid
Berichten: 300
Lid geworden op: 07 apr 2005 23:53

rtimeepic 02 jul 2005 15:45

Dit is al een ouder schirt en inderdaad erg cool. Helaas komen de zwitsers niet snel met niewe shirts uit. De retroshirts van Le coq sportif en de Italia shirts zijn ook helemaal te gek. 90 euro daar kun je 4 biefstukjes voor kopen, heb ik liever een Assos, MWOEH !

Ja dit is em!! gaaf hoor, maare 4 biefstukkies ik weet niet bij welke slager je komt maar dan tilt ie je aardig op!!! ben benieuwd of deze shirts wel eens in de aanbieding zijn, of voor een leuke prijs te koop maar ja ongeveer 90 euro blijft erug veel geld.MAAR HIJ WEL GAAF HOOR!!!!

De vraag is hoe GROOT wil je je biefstuk. Ik zat heel lang geleden met een vriend in het Restaurant in Breda. Vraagt die ober aan 'm " hoe wilt u uw biefstuk meneer " na even nadenken antwoord hij " Gewoon Groot " ( echt gebeurt )
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....

remon@
Forum-lid
Berichten: 593
Lid geworden op: 27 mar 2005 22:28
Locatie: Rotterdam

remon@ 03 jul 2005 23:27

Quoten: Origineel geplaatst door mars_vos op 29 Juni 2005


vandaag nog een nieuw shirt gekregen.me vader kocht een boormachientje vna skil en daar zat een bon bij die je kon opsturen en dan kreeg je een shit van de skil-moser ploeg.is best een mooi shirtje staat alleen gruwlijk veel reclame op
 


Ik heb dat shirt ook, via me werk gewonnen, zit nog goed ook!
Greetz Remon@

rtimeepic
Forum-lid
Berichten: 300
Lid geworden op: 07 apr 2005 23:53

rtimeepic 04 jul 2005 21:11

Weet je wat COOL zou zijn ?
Deze notoire hardrijders

IN
 

&

Dan kunnen ze ook beveiliging aan gaan stellen net als Lance Armstrong om de groupies op een afstand te houden.
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....

dwaaltje
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2005 01:12

dwaaltje 05 jul 2005 11:08

Alles wat ik in teamverband rijd, rijd ik in de clubkleding en alles wat ik solo train, train ik ik een shirt waarop een Volkswagen kever (wat ook een zeer grote passie van me is) staat en op de broek staat toevallig ook reklame van Volkswagen en Trek. Dat ik dan zelf op een Koga rijd doet me echt niets. Het zit lekker en dat is voor mij al heel belangrijk. Ik heb ook een shirt van de Amstel Gold Race maar die vind ik gewoon niet lekker zitten!

sparko
Forum-lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 27 apr 2005 11:51

sparko 06 jul 2005 09:26

ik rij in gesponserde kleding. Elk jaar een nieuw teneutje voor niks is tog altijd leuk. Gewoon een rood shirt en zwarte broek met een paar keer in het wit bedrijfsnaam erop. altijd leuk als je het krijgt

wiljan
Forum-lid
Berichten: 28
Lid geworden op: 01 dec 2004 18:49

wiljan 19 jul 2005 10:30

Quoten: Origineel geplaatst door twijfelaar op 20 Juni 2005




Ik wil een uitzondering maken. De dag dat Philips een wielerploeg gaat sponsoren dan koop ik het truitje.
Bedoel je dit
http://home.wanadoo.nl/wvanderwoude/Index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 19 jul 2005 15:06

Ik denk dat ik dit shirt ga kopen. Voel ik me eindelijk een echte koe-reur.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

epistaxis
Forum-lid
Berichten: 76
Lid geworden op: 03 jun 2005 18:25

epistaxis 19 jul 2005 16:03

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 20 Juni 2005

Feryn mag dan wel goedkoop zijn, nooit een optie geweest: spuuglelijk en je ziet ze overal. En sinds ik het nogal racistisch klinkende standpunt van het bedrijf ken ("wij nemen liever geen allochtonen in dienst want de klanten vinden dat niet zo fijn"), krijg ik rillingen telkens ik zo'n Feryn-rijder zie... bwek!!

Dat is nu precies wat ik erover denk. Geen racisme voor mij, dank u.  Als ik ooit een kantelpoort nodig heb weet ik alvast waar ik ze NIET ga kopen.
Pain is temporary, Pride is forever; en die schaafw&#111;nde denk ik ook...

gunter
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 26 jun 2005 18:03

gunter 19 jul 2005 18:09

Quoten: Origineel geplaatst door Epistaxis op 19 Juli 2005


Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 20 Juni 2005

Feryn mag dan wel goedkoop zijn, nooit een optie geweest: spuuglelijk en je ziet ze overal. En sinds ik het nogal racistisch klinkende standpunt van het bedrijf ken ("wij nemen liever geen allochtonen in dienst want de klanten vinden dat niet zo fijn"), krijg ik rillingen telkens ik zo'n Feryn-rijder zie... bwek!!

Dat is nu precies wat ik erover denk. Geen racisme voor mij, dank u.  Als ik ooit een kantelpoort nodig heb weet ik alvast waar ik ze NIET ga kopen.


Ik vind wel dat je het standpunt van Feryn wat moet nuanceren.  Ze hebben namelijk wel allochtonen in dienst, maar niet voor functies waarbij men met klanten in contact komt.  Het standpunt van Feryn is spijtig genoeg eerder realisme dan rascisme, want ik vermoed dat er wel degelijk een hele hoop vlamingen zijn die liever geen allochtoon over de vloer krijgen (dat maak ik toch op uit de iedere keer weer zorgbarende verkiezingswinst van het blok).
Het zou inderdaad beter zijn als Feryn die klantenbezwaren naast zich zou neer leggen en toch geen onderscheid maakt in haar wervingspolitiek.  Maar zoals in zoveel gevallen wint het geld het van het verstand. Het bestempelen van Feryn als een rasistische onderneming vind ik echter ook van veel veralgemening en vooroordelen getuigen.

Plaats reactie