Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

nothwave schoenen

sparko
Forum-lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 27 apr 2005 11:51

sparko 28 jun 2005 08:47

Hey,
 
ik heb een vraagje over de Northwave sprint fibra schoenen. Deze vind ik namelijk wel erg mooi en wil ze dan ook gaan kopen, maar weet iemand of ze compatible zijn met look pedalen??
alvast bedankt,
Greetz, Sparko

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 28 jun 2005 13:37

Ik heb Northwave Aerator schoenen en draag die op Shimano SPD-SL pedalen (zelfde schroefgaatjes als Look). Ik veronderstel dat het model dat jij aangeeft, ook wel Look-compatibel zal zijn... Misschien iemand die dit definitief kan bevestigen??
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 28 jun 2005 13:53

Hopelijk een overbodige opmerking, maar stap niet een winkel in met het blinde voornemen één bepaalde schoen te kopen omdat je die zo mooi vindt.
Ga eerst passen, er zitten behoorlijke verschillen tussen de verschillende merken en modellen.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

sparko
Forum-lid
Berichten: 318
Lid geworden op: 27 apr 2005 11:51

sparko 28 jun 2005 23:58

ik ga niet alleen af op uiterlijk, had ze al een keer gepast enzo, toen ik me aan het orienteren was op welke schoenen ik zou nemen, maar ondertussen heb ik andere pedalen en daar had ik dus niet op gelet. iig bedankt voor de reacties
Greetz

Plaats reactie