Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Grimeca remschijf?????

vero
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2005 21:25

vero 30 jun 2005 21:37

Hallo allemaal
ik heb deze zomer voor het eerst een mtb gekocht. Tweedehands omdat ik beginner ben en nog nie veel fiets. Op die fiets zit een grimeca remschijf en klauw. De blokjes zijn versleten en ik ben al bij verschillende fietsenhandelaren geweest....deze hebben weer groothandelaren gebeld maar die blokjes die ik heb kunnen ze niet vinden.
het zijn twee verschillende blokjes...een vierkante en een halfronde. In dezelfde klauw dus...
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik daar aan kan komen of een ander alternatief kan geven dat niet te veel geld gaat kosten?????...Ik wil namelijk graag fietsen met dit mooie weer. Met alleen een achterrem is dat zo gevaarlijk
welke alternatieven zijn er? en wat is zo snel mogelijk gedaan?
bedankt alvast
Veronique
 
mooi weer.... fietsen!!!

koene
Forum-lid
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 apr 2004 19:51

koene 02 jul 2005 22:48

Kan je de type naam van de remmen achterhalen? of een foto opzoeken/ maken zodat we hier weten wat het is..? Post je vraag ook eens op dirty-pages.net/yabbse , daar is het meer mtb wat de klok slaat en het forum leeft meer dan hier

vero
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2005 21:25

vero 11 jul 2005 12:39

bedankt voor de reactie....heb het al opgelost de enige oplossing was om er een nieuwe remklauw op te zetten en dat is inmiddels gebeurt. Ik kan dus weer fietsen!!
groeten
mooi weer.... fietsen!!!

Plaats reactie