wanneer krijg ik hem
wanneer word fiets eigenlijk geleverd? het is nu 1 oktober en ik heb die van oktober nog niet... word het niet gelijk met de eerste dag van de maand bezorgd?
rick
rick
=> wie het fietsen niet eert, is zijn fiets niet weert <= -- :S:S --
-
- Forum-lid HC
En als de eerste van de maand nu op zondag valt?
nee hoor gewoon zoals tegenwoordig elke maand komt het blad fiets uit op de eerste vrijdag van de maand. (en dat de bezorging af en toe niet meewerkt daar kunnen ze bij fiets niets aan doen(klagen bij de bezorgdienst))
nee hoor gewoon zoals tegenwoordig elke maand komt het blad fiets uit op de eerste vrijdag van de maand. (en dat de bezorging af en toe niet meewerkt daar kunnen ze bij fiets niets aan doen(klagen bij de bezorgdienst))
- daniel1975
- Forum-lid HC
Met eindelijk de f4.13 erin 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dogma is iets ander budget he.....
@PFW: F4.13 is eerste carbon frame van pina. Dus in zoverre zijn velen nieuwsgierig of het iets is...
@PFW: F4.13 is eerste carbon frame van pina. Dus in zoverre zijn velen nieuwsgierig of het iets is...
-
- Forum-lid
Nouja, de eerste officiele carbon Pina. Ze hebben natuurlijk jarenlang met het zwarte goud kunnen spelen in de Opera speeltuin. De nieuwe Paris FP carbon is zelfs bijna identiek aan de 2006 Opera Leonardo FP.
Maar dat weet jij natuurlijk ook wel
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 03 Oktober 2005
Nouja, de eerste officiele carbon Pina. Ze hebben natuurlijk jarenlang met het zwarte goud kunnen spelen in de Opera speeltuin. De nieuwe Paris FP carbon is zelfs bijna identiek aan de 2006 Opera Leonardo FP.
Yup, maar dit is dan toch nog steeds de eerste echte Pina. En de F4.13 is een model op zich en een andere prijsklasse.
Yup, maar dit is dan toch nog steeds de eerste echte Pina. En de F4.13 is een model op zich en een andere prijsklasse.
Ik vermoed dat de mensen met een abo hem dan wel eerder krijgen?! Toen ik vandaag op het station (Amstel) op de trein stond te wachten zag ik een man een wielerblaadje lezen.....dit bleek de nieuwe Fiets te zijn......ik had nog 5 min. dus ren naar de Bruna, daar lag de oude nog....
Of was dit iemand die bij Fiets werkt oid...
Of was dit iemand die bij Fiets werkt oid...
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox