Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Andere sporten gedaan vandaag?

Gebruikersavatar
alstro
Forum-lid
Berichten: 870
Lid geworden op: 19 dec 2004 17:25
Locatie: vollenhove

Gebruikersavatar alstro 10 nov 2005 20:54

In de zomer veel fietsen en in de winter veel hardlopen. Ben nu aan het trainen voor halve marathon van Egmond. Daarna weer meer de fiets op. Zo hou ik een beetje afwisseling en honger naar fiets/lopen In de winter een keer schaatsen in de week wil ook wel, MTB doe ik met regelmaat heel het jaar door. Spinning één keer in de week. Blijven er eigenlijk erg weinig dgn over dat ik niet sport, meestal 1-2

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 10 nov 2005 21:04

vandaag weer een zware gymles gehad.
eerst weer een tig aantal pus en sit ups moete doen voor straf en daarna de de fitnisszaal ik om 3 12 minute tests te doen
eerst 12 minuten fietsen moesten op niveau 4 fietsen en had 7100 m gefiest(had opzich meer kunnen zijn want ik was nog niet eens een beetje moe)
daarna 12 minuten lopen en daar moest ik minimaal 2400m lopen van de leraar maar ik had er 2830 gelopen
en als laatst 12 minuten roeien en weer moest ik minimaal hoger dan de andere van de klas roeien van de leraar. tot dan toe was het record 2540 m maar ik had het record verbroken met 210 m
bij alle 3 de test had ik het hoogste van de klas
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 10 nov 2005 21:27

Gisteren in het krachthonk gedoken.Was weer wennen; hele bovenlichaam kan ik wer voelen.Mooie is dat het redelijk druk was, met allemaal van die patsers. dikke armen, brede schouders je kent het wel. Tja en ik ben wielrenner dus druk helemaal niks omhoog qua gewichten op boven lichaam. Allemaal van die lichte gewichten. Ik kon ze horen denken.......
Maar ja op einde training komen benen aan bod. Dat is echt lachen. Ze snappen er niks van. Dan gaan ze ook altijd vragen wat voor sport ik doe en dan snappen ze het. Mooi man die gasten zo voor de gek nemen.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 10 nov 2005 22:53

Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 10 November 2005


Gisteren in het krachthonk gedoken.Was weer wennen; hele bovenlichaam kan ik wer voelen.Mooie is dat het redelijk druk was, met allemaal van die patsers. dikke armen, brede schouders je kent het wel. Tja en ik ben wielrenner dus druk helemaal niks omhoog qua gewichten op boven lichaam. Allemaal van die lichte gewichten. Ik kon ze horen denken.......
Maar ja op einde training komen benen aan bod. Dat is echt lachen. Ze snappen er niks van. Dan gaan ze ook altijd vragen wat voor sport ik doe en dan snappen ze het. Mooi man die gasten zo voor de gek nemen.


tip voor je bovenlichaam: ga voor je naar bed opdrukken en als je net opstaat
ik doe het ook een tijdje en ik kan de vordeingen echt al zien
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 10 nov 2005 23:38

Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 10 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 10 November 2005


Gisteren in het krachthonk gedoken.Was weer wennen; hele bovenlichaam kan ik wer voelen.Mooie is dat het redelijk druk was, met allemaal van die patsers. dikke armen, brede schouders je kent het wel. Tja en ik ben wielrenner dus druk helemaal niks omhoog qua gewichten op boven lichaam. Allemaal van die lichte gewichten. Ik kon ze horen denken.......
Maar ja op einde training komen benen aan bod. Dat is echt lachen. Ze snappen er niks van. Dan gaan ze ook altijd vragen wat voor sport ik doe en dan snappen ze het. Mooi man die gasten zo voor de gek nemen.


tip voor je bovenlichaam: ga voor je naar bed opdrukken en als je net opstaat
ik doe het ook een tijdje en ik kan de vordeingen echt al zien


grappig dat je dat zegt. Ik deed dat namelijk ook voor dat ik was begonnen met wielrennen. woog toen 84 kG (nu 74). Ik was op een gegeven moment in staat 200 keer op te drukken (achter elkaar uiterraard). Had toen behoorlijk borst en armspieren.
''Jammer'' dat ik dat gedaan heb, want nu heb ik een heleboel overtollige spiere die nu eigenlijk nutteloos zijn.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 10 nov 2005 23:45

Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 10 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 10 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 10 November 2005


Gisteren in het krachthonk gedoken.Was weer wennen; hele bovenlichaam kan ik wer voelen.Mooie is dat het redelijk druk was, met allemaal van die patsers. dikke armen, brede schouders je kent het wel. Tja en ik ben wielrenner dus druk helemaal niks omhoog qua gewichten op boven lichaam. Allemaal van die lichte gewichten. Ik kon ze horen denken.......
Maar ja op einde training komen benen aan bod. Dat is echt lachen. Ze snappen er niks van. Dan gaan ze ook altijd vragen wat voor sport ik doe en dan snappen ze het. Mooi man die gasten zo voor de gek nemen.


tip voor je bovenlichaam: ga voor je naar bed opdrukken en als je net opstaat
ik doe het ook een tijdje en ik kan de vordeingen echt al zien


grappig dat je dat zegt. Ik deed dat namelijk ook voor dat ik was begonnen met wielrennen. woog toen 84 kG (nu 74). Ik was op een gegeven moment in staat 200 keer op te drukken (achter elkaar uiterraard). Had toen behoorlijk borst en armspieren.
''Jammer'' dat ik dat gedaan heb, want nu heb ik een heleboel overtollige spiere die nu eigenlijk nutteloos zijn.

Ik heb me laten vertellen dat een sterke bovenlichaam goed is voor het mountainbike maar jij doet geen mountainbike'en ofwel
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4375
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 10 nov 2005 23:50

Net terug van een lesje spinning. was weer heftig en moeilijk, was namelijk de enigste man tussen 20 vrouwen Daar is mijn testosteron spiegel niet tegen bestand hoor. Gelukkig zit ik vooraan anders wordt je helemaal gek met 20 vrouwen kontjes voor je neus

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 10 nov 2005 23:57

Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 10 November 2005

Het is goed om je bovenlichaam te trainen als wielrenner en/of biker. Alleen je moet het niet overdrijven. Train mijn boven lichaam nu al 4 jaar heel gericht maar ik doe het rustig aan. Hoef geen brede krachtpatser te worden maar het aantal kilo's wat ik nu omhoog druk is zeker het dubbele als waar ik  4 jaar geleden mee begon.
"Afstappen is geen optie"

cascarsi
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 sep 2005 23:16

cascarsi 11 nov 2005 00:11

ik zeg altijd maar ik hoef geen bodybuilder te worden , want ooit een bodybuilder op een fiets zien zitten.
gewoon een slank strak lichaam want ik moet zeggen  ik ben zelf nie breed  1.90 en 70 kilo(dus echt niks te zwaar) maar wel redelijk gespierd
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 11 nov 2005 01:32

Quote: Origineel geplaatst door cascarsi op 10 November 2005
tip voor je bovenlichaam: ga voor je naar bed opdrukken en als je net opstaat ik doe het ook een tijdje en ik kan de vordeingen echt al zien





Je moet dan officieel ook de tegenovergestelde spieren trainen. ofwel officieel moet je dan ook sit-ups doen hè


*edit: zoals in je eerdere post van de gymles
Mijn fiets is bezeten!

hans
Forum-lid
Berichten: 737
Lid geworden op: 08 apr 2004 17:57

hans 11 nov 2005 12:19

zondag en gister ben ik weer gaan hardlopen.
Vooral gisteren was het heerlijk met die tegenwind. Ik ben weer eens gaan stayeren achter fietsers die vervolgens steeds iets harder gingen fietsen... zo heb je een mooie opbouw in je training Het leukste is natuurlijk om ze vlak voor dat je het dorp in loopt nog ff in te halen en het hoekje om te gaan.
ps. dat stayeren is uit sociaal oogpunt niet zo aardig voor vrouwen die alleen fietsen want die kunnen zich nog weleens erg geintimideerd gaan voelen....
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.

fitseflitser
Forum-lid
Berichten: 690
Lid geworden op: 21 dec 2004 19:14

fitseflitser 11 nov 2005 13:45

Quoten: Origineel geplaatst door cascarsi op 10 November 2005


ik zeg altijd maar ik hoef geen bodybuilder te worden , want ooit een bodybuilder op een fiets zien zitten.

Heb ik wel eens gezien, hij kwam zelfs Alpe D'Huez op, maar het ziet er toch een beetje uit als een gorilla op een circusfietsje.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)

Plaats reactie