Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Hoe laat gefietst?

cas_
Forum-lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 06 jun 2005 00:49

cas_ 22 okt 2005 17:05

Als verlenging op "vandaag nog gefietst?".
Ik vraag me af rond welke tijd de meeste mensen hier bij voorkeur gaan fietsen. Dit omdat ik soms verbaasd ben dat als ik om bv. 10:00 op het forum kom soms sommige mensen al enorme tochten hebben gereden. Ik ben zelf meestal niet zo goed voorruit te branden 's ochtends.
Ik ga het liefst aan het eind v/d dag fietsen zodat als ik thuis kom 'k snel onder de douche kan en dan aan tafel....Kan je de rest v/d avond gaar en voldaan "niksen" of als je nog energie hebt andere leuke en/of nuttige dingen. In de zomer is het natuurlijk helemaal perfect.....rond  een uur of 18:00-19:00 weg, 1.5-2 uur fietsen en dan eten en nog genieten van een warme zomeravond..............
Sommige zijn juist vroege vogels? Kan op zondag idd wel eens handig zijn....
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox

ted038
Forum-lid
Berichten: 1489
Lid geworden op: 10 dec 2004 16:13
Locatie: Zwolle

ted038 22 okt 2005 20:06

tja, de racefiets/atbtochten (al dan niet via club) waaraan ik meefiets vertrekken meestal rond 9 of 10 uur in het weekend, dus dan is er weinig keus...
heb ik die keus wel, dan hangt het af wat ik voor de rest van de dag voor plannen heb, maar meestal ga ik in het weekend tegen 11/12 uur op stap voor tochten van 3 a 4 uur... langere tocht, dan eerder vertrekken
(avondritten doordeweeks in de zomer vertrek ik uiteraard meestal "iets" na zessen, of ik moet een vrije dag hebben, dan gelden de weekend tijden)

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 22 okt 2005 20:20

Als ik tijd heb train ik:
Kom ik van school stap ik op de fiets. (middag)Moet ik pas rond 13 uur naar school, fiets ik van te voren. (laat in ochtend)Clubtrainingen zijn meestal op dinsdag en donderdag avond en soms op woensdag. (avond)In winter t/m februari heb ik altijd clubtrainingen op zaterdag en zondag die beginnen om 9:30 uur en kunnen eindigen om 15:30 uur. (ochtend-middag).Dus ja eigenlijk heb ik per week elke gedeelte van de dag qua training wel een keer gehaald.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 23 okt 2005 10:40

Meestal fiets ik in de avonduren omdat dit beter uit komt maar het liefste zit ik 's morgensvroeg op de fiets. Hoe vroeger hoe beter..! Dus ga ik zo vertrekken, ben eigenlijk al aan de late kant.
"Afstappen is geen optie"

neos
Forum-lid
Berichten: 1523
Lid geworden op: 18 apr 2005 22:41

neos 23 okt 2005 15:56

IVM met mijn 5 ploegen diensten is het af en toe vroeg in de morgen 8:00 middags na 14:00 en in de avond uren als het licht is.
Verder luister ik naar mijn lichaam wanneer deze om endorfine vraagt dit is dus de sport verslavende doping die het lichaam zelf aan maakt.
cornelli racing cycles Uden

wegpiraat
Forum-lid
Berichten: 99
Lid geworden op: 10 nov 2005 14:28

wegpiraat 10 nov 2005 19:09

vaak ga ik doordeweeks aan het eind van de middag/ begin van de avond. nu het inmiddels ook 's middags al donker wordt, wordt dat vaker binnen dan buiten. al heeft het in het donker fietsen ook wel wat. vooral in afgelegen gebieden. lijken dan nog groter en weidser. terwijl iedereen dan weggekropen binnen zit, duik ik de donkere polder in. toen ik nog geen hometrainer had, ging ik sowieso noodgedwongen wel naar buiten. ook al was het mistig en zag je geen hand voor ogen. maar geef mij toch maar de zomer met zn lange en zwoele avonden. trouwens 1 keer ben ik 's nachts met volle maan gaan fietsen, maar dat was maar een keer. in het weekend is het vaak 's middags. voor ik goed op gang ben is het namelijk vaak al weer middag. (of ik moet werken 's ochtends) kom nl nogal langzaam op gang. geinig is met fietsen ook zo, maar ga dan wel steeds harder fietsen om vervolgens helemaal los te gaan.

twijfelaar
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 24 mar 2005 14:40

twijfelaar 10 nov 2005 19:15

tja....


aangezien ik een woon-werkfietser ben zit ik er vaak al om 7h15 op... sowieso voor 7h30

's avonds is dat normaal tussen 17 en 18h. Vanavond wordt dat na 22h. Eerst naar de franse les.

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 10 nov 2005 20:14

na school hard naar huis fietsen en gaan trainen, anders op zondag rond een uur of 9 vertrekken. en za om 13.00 mtben
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie