Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

starter

jempi
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:02

jempi 03 nov 2005 16:10

mijn fiets is en Thompson Pro-Team met LX voor te beginnen is dat wel goed denk ik
http://www.dezwettemaanen.be" onclick="window.open(this.href);return false;

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 04 nov 2005 13:01

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 04 November 2005

Ik ga morgen naar Vriezenveen om bij de fietsgigant een vanLimpurg Cross t301 hybride te halen compleet afgemonteerd met LX en XT achterderrailleur voor 722 euro. Ik weet dat het frame door meerdere merken wordt gebruikt zoals Intersens , Bergamont en nog een paar maw het frame is een grote Bulk partij uit Taiwan , maar met de frame's is niks mis mee. Het gaat om de afmontage en die is toppie LX en XT en ik gebruik hem alleen maar om de wintermaanden door te komen, vind het toch zonde om op m,n racertje te blijven sturen in de wintermaanden. Kan ook voor ongeveer dezelfde prijs een Giant x speed kopen maar daar is de afmontage deore en LX, vind dus de van Limpurg beter afgemonteerd.

lekker stukje rijden zeg.. en zo'n rose versand fiets dan ? is dat niks voor je ?

speed@
Forum-lid
Berichten: 119
Lid geworden op: 14 apr 2005 17:44

speed@ 04 nov 2005 14:11

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 04 November 2005

Ik ga morgen naar Vriezenveen om bij de fietsgigant een vanLimpurg Cross t301 hybride te halen compleet afgemonteerd met LX en XT achterderrailleur voor 722 euro. Ik weet dat het frame door meerdere merken wordt gebruikt zoals Intersens , Bergamont en nog een paar maw het frame is een grote Bulk partij uit Taiwan , maar met de frame's is niks mis mee. Het gaat om de afmontage en die is toppie LX en XT en ik gebruik hem alleen maar om de wintermaanden door te komen, vind het toch zonde om op m,n racertje te blijven sturen in de wintermaanden. Kan ook voor ongeveer dezelfde prijs een Giant x speed kopen maar daar is de afmontage deore en LX, vind dus de van Limpurg beter afgemonteerd.

Ik heb een nieuwe scheurinframe gekocht. Helemaal XTR afgemonteerd, dus deze is nog beter.  Sorry hoor, ik denk dat een frame het belangrijkste van je fiets is. Afmontage is vervangbaar en de XT van vorig jaar is nu de LX.
Ride on

Plaats reactie