Klachten, vragen, suggesties...doe 't hier.

Rol moderator.

thja14
Forum-lid
Berichten: 436
Lid geworden op: 20 feb 2008 09:48

thja14 23 dec 2010 14:26

Mijn post uit een ander topic.
Hier hoort hij beter thuis.

jammer.

[quote="Amclassic-fan"]Als je dit spul nu eens op Ebay.com zet, dan brengt het waarschijnlijk een stuk meer op. Kan je het geld gewoon overmaken en vervolgens gewoon voor de lol de Marmotte rijden. Want wat heeft het feit dat jij de Marmotte rijdt nu met een goeddoel te maken? Het is gewoon vakantie.[/quote]

Mijn keuze is gemaakt.
Dit is mijn laatste post op dit forum.
Ben de wijze van communiceren van de twee moderatoren die in dit topic hebben gereageerd nu echt spuug moe.
Echt ongelooflijk hoe lomp jullie je postings formuleren.
In plaats van bijdragen aan den positieve sfeer op dit forum zijn jullie keer op keer in staat de sfeer hier te verzieken.

Het ga jullie goed forummers.
Ik ben er weg van, doei.
Passie voor het fietsen en de fietsen.

bleek
Forum-lid
Berichten: 463
Lid geworden op: 26 sep 2009 15:12

bleek 23 dec 2010 14:33

Het enige wat ik uit je post begrijp is dat je iemands manier van typen irritant vindt en daarom vertrekt. Prima hoor, maar is daar een topic voor nodig?

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 23 dec 2010 14:33

Fijne dagen!
"Try not. Do or do not......there is no try"

eelcoz

eelcoz 23 dec 2010 15:07

Wat mij betreft had Amclassic-fan gewoon gelijk met z'n post. Ik vraag me wel af of je nu vertrekt omdat het hier moderators betreft, of dat je dat ook gedaan had als er twee willekeurig andere forumleden waren geweest met posts die je niet aanstaan?

rredwing
Forum-lid
Berichten: 100
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:34

rredwing 23 dec 2010 15:17

Ik denk niet dat ie nog gaat reageren...

marsman
Forum-lid
Berichten: 2422
Lid geworden op: 23 nov 2008 13:05
Locatie: Midden NL

marsman 23 dec 2010 15:17

1 > Af en toe een lompe reactie van een moderator hier en daar: ja, wel een beetje eens
2 > Je gal spugen in een aparte topic nodig: ongepast en niet nodig.

PM-etje naar de desbetreffende Moderator is dan een juiste reactie. Even uitpraten, niemand last.

Slotje!
Ik pak ze wel weer in de afdaling :-)

maruc
Forum-lid
Berichten: 225
Lid geworden op: 25 sep 2006 21:23

maruc 23 dec 2010 15:28

idd, slotje

stefanw
Forum-lid
Berichten: 210
Lid geworden op: 18 mar 2010 19:40

stefanw 23 dec 2010 15:42

De posts van de moderatoren hebben vaak meer inhoud dan wat er zoal gepost wordt. Daarnaast zijn ze zeer concreet en zeggen ze waar het op staat. Volgens mij prima en geen reden om te vertrekken.

Lekker doorgaan zo hoor als je het mij vraagt!
Gezelligheid kent geen tijd

dave73nl
Forum-lid
Berichten: 480
Lid geworden op: 30 jul 2010 15:56
Locatie: Tilburg

dave73nl 23 dec 2010 15:49

Ik kan me er wel iets bij voorstellen... Ik moet zeggen dat de negativiteit van mensen me ook wel steekt zeker als het gaat om dingen die anderen niet snappen of willen snappen... MAAR er moet altijd ruimte zijn voor dialogen en eruit stappen nafat je iets geroepen hebt is ietswat..kinderachtig? Als je ermee wil stoppen is altijd je eigen keuze maar om dan iets te roepen voordat ej weggaat is beetje jammer...

Ook ik ben zo iemand die gaat fietsen voor geld en het feit dat mensen daar iets negatiefs van moeten vinden omdat dat niet in hun beleveniswereld valt is ronduit jammer te noemen en dat zegt meer over hun als persoon dan over wat de functie van betrokkene is op dit forum. Ik voel wel dat voor mindere fietsers en steeds grotere hindernissen komen om deel te nemen aan de discussies hier op het forum omdat alles wat gezegt word ondergesneeuwd word of het nu gaat over ideeen of over spelling overal moet wel iets negatiefs overheen gegooit worden.

Dat vind ik persoonlijk het jamere en ja ik blijf ndanks dit ;)
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!

"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 23 dec 2010 15:50

Ik vind dat de moderator moet kunnen zeggen wat hij wil. Immers heeft iedere moderator een nickname en heet hij of zij geen moderator.
Als er iets gezegd dient te worden vanuit functie, dan is dat meestal wel duidelijk te onderscheiden van een persoonlijke post.

Ik ben het ook niet altijd eens met onze forummoderators, maar ik ben het ook vaak niet eens met andere forummembers. Wat mij betreft zijn de moderators dan ook niets anders dan forummembers.

dave73nl
Forum-lid
Berichten: 480
Lid geworden op: 30 jul 2010 15:56
Locatie: Tilburg

dave73nl 23 dec 2010 15:54

Nou ik ben het daar niet helemaal mee eens. Buiten het feit dat je modurater bent op een forum en ook absluut een eigen mening moet hebben moet je ook rekening houden dat jouw positie anders is dan anderen op een forum.
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!

"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5597
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 23 dec 2010 15:58

Of het nu een moderator is of een gewoon lid, op het forum hangt wat mij betreft toch niet echt een goede sfeer!

Sommige hebben er hier nu schijnbaar plezier in elkaar af te zeiken, en overal commentaar op te leveren, zonder de het topic goed te lezen wordt er vaak gereageerd op het laatste bericht!

Ik heb er schijt aan, en blijf gewoon, en zeik af en toe gewoon mee! ;)
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

Plaats reactie