Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

sportbril op sterkte

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 04 sep 2006 19:28

Quoten: Origineel geplaatst door Daveke op 02 September 2006


Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 02 September 2006


Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 30 Augustus 2006


Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 29 Augustus 2006

Tsjeez ! Beam me up Scotty ! Is dat een bril uit Startrek?


Ik moet natuurlijkk wel een beetje respekt hebben voor de ouderen maar dit is gewoon een bril met mp-3 speler ingebouwd in het montuur hoor marconi.



Ik mis nog de ruitenwissers, infra rood en de communicatie set met de ploegleider ! Zitten die lui naar muziek te luisteren tijdens "het werk " ? Moest verboden worden! Nog even en dan krijgen ze ook nog een hulpmotortje merk EPO !


Beetje domme opmerking die laatste.. Maar als LA met een iPod op muziek luistert tijdens het warmrijden is dat toch ook niet gek? En trouwens, met muziek rijden is soms een stuk fijner. Spinnen doen ze toch ook op muziek?


Tijdens inrijden op een trainer, OK. Op de weg is het goed fout! Het allerlaatste was een beetje joken. Niet alles zo letterlijk opvatten!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

daveke
Forum-lid
Berichten: 1249
Lid geworden op: 18 jan 2006 08:50

daveke 04 sep 2006 22:08

Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 04 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Daveke op 02 September 2006Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 02 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 30 Augustus 2006Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 29 Augustus 2006
Tsjeez ! Beam me up Scotty ! Is dat een bril uit Startrek?





Ik moet natuurlijkk wel een beetje respekt hebben voor de ouderen maar dit is gewoon een bril met mp-3 speler ingebouwd in het montuur hoor marconi. Ik mis nog de ruitenwissers, infra rood en de communicatie set met de ploegleider ! Zitten die lui naar muziek te luisteren tijdens "het werk " ? Moest verboden worden! Nog even en dan krijgen ze ook nog een hulpmotortje merk EPO !





Beetje domme opmerking die laatste.. Maar als LA met een iPod op muziek luistert tijdens het warmrijden is dat toch ook niet gek? En trouwens, met muziek rijden is soms een stuk fijner. Spinnen doen ze toch ook op muziek?Tijdens inrijden op een trainer, OK. Op de weg is het goed fout! Het allerlaatste was een beetje joken. Niet alles zo letterlijk opvatten!



Persoonlijk zie ik niet in wat er zo fout aan is.. Ik kan als ik alleen fiets het verkeer erg goed in de gaten houden als ik met muziek fiets.
Science of Performance!

sjezer
Forum-lid
Berichten: 1149
Lid geworden op: 03 aug 2005 08:14

sjezer 04 sep 2006 23:00

Ja, ik fiets ook met een MP3 speler en dat gaat al jaren goed. Ligt ook aan de route die je fietst. Ik kies voor fietspaden en verkeersluwe wegen.
Ik heb 'ns gelezen dat renners van Saiz boetes kregen als ze met niet Specialized brillen reden.

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 04 sep 2006 23:09

Idd.

In het stukje in Fiets over Thomas Dekker stond dat ook - Jacksche (die ook bij Checchini traint) moest voor de foto zijn bril afdoen omdat hij een boete zou krijgen als hij met een andere bril dan Specialized op de foto zou staan. Op één foto had hij zijn bril echter niet afgedaan, en wat voor bril bleek hij te dragen: Een Oakley Pro M-Frame (wat anders)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

Plaats reactie