Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielrenner John Sulkers (23) overleden

nils
Forum-lid

Gebruikersavatar nils 06 feb 2006 13:29

Maandag 6 februari 2006 - ROOSENDAAL - Amateurwielrenner John Sulkers (23) uit Dinteloord is zaterdag overleden aan de gevolgen van een hartaanval. Dat gebeurde tijdens een trainingskamp in Limburg.
Ploegleider Wim de Nijs van De Pedaalridders uit Made was met elf renners naarLimburg getrokken om twee dagen te trainen. ,,John ging met vier ploeggenotenbij Vijlen met de mountainbike het bos in; ik vergezelde de rest op huntrainingsrit op de weg. nderweg kreeg ik een telefoontje met het onthutsendebericht dat hij getroffen was door een hartaanval.'' Sulkers werd, na reanimatiepogingen van enkele ploegmaten en passanten, perambulance naar het academisch ziekenhuis in Maastricht overgebracht. De Nijs: ,,Daar werd vastgesteld wat wij al vreesden.'' De ploegleider verzamelt vanavondal zijn renners bij hem thuis in Breda. ,,Ik heb Slachtofferhulp ingeschakeld. Bovendien willen we John op een of andere manier de laatste eer bewijzen. Wanthoewel het seizoen nog moet beginnen, was de ploeg al een hechte eenheid.'' John Sulkers, die sinds een maand in Roosendaal samenwoonde met wielrensterSuzanne van As, begon als junior in Made aan zijn nu abrupt afgebroken carrière. Die voerde hem na een overstap naar Willebrord Wil Vooruit via de ploegen van Van Vliet en EuroGifts terug naar De Pedaalridders
No I'm not big headed my head is just big

firechief
Forum-lid

firechief 07 feb 2006 00:44

Ook mijn oprechte deelneming!
Sterkte.
Colnago,dat is het!<br>

meendering
Forum-lid

meendering 13 feb 2006 23:31

Zo jong nog, en nu het leven gelaten.

Mijn oprechte deelneming...

whocares
Forum-lid

whocares 14 feb 2006 18:19

Sterkte aan iedereen die getroffen is .
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.

falcone
Forum-lid

falcone 15 feb 2006 17:07

verdomme ik ken hem nog van bij de aspiranten van bij de koepelboys bij de west-brabantse jeudgwielerbond....
Al de 3de die ik ken.
Rust in vrede john.

Plaats reactie