Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

cristallo problems?

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 17 feb 2006 21:43

Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 17 Februari 2006

ne hoor, zeker niet, aleen verplaatst kuiper de discussie van zijn topic naar deze, zal er hier niet meer op reageren.


zie ander topic mijn reactie
je begint nu naar mij mening ook op de ridleyklantenservice te lijken, dutchflarien, dat door gestuur, eerst mij naar casran nu, casran naar mij vindt het wel netjes, wat mij betreft einde discussie 

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 17 feb 2006 21:54

.Dat die Colnago geen raceframe is kan je gewoon aan de geometrie zien. En Colnago maakt zoals Casran al zei jaren frames die niet voor wedstrijders bedoeld zijn of wil jij op een CF5 ritten-in-lijn gaan afwerken?
[/QUOTE]

je kan zeggen wat je wil, over alle vorige colnago modellen, ongeacht ze ontwikkeld zijn om te racen of toeren is er toch nog nooit gesproken over negatieve rijeigenschappen?
Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is, hoe het komt dat er negatieve dingen gezegd worden over de cristallo, waar het fout gegaan is, waarom men profploegen met een "toerfiets uitrust (volgens sommige)
gewoon de ins en outs over de cristallo.
RIDLEY the speed weapon

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 17 feb 2006 22:09

Koop je toch gewoon een Cristallo, Cr1, C50, F10, Ridley'tje, Spinnetje erbij, Parlee, Paris carbon, F4-13, Caad8, Oclv'tje, kan je een mooi vergelijkend waren onderzoek houden.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 17 feb 2006 22:22

Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 17 Februari 2006
Koop je toch gewoon een Cristallo, Cr1, C50, F10, Ridley'tje, Spinnetje erbij, Parlee, Paris carbon, F4-13, Caad8, Oclv'tje, kan je een mooi vergelijkend waren onderzoek houden.


zulke antwoorden zijn de gemakkelijkste he
RIDLEY the speed weapon

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 17 feb 2006 22:28

nee hoor gewoon beetje lopen zeiken zoals jij en tegen alles en iedereen in walsen is nog veel makkelijker. Doen pubers ook altijd, lukt ze prima, komen ze na paar jaar achter dat ze wel erg irritant waren.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 17 feb 2006 22:36

sorry hoor, liever mijn eigen mening verkondigen dan een volgelingetje, meeloper zonder een echt eigen mening zijn zoals jij.

post liever iets zinnigs omtrent de cristallo's of weerleg mijn mening dan zulke opmerkingen te plaatsen.
RIDLEY the speed weapon

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 17 feb 2006 22:42

Ik wil niet veel zeggen maar ik reageerde voor Casran en ik praatte helemaal niemand na.
Trouwens niet ronde buizen past Colnago al jarenlang toe bij de niet carbon frames. (Dream)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 17 feb 2006 22:47

Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 17 Februari 2006
Ik wil niet veel zeggen maar ik reageerde voor Casran en ik praatte helemaal niemand na.Trouwens niet ronde buizen past Colnago al jarenlang toe bij de niet carbon frames. (Dream)

sinds waneer moet jij reageren voor casran?

klopt, ovale geribbelde buizen, mijn pa had er zo eentje in
1988, een mooi rode colnago. maar dat heeft niets met de carbon cristallo's te maken.
RIDLEY the speed weapon

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 17 feb 2006 23:03

Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 17 Februari 2006

trendy noem ik;speciaal gebogen achtervorkjes, byzondere vormen van framebuizen,me geen woorden in de mond leggen casran!!!


Dus als ze dat in 88 al deden dan waren ze toen al "trendy" bezig.
Wie moet ik dan napraten volgens jouw? Ik ben wel benieuwd. Misschien is het je niet opgevallen maar ik denk zelf na, zie bijv post van me in topic over de velgen van Coureurke over de Sapim spaken.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 17 feb 2006 23:22

mischien wel, t'is maar hoe je het bekijkt, als andere merken colnago toen volgden waren ze zelfs een trendsetter, maar dat weet ik niet, wat je wel ziet de laatste tijd zijn een opvolging van carbon frame's met gebogen voor, achter vorken. (merckx, pinarello e.a) of speciaal geprofileerde buizen en ik vind dat colnago die trend ook wil volgen, en , nu filosofeer ik een beetje, misschien daarom inboeten aan exclusiviteit, kwaliteit, om toch maar mee te doen met de rest, dus meer trend volger, dan setter zijn misschien?
RIDLEY the speed weapon

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 17 feb 2006 23:26

Quoten: Origineel geplaatst door dutchflandrien op 17 Februari 2006

sorry hoor, liever mijn eigen mening verkondigen dan een volgelingetje, meeloper zonder een echt eigen mening zijn zoals jij.


U weet zich ook niet gehinderd door enige volwassenheid?  Alsjeblief hé zeg! Het is niet omdat iemand een gelijklopende mening met een ander heeft dat hij geen eigen mening heeft.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ritselke
Forum-lid
Berichten: 64
Lid geworden op: 30 okt 2005 12:57

ritselke 17 feb 2006 23:58

Jongens, wat hebben we weer lange tenen  .  Misverstanden die tot schelden leiden waar hebben we dit nog gezien ?
Graag terug ff on topic, kan wel dat de Cristallo eerder als "toerders"fiets is opgevat, maar waarom er dan profs mee uitrusten ?  Ik vind de vraag van dutchflandrien wel interessant, ook wel gezien de ijzersterke reputatie van Colnago totnogtoe.

Plaats reactie