Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Vandaag gezien...een korte broek

bikerke
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 02 okt 2004 18:11

bikerke 22 apr 2024 11:32

havana schreef: 22 apr 2024 10:51

Zo heb ik ook al vaker mensen op hoge leeftijd gevraagd wat ze op zaterdagochtend in vredesnaam in de supermarkt doen.
Boodschappen..... Deze doen ze al 50 jaar de zaterdagochtend.... :lol:

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27608
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 22 apr 2024 11:38

Inderdaad, dat is ook meestal het antwoord.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8408
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 22 apr 2024 11:56

marsman schreef: 22 apr 2024 11:22 Ik heb geboekt voor Zuid-Frankrijk. Al even geleden, maar blij dat het in de agenda staat. De voorspellingen / 14 dagen termijn is trouwens best ok. Redelijk droog en het wordt warmer. Maar ik zie echt uit naar een weekje kort - kort en 20+ graden.
Beter als nu gaat het wel worden qua temperatuur. Nu 8 graden in Vaison la Romaine. En een flinke mistral. Maar zoals je zegt, het gaat beter worden. De regen die uit het westen voorspeld wordt blijft meestal bij de Rhone hangen. Hopen deze keer ook. De zonnepanelen gaan waarschijnlijk wel meer opbrengen dan de voorgaande 3 jaren, die ook niet slecht waren.

laurens87
Forum-lid
Berichten: 634
Lid geworden op: 29 jul 2013 15:38

laurens87 22 apr 2024 13:35

Gisterochtend bij vertrek van de Reichswald Classic in Zevenaar om ongeveer 08:30 ook een dappere held in korte broek. Hij vertrok op dat moment wij moesten nog even inschrijven. Bij vertrek even later was het 2 graden en het wegdek nog flink nat. We haalden de held ongeveer na een uur in, hij had vuurrode benen. Moet een hoop energie gekost hebben! Bij terugkomst rond 2 uur was het beter en zag ik er nog een paar met korte broek. Met de harde noordenwind die we toen tegen hadden was nanoflex beenstukken, overschoenen en lange mouwen geen overbodige luxe. Zelfs mijn windstopper de hele dag aangehouden.
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...

Gebruikersavatar
Theo V
Forum-lid HC
Berichten: 5769
Lid geworden op: 14 mar 2008 18:47
Locatie: In de kop van ....

Gebruikersavatar Theo V 22 apr 2024 13:39

Vanochtend met 5 graden en een koude noorderwind tegen ook ingehaald door iemand met een korte broek.
Eventjes erachter gehangen en tot de conclusie gekomen dat ik het best wel koud had.
Kort daarna een gesprekje aangeknoopt en zeker gevraagd waarom de korte broek in dit weer.
Het antwoord kreeg ik het feit dat hij net al anderhalf uur hard gelopen had en daarom toch al warm was.
Plausibel antwoord.
En bij aankomst op het werk ging hij nog even naar de sportzaal om aan zijn core-stability te werken en aan wat gewichte te hangen.
Dat was om half zeven.
Lekker bezig. ;)

senior
Forum-lid
Berichten: 2223
Lid geworden op: 27 jul 2004 01:27

senior 22 apr 2024 14:18

havana schreef: 22 apr 2024 10:51 ...
Zo heb ik ook al vaker mensen op hoge leeftijd gevraagd wat ze op zaterdagochtend in vredesnaam in de supermarkt doen.
Ik kan niet wachten tot je dat bij mij doet :mrgreen:

Gebruikersavatar
fietsslak
Forum-lid
Berichten: 447
Lid geworden op: 16 jun 2016 13:21

Gebruikersavatar fietsslak 22 apr 2024 14:21

Ik had er vanmorgen ook eentje. Mijn Garmin gaf 5 gr aan en ik reed in winterkit, maar met korte broek, langemouwenshirt en zonder handschoenen was het blijkbaar ook te doen
Weightweenie in de dop ter compensatie van gebrek aan talent

Plaats reactie