ik heb recent een Polar S510 hartslagmeter aangeschaft. De data transfer (Polar Uplink) werkt via geluidsoverdracht. Ik heb nog geen microfoon, dus ik dacht een webcam aan te schaffen met mic.
Iemand ervaringen hiermee? Positief? Negatief?
Polar hartslagmeter - data transfer
-
bvanlaarhoven73
- Forum-lid
Ik download de gegevens met een koptelefoon die ik heb aangesloten op de microfoon ingang van de geluidskaart. Dit werkt prima bij mij!
Let wel op dat de Windows-instellingen goed staan, dus dat wel het geluid van de 'microfoon' wordt doorgegeven niet gedempt wordt.
Let wel op dat de Windows-instellingen goed staan, dus dat wel het geluid van de 'microfoon' wordt doorgegeven niet gedempt wordt.
Quoten: Origineel geplaatst door joren op 02 Maart 2006
ik kan het uploaden maar waar kan je die bestaneden dan zien ik doe het met een microfoon
Als je kunt uploaden, heb je al een account gemaakt.
Met deze accountgegevens ga je naar www.polarcyclingcoach.com.
Op deze site log je in met je account, en zie je op je persoonlijk pagina je zojuist ge-uploade gegevens (die je vervolgens nog kunt aanpassen cq van commentaar kan voorzien)
Succes
Martin Heerhugowaard
ik kan het uploaden maar waar kan je die bestaneden dan zien ik doe het met een microfoon
Als je kunt uploaden, heb je al een account gemaakt.
Met deze accountgegevens ga je naar www.polarcyclingcoach.com.
Op deze site log je in met je account, en zie je op je persoonlijk pagina je zojuist ge-uploade gegevens (die je vervolgens nog kunt aanpassen cq van commentaar kan voorzien)
Succes
Martin Heerhugowaard
Fietsgroeten,<br>
<br>
Martin, Heerhugowaard
<br>
Martin, Heerhugowaard