bandenlichters
Wie heeft een goede tip voor goede bandenlichters ?
Ik heb diverse merken geprobeerd en allemaal bogen ze door, of braken na verloop van tijd.Die van BBB bevielen tot nu nog het beste, maar zijn ook heen gegaan helaas.
iemand ?
Ik heb diverse merken geprobeerd en allemaal bogen ze door, of braken na verloop van tijd.Die van BBB bevielen tot nu nog het beste, maar zijn ook heen gegaan helaas.
iemand ?
Quoten: Origineel geplaatst door marcello op 14 Maart 2006
Ik gebruik sindkort bandenlichters van Tacx. Goed en sterk materiaal. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad.
Tjongejonge! 35 gram per drie! Daqt betekend dat één zo'n lichter al zwaarder is dan mijn bril. Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een paar geschikte bandenlichters voor onderweg. Dus als iemand ervaringen heeft, graag! Tacx lichters:
Ik gebruik sindkort bandenlichters van Tacx. Goed en sterk materiaal. Ik heb er tot nu toe geen problemen mee gehad.
Tjongejonge! 35 gram per drie! Daqt betekend dat één zo'n lichter al zwaarder is dan mijn bril. Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een paar geschikte bandenlichters voor onderweg. Dus als iemand ervaringen heeft, graag! Tacx lichters:
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 14 Maart 2006
Ik heb er al allerhande gehad, maar sinds ik die van Pedros heb wil ik niets anders. Het is meteen ook een tip voor banden die er moeilijk op en af gaan: met deze Pedros bandenlichters gaat het ongelooflijk eenvoudig!
Ik heb er al allerhande gehad, maar sinds ik die van Pedros heb wil ik niets anders. Het is meteen ook een tip voor banden die er moeilijk op en af gaan: met deze Pedros bandenlichters gaat het ongelooflijk eenvoudig!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
Ik gebruike die van Michelin. Die werken ook perfect en zijn goed sterk.
Excuse me while I kiss the sky
Quoten: Origineel geplaatst door andromeda op 14 Maart 2006
Pedro's ! zelfs de meest lastige combi's krijg je er mee op, ook op de mtb
Aha, nog iemand die deze wonderplastiekjes ontdekt heeft!
Pedro's ! zelfs de meest lastige combi's krijg je er mee op, ook op de mtb
Aha, nog iemand die deze wonderplastiekjes ontdekt heeft!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
-
- Forum-lid
Ik heb ook die Tacx gevallen, gaan al jarenlang probleemloos mee.