Dat zal moeilijk worden....
Moet stiekum ook wel lachen om deze stuurpen. Geen boutjes vooraan aan de bovenkant en een afgedekte topcap vanwege aero-redenen. En dan schroef ik er een computermount op met een Go-pro houder.
Giant
Dank allemaal!
Ik was nog een beetje aan het rommelen met de manier waarom de leidingen lopen. De leiding voor is nu precies op lengte. Had misschien toch een cm meer mogen hebben. Maar goed, die leiding beweegt niet dus geen probleem. De leiding voor de achterrem kwam ineens achter mijn stuur vandaan in het zicht. Gelukkig heeft de bel van Knog ruimte om de leiding doorheen te vieren. Probleem opgelost.
Nu nog de vork inkorten. Maar dat komt pas als ik wat meer kilometers heb gemaakt. Verdere zijn de pedalen uit elkaar geweest voor een lik vet. Ik heb nog een revisie setje klaarliggen om het bewegende deel van het pedaal ook te vervangen. Deze hebben al flink wat kilometers gehad en ik heb wat bijgeluiden die dan hopelijk ook weg zijn.
Ik was nog een beetje aan het rommelen met de manier waarom de leidingen lopen. De leiding voor is nu precies op lengte. Had misschien toch een cm meer mogen hebben. Maar goed, die leiding beweegt niet dus geen probleem. De leiding voor de achterrem kwam ineens achter mijn stuur vandaan in het zicht. Gelukkig heeft de bel van Knog ruimte om de leiding doorheen te vieren. Probleem opgelost.
Nu nog de vork inkorten. Maar dat komt pas als ik wat meer kilometers heb gemaakt. Verdere zijn de pedalen uit elkaar geweest voor een lik vet. Ik heb nog een revisie setje klaarliggen om het bewegende deel van het pedaal ook te vervangen. Deze hebben al flink wat kilometers gehad en ik heb wat bijgeluiden die dan hopelijk ook weg zijn.
Ride bikes, not tanks!
-
- Forum-lid
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 29 apr 2019 14:00
Nice Leon!
Gister met 5 man een mooie (georganiseerde) tocht gereden. De Propel is misschien geen 6.92kg, maar hij rijdt wel zeer goed. Stuurt strak en houdt de snelheid goed vast. Sowieso denk ik dat die aero fietsen die iets zwaarder zijn beter zijn op het vlakke en bij hoge snelheid dan te lichte fietsen.
https://www.strava.com/activities/11117318943
https://www.strava.com/activities/11117318943
Dank SCOTTPCH64.
@Kornuit Dat is zeker zo! Gisteren op mijn Blade gereden en die is ook een klap zwaarder dan mijn TCR. Kan zomaar een halve kilo schelen. Maar op het vlakke verbaas ik mij altijd over de snelheden die ik er mee rijd en met welk gemak.
@Kornuit Dat is zeker zo! Gisteren op mijn Blade gereden en die is ook een klap zwaarder dan mijn TCR. Kan zomaar een halve kilo schelen. Maar op het vlakke verbaas ik mij altijd over de snelheden die ik er mee rijd en met welk gemak.
Ride bikes, not tanks!
Poah, stond er geen wind in Friesland?Kornuit schreef: ↑07 apr 2024 08:44 Gister met 5 man een mooie (georganiseerde) tocht gereden. De Propel is misschien geen 6.92kg, maar hij rijdt wel zeer goed. Stuurt strak en houdt de snelheid goed vast. Sowieso denk ik dat die aero fietsen die iets zwaarder zijn beter zijn op het vlakke en bij hoge snelheid dan te lichte fietsen.
https://www.strava.com/activities/11117318943
Was zelf bij Veenendaal-Veenendaal en dat was toch flink aanzetten soms hoor!