Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Forumlid gespot

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 09 apr 2006 16:45


Quoten: Origineel geplaatst door The Riddler op 09 April 2006

dan heb ik jou zeker gezien, want ik reed Boskoop-benthuizen-koudekerk-hoogmade- ter aar-boskoop-benthuizen-bleiswijk-moerkapelle-waddinxveen-boskoop. Maar zoals gezegd : het was zeer druk vandaag!


Gaaf!!! Dan gaan we elkaar zeker vaker zien. Maar dan uiteraard wel in forumkleding.Want het het was inderdaad erg druk vandaag en het zal met mooi weer alleen maar drukker worden en dan is het handig als je elkaar herkent. En ik zal je (en anderen) vast waarschuwen....ik ga zondag voor 2 weken naar Mallorca dus ik ben degene die over 3 weken lekker bruin op zijn fiets door de polder rijdt.

onlycampa
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 dec 2004 12:56

onlycampa 09 apr 2006 21:58






Gaaf!!! Dan gaan we elkaar zeker vaker zien. Maar dan uiteraard wel in forumkleding.Want het het was inderdaad erg druk vandaag en het zal met mooi weer alleen maar drukker worden en dan is het handig als je elkaar herkent. En ik zal je (en anderen) vast waarschuwen....ik ga zondag voor 2 weken naar Mallorca dus ik ben degene die over 3 weken lekker bruin op zijn fiets door de polder rijdt.Als je nog iemand zoekt om de bagage te dragen......

Alleen maar Campa en niets anders!

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 09 apr 2006 22:13

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 09 April 2006

Quoten: Origineel geplaatst door The Riddler op 09 April 2006

dan heb ik jou zeker gezien, want ik reed Boskoop-benthuizen-koudekerk-hoogmade- ter aar-boskoop-benthuizen-bleiswijk-moerkapelle-waddinxveen-boskoop. Maar zoals gezegd : het was zeer druk vandaag!

Gaaf!!! Dan gaan we elkaar zeker vaker zien. Maar dan uiteraard wel in forumkleding.Want het het was inderdaad erg druk vandaag en het zal met mooi weer alleen maar drukker worden en dan is het handig als je elkaar herkent. En ik zal je (en anderen) vast waarschuwen....ik ga zondag voor 2 weken naar Mallorca dus ik ben degene die over 3 weken lekker bruin op zijn fiets door de polder rijdt.

Ik ben vandaag daar ook in de buurt geweest samen met 12 andere, deze waren hoofdzakelijk in het blauw, 1 man in het geel en 1 in forumkleding, dat was ik. We zijn  langs de Zoetermeerse plas gereden, Hoogmade, Koudekerk hebben we ook aangedaan. 
kiekeboe

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 09 apr 2006 22:41

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 09 April 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 09 April 2006

Quoten: Origineel geplaatst door The Riddler op 09 April 2006

dan heb ik jou zeker gezien, want ik reed Boskoop-benthuizen-koudekerk-hoogmade- ter aar-boskoop-benthuizen-bleiswijk-moerkapelle-waddinxveen-boskoop. Maar zoals gezegd : het was zeer druk vandaag!

Gaaf!!! Dan gaan we elkaar zeker vaker zien. Maar dan uiteraard wel in forumkleding.Want het het was inderdaad erg druk vandaag en het zal met mooi weer alleen maar drukker worden en dan is het handig als je elkaar herkent. En ik zal je (en anderen) vast waarschuwen....ik ga zondag voor 2 weken naar Mallorca dus ik ben degene die over 3 weken lekker bruin op zijn fiets door de polder rijdt.

Ik ben vandaag daar ook in de buurt geweest samen met 12 andere, deze waren hoofdzakelijk in het blauw, 1 man in het geel en 1 in forumkleding, dat was ik. We zijn  langs de Zoetermeerse plas gereden, Hoogmade, Koudekerk hebben we ook aangedaan. 

Reden jullie over het fietspad van Koudekerk naar Hoogmade en was jullie kleding naast blauw ook wit (aan de voorkant)? Dan kwam ik je inderdaad tegen. Helaas niet je rode forumkleding gezien, maar dat is ook best wel lastig als je elkaar tegenkomt.

ilgrasso
Forum-lid
Berichten: 2152
Lid geworden op: 02 mei 2005 15:09

ilgrasso 09 apr 2006 22:52

Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 09 April 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 08 April 2006


Quoten: Origineel geplaatst door The Riddler op 06 April 2006


vorige week op een viaduct in brabant er een tegengekomen,


Waar? Ik reed de voorbije weken geregeld in de forum outfit (in NB).

He Il Grasso, je leeft nog?  Ik heb ook alweer een aantal maal in het forum-tenue gereden, voornamelijk in de omgeving Den-Haag-Zoetermeer-Alphen a/d Rijn-Zoeterwoude-Leiden. Morgen fiets ik Den Haag - A'dam Schiphol - Den Haag, vertrek ca. 11. 30 uur. Ben benieuwd of ik iemand anders in forum-tenue tegenkom...


Ja ja, ik ben d'r nog . Vanwege drukte op het werk helaas niet meer zo vaak op het forum te vinden, maar ik blijf het wel in de gaten houden hoor.
@all: Ik heb al veel in het forum pakje gereden. Been- en armstukken en een (winddicht) Craftshirt en het gaat prima.
Als ik het forumtenue niet aan heb kun je mij ook tegenkomen in een pakje van TS-Bikes (zwart of grijs). Een foto kun je binnenkort zien op zijn site.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

cor01
Forum-lid
Berichten: 915
Lid geworden op: 11 okt 2005 13:31

cor01 09 apr 2006 23:00


 
@all: Ik heb al veel in het forum pakje gereden. Been- en armstukken en een (winddicht) Craftshirt en het gaat prima.

Yep...! Zo doe ik dat ook ! Gaat prima..! Zelfs bij - 1 ...
"Afstappen is geen optie"

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 09 apr 2006 23:05


Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 09 April 2006

Reden jullie over het fietspad van Koudekerk naar Hoogmade en was jullie kleding naast blauw ook wit (aan de voorkant)? Dan kwam ik je inderdaad tegen. Helaas niet je rode forumkleding gezien, maar dat is ook best wel lastig als je elkaar tegenkomt.

Yep!, dat moeten wij geweest zijn.
kiekeboe

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 10 apr 2006 00:59

@SP Eric
De topic starter had een vrij vage maar vooral erg cryptische titel verzonnen die niet echt tot duidelijkheid leidden
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

trudie
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 07 aug 2004 14:35

trudie 10 apr 2006 22:43

Quoten: Origineel geplaatst door Only Campa op 09 April 2006







Gaaf!!! Dan gaan we elkaar zeker vaker zien. Maar dan uiteraard wel in forumkleding.Want het het was inderdaad erg druk vandaag en het zal met mooi weer alleen maar drukker worden en dan is het handig als je elkaar herkent. En ik zal je (en anderen) vast waarschuwen....ik ga zondag voor 2 weken naar Mallorca dus ik ben degene die over 3 weken lekker bruin op zijn fiets door de polder rijdt.Als je nog iemand zoekt om de bagage te dragen......

Je bedoelt een bagagedrager? Die heb ik al...ik zoek nog wel een snelbinder.


onlycampa
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 dec 2004 12:56

onlycampa 10 apr 2006 22:58

Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 10 April 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Only Campa op 09 April 2006







Gaaf!!! Dan gaan we elkaar zeker vaker zien. Maar dan uiteraard wel in forumkleding.Want het het was inderdaad erg druk vandaag en het zal met mooi weer alleen maar drukker worden en dan is het handig als je elkaar herkent. En ik zal je (en anderen) vast waarschuwen....ik ga zondag voor 2 weken naar Mallorca dus ik ben degene die over 3 weken lekker bruin op zijn fiets door de polder rijdt.Als je nog iemand zoekt om de bagage te dragen......

Je bedoelt een bagagedrager? Die heb ik al...ik zoek nog wel een snelbinder.

Ach ja multi functioneel inzetbaar!

Alleen maar Campa en niets anders!

theriddler
Forum-lid
Berichten: 925
Lid geworden op: 09 mar 2005 10:03

theriddler 11 apr 2006 10:39

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 09 April 2006


@SP Eric
De topic starter had een vrij vage maar vooral erg cryptische titel verzonnen die niet echt tot duidelijkheid leidden


nou nou vrij vaag, nu is het een topic geworden oven een forum lid ziet forumlid, mijn bedoeling was als je iemand in tenue gezien had , om dat even te melden, en te kijken wie het was! maar dit is ook goed.
Een forumlid in vol gelid, wat is daar mis mee
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

rolandt
Forum-lid
Berichten: 1744
Lid geworden op: 06 jun 2005 15:07

rolandt 11 apr 2006 10:55

Quoten: Origineel geplaatst door The Riddler op 11 April 2006


nou nou vrij vaag, nu is het een topic geworden oven een forum lid ziet forumlid, mijn bedoeling was als je iemand in tenue gezien had , om dat even te melden, en te kijken wie het was! maar dit is ook goed.
Een forumlid in vol gelid, wat is daar mis mee

Niets, ik vind het een mooie titel, maar misschien begrijpt niet iedereen wat er mee bedoeld wordt.

Plaats reactie