Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Het grote OAKLEY topic

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 07 mar 2014 13:02

castillions schreef:Oeps, maar deze had ik niet gevonden. Excuses hiervoor!

Maar hier staat het niet geheel duidelijk uitgelegd. Welke van de drie heeft de smalste pasvorm? En is de Edge daadwerkelijk een vrouwenmodel?
De Edge is de smalste en het is geen vrouwenmodel, maar omdat ie zo smal is vaak juist wel erg geschikt voor vrouwen.
~live fast, die young ~

castillions
Forum-lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 mei 2010 20:19

castillions 07 mar 2014 13:28

Bedankt voor de snelle reactie! Ik ga eens rondkijken bij edel-optics, prijzen liggen hier bijzonder laag.

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 07 mar 2014 20:05

@castillions; kijk hier eens > http://www.bakkerracingproducts.nl/bril ... illen.html
Staan leuke aanbiedingen bij in diverse uitvoeringen en kleurmogelijkheden...
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

castillions
Forum-lid
Berichten: 152
Lid geworden op: 22 mei 2010 20:19

castillions 08 mar 2014 12:54

Hebbes, een Radarlock Path met fire iridum lenzen en een black ??.

Deze staat voor 189 bij edel-optics, dit is een behoorlijk verschil met overige webshops. Heeft iemand ervaringen met Edel-optics?

http://www.edel-optics.nl/RADARLOCK-PAT ... IHKB,.html

Gebruikersavatar
girlinred
Forum-lid
Berichten: 1171
Lid geworden op: 24 jan 2007 22:30

Gebruikersavatar girlinred 08 mar 2014 20:35

castillions schreef:Hebbes, een Radarlock Path met fire iridum lenzen en een black ??.

Deze staat voor 189 bij edel-optics, dit is een behoorlijk verschil met overige webshops. Heeft iemand ervaringen met Edel-optics?

http://www.edel-optics.nl/RADARLOCK-PAT ... IHKB,.html
Die vraag heb ik op de vorige pagina ook al beantwoord. ;)

Duurde wat langer dan de aangegeven 2-3 weken bij mij, maar werd hier netjes van op de hoogte gehouden middels mails. Dit was ook rond de kerst, dus dat kan er iets mee te maken hebben. Als je op trustpilot de reviews leest, zie je dat ze altijd leveren, maar levertijden niet altijd kloppen.
~live fast, die young ~

breaker
Forum-lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 12 jun 2010 18:56

breaker 14 mar 2014 23:16

heb voirge week Oakley besteld via The Internet Opticians. Het om Oakley Half Jacket 2.0 met Transitions Grey op sterkte. Was aardig veel geld maar ik heb dit voor over. Weet iemand wat de levertijd hiervan is?

christiaan25
Forum-lid
Berichten: 314
Lid geworden op: 13 jan 2010 14:39

christiaan25 19 mar 2014 20:51

Ik kan een 2dehands Oakley Jawbone kopen met glimmend zwart frame met witte jaws, earsocks en icons. In het frame staat het volgende nummer: 04-211, wat volgens mij verwijst naar de kleurcode van de livestrong versie van de Jawbone (zwart/geel).

Er zitten een set black irridium en yellow glazen, welke ook bij een livestrong versie standaard worden geleverd. Er zit een opberg etui bij welke er op de foto vergelijkbaar uitziet als die van mijn custom jawbone. Daarnaast zit er een opbergzakje bij van de livestrong versie, maar deze staat niet op de foto's.

De koper acht ik betrouwbaar, maar deze heeft hem zelf ook 2dehands gekocht. Hij heeft wel vastgesteld dat de glazen van de aangeboden Jawbone ook passen in een (naar eigen zeggen) originele Jawbone (hij heeft er meerdere).

Gezien er veel fakes in omloop zijn vraag ik me af wat jullie ervan denken. Echt of niet?

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 19 mar 2014 21:26

In mijn Livestrong Jawbone staat inderdaad het nummer 04-211. De mijne is echt maar dat is voor jou natuurlijk geen garantie...
Dat de originele Jawbone glazen ook passen in andere originele Jawbone brillen lijkt me logisch.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

christiaan25
Forum-lid
Berichten: 314
Lid geworden op: 13 jan 2010 14:39

christiaan25 19 mar 2014 21:54

Ik heb een keer gelezen dat fake Jawbone glazen niet in een originele Jawbone passen. Hieruit zou je kunnen opmaken dat omdat de glazen van de aangeboden Jawbone in een origineel montuur passen het aangeboden montuur met glazen ook origineel moet zijn. Volledige zekerheid geeft het echter niet...

Iemand die weleens een zwart/witte Jawbone met het type 04-211 in het montuur heeft gezien?

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 19 mar 2014 22:09

Nu snap ik je uitleg van de glazen, excuus. ;) Het blijft tegenwoordig helaas steeds een grotere gok om 2ehands iets per internet te kopen. Zeker zoiets als een Oakleybril. Het prijsvoordeel is mij de eventuele "ellende" niet waard in ieder geval. (uitgezonderd koop van forumleden)
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

christiaan25
Forum-lid
Berichten: 314
Lid geworden op: 13 jan 2010 14:39

christiaan25 19 mar 2014 22:16

Via marktplaats durf ik het ook niet aan idd.

Het aanbod loopt via het mountainbike forum bij een verkoper met een goede reputatie. Die vertrouw ik wel, maar aangezien hij hem ook tweedehands heeft gekocht en het nummer 04-211 staat voor een zwart/gele bril terwijl de bril zwart/wit is doet mij twijfelen. Hij kan natuurlijk door de vorige eigenaar zijn 'omgebouwd', maar kom hier maar eens achter...

De prijs is wel netjes, maar niet ongeloofwaardig.

Gebruikersavatar
flores
Forum-lid
Berichten: 1500
Lid geworden op: 21 jun 2009 01:44

Gebruikersavatar flores 19 mar 2014 22:26

Ik heb even naar desbetreffende bril (mountainbikeforum) gekeken en vergeleken met mijn Jawbone en wat mij opvalt is dat de "zilveren" scharnier op de onderste foto van de bril, bij mijn bril geheel ontbreekt... Dus heb ik mijn bril in alle standen onder het licht gehouden en daar krijg ik niet een gelijkenis met de scharnierpunt van mijn bril tov desbetreffende bril.
Misschien kan een Oakley"freak" hier op het forum jou beter helpen.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.

Plaats reactie