Ik zit in dubio. Momenteel heb ik een Bulls Harrier uit 2008 en heb gemerkt dat mijn wielen wel wat beter kunnen. Nu zat ik te denken dat ik een nieuwe set kan kopen, maar ik kan ook mijn fiets verkopen en een betere tweedehands kopen (betere wielen, ultegra en carbon voorvork). Wat is wijsheid? Nieuwe tweedehands of nieuwe set wielen?
Mvg, Pim
nieuw wielset of nieuwe fiets
-
marchisiocorsa
- Forum-lid
Matige vraagstelling. Fit zorgt er alleen maar voor dat je ongenuanceerde antwoorden krijgt.
Gazelle SPR Gazelle FCC pro Gazelle R531 Team Gazelle Silhouet Marchisio Campagnolo Look
Huidige fiets: Bulls Harrier, volledig shimano 105, volledig aluminium, wielen shimano WHR500. Ik heb gemerkt dat met name de wielen wel beter kunnen. Echter, een nieuwe set kopen heeft z'n prijs. Nu kan ik ook mijn Bulls verkopen (vermoed dat ik er nog 450,- voor kan krijgen) en een nieuwe tweedehands kopen. Deze tweedehands zou dan rond de 700,- moeten kosten (is hetzelfde als verkoop Bulls en uitgave nieuwe wielset). Deze zou dan ultegra afgemonteerd moeten zijn, carbon voorvork hebben en een goede wielset hebben. Ik weet echter niet wat wijsheid is en heb hulp/raad nodig van kenners.
Pim
- robbebopper
- Forum-lid HC
Jaapieo, ik begin jou steeds symphatieker te vinden!
Zonder me nou al teveel op te dringen; mijn fiets heeft een goed en licht scandium frame, een redelijk moderne Ultegra (6600) groep, en goede wielen (en die zijn nog maar een half jaar oud) die zijn opgebouwd met Sun Ringle naven, DT Swiss 585 velgen en 32 Aerolite spaken.
Zonder me nou al teveel op te dringen; mijn fiets heeft een goed en licht scandium frame, een redelijk moderne Ultegra (6600) groep, en goede wielen (en die zijn nog maar een half jaar oud) die zijn opgebouwd met Sun Ringle naven, DT Swiss 585 velgen en 32 Aerolite spaken.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Inmiddels beantwoord.