Wat nemen jullie?
Niet slecht bedoeld maar Creatine is zeer slecht,tast ongelooflijk je lever aan!
Weet er soms iemand wat ozon-therapie juist is?Of het is toegelaten en of het helpt?
Is niet voor mij,maar om een maat te beschermen?
Bedankt.
Weet er soms iemand wat ozon-therapie juist is?Of het is toegelaten en of het helpt?
Bedankt.
il magnifico
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 09 Juli 2006
Niet slecht bedoeld maar Creatine is zeer slecht,tast ongelooflijk je lever aan!
Bedankt.
http://www.ozontherapie.nl/ozontherapie.htm
Het lijkt op bloeddoping, wel lekker modern...........
Bedankt.
http://www.ozontherapie.nl/ozontherapie.htm
Het lijkt op bloeddoping, wel lekker modern...........
Bedankt.
Maar dit wist ik al!
Wou weten wat dit doet voor een coureur!Rapper rijden,langer volhouden,...
En...is dit toegestaan?Heb gehoord dat je na 5-6kuren het effect hebt van EPO?Waarom zou dit dan zijn toegelaten?Doet tog iedereen het?
Maar dit wist ik al!
Wou weten wat dit doet voor een coureur!Rapper rijden,langer volhouden,...
En...is dit toegestaan?Heb gehoord dat je na 5-6kuren het effect hebt van EPO?Waarom zou dit dan zijn toegelaten?Doet tog iedereen het?
il magnifico
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Bier!
Quoten: Origineel geplaatst door *PFW* op 09 Juli 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Alp d'Huez53:15 op 09 Juli 2006
Bier!
Ik ook!
Verdooft de pijn van het fietsen en het ontspant. Bovendien bevat het lekker veel energie.
bronchosidal,ibuproven,en vibrocil neuspray ganse week"genomen".Ik voel me daar nie echt sterker van.
Quoten: Origineel geplaatst door Alp d'Huez53:15 op 09 Juli 2006
Bier!
Ik ook!
Verdooft de pijn van het fietsen en het ontspant. Bovendien bevat het lekker veel energie.
bronchosidal,ibuproven,en vibrocil neuspray ganse week"genomen".Ik voel me daar nie echt sterker van.
Ik neems de laatste tijd eens wat vaker de fiets. Schijnt erg goed te zijn voor ondermeer het uithoudingsvermogen en krachtopbouw.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Bisolvon. (Ik heb wel eens gehoord dat hoestdrank op de dopinglijst voorkomt.) Ik merk alleen geen verbetering. Misschien moet ik iedere dag een hele fles nemen in plaats van tweemaal daags een lepel als ik verkouden ben.
Evenwicht is het antwoord op alle vragen.
Toen ik nog schaatste: creatine.
Soms: Golden Power
Maar eerlijk is eerlijk: als ik eraan kon komen en ik had een arts die me zou begeleiden zou ik graag een keertje EPO willen proberen
Soms: Golden Power
Maar eerlijk is eerlijk: als ik eraan kon komen en ik had een arts die me zou begeleiden zou ik graag een keertje EPO willen proberen
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"