Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Shimano / Campagnolo

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 27 aug 2006 16:13

@DutchFlandrien, misschien had je de moeite moeten nemen om de posts van o.a. Rolandt te lezen. Dan had je geweten dat ik 2 dagen zonder computer heb geleefd en dat ik dit nu dus ook pas zie.
Een nieuwe toetsenbord is overigens niet zo duur en verbeterd de leesbaarheid van je berichten. Of lijkt het maar zo dat ie blijft hangen bij shift+slash en shift+1?
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 27 aug 2006 23:11

Dat is toch leuk! Vooral de Shimanooitjes worden boos.  Waarom eigenlijk? Zij hebben alleen maar voordelen: Geen bel nodig, ze kunnen hun shirtjes drogen op de waslijnen, zij hebben een paar prachtige mega handgrepen op het stuur en zij zijn ook nog goedkoper uit ook.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

thomskie
Forum-lid
Berichten: 126
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:23

thomskie 27 aug 2006 23:42

Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 27 Augustus 2006
Dat is toch leuk! Vooral de Shimanooitjes worden boos. Waarom eigenlijk? Zij hebben alleen maar voordelen: Geen bel nodig, ze kunnen hun shirtjes drogen op de waslijnen, zij hebben een paar prachtige mega handgrepen op het stuur en zij zijn ook nog goedkoper uit ook.




rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 27 aug 2006 23:53

Quoten: Origineel geplaatst door jandoedel op 27 Augustus 2006

Kijk eens naar de motoren, de auto's, de koffiezetapparaten, de vrouwen, de mannen en zelfs de broodroosters. Het japanse spul is wel okee maar het italiaanse spul heeft net iets extra's...Waarom zou het bij fietsen anders zijn??????

Na ja zeg; da's een hoop bij elkaar geveegd; Japanse motoren zijn absoluut beter (Minder storing, gaan langer mee, en kunnen sneller) Over auto's; Japanse auto's zijn beter, maar geloof dat er een paar Italiaanse zijn die sneller dan een Jap gaan. Koffiezetters...daar zijn de Italianen volgens mij weer beter in. Voor wat betreft betreft mannen en vrouwen...hm ik weet niet of ik het leuk zou vinden zo'n almaar knetterend, scheldende en tierende Italiaanse in m'n bed te hebben...maar zon'gedweee Japanse is mischien ook niet alles. Uhm Over broodroosters en fiets groepen heb ik geen mening.

_pfw_
Forum-lid
Berichten: 1164
Lid geworden op: 01 aug 2004 16:18

_pfw_ 28 aug 2006 00:01

Wat misschien wel weer een argument tegen Campa is dat er zoveel trotse idioten mee rond rijden die op zweverige argumenten voor italiaanse spullen hebben gekozen. Toch iets waar sommige mensen liever niet mee geassocieerd worden...
Gelukkig heb ik daar ook schijt aan. Ik zou het best durven kopen.

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 28 aug 2006 00:01

Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 27 Augustus 2006
@DutchFlandrien, misschien had je de moeite moeten nemen om de posts van o.a. Rolandt te lezen. Dan had je geweten dat ik 2 dagen zonder computer heb geleefd en dat ik dit nu dus ook pas zie. Een nieuwe toetsenbord is overigens niet zo duur en verbeterd de leesbaarheid van je berichten. Of lijkt het maar zo dat ie blijft hangen bij shift+slash en shift+1?

schijnbaar werkt je computer nog steeds niet, want ik kan hier nog steeds posten.

p.s: is het de gewoonte hier om kritiek te geven op iemand zijn schrijfstijl als je merkt dat je geen repliek kan geven?, zijn hier nog een paar artiesten die zo tewerk gaan.
RIDLEY the speed weapon

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 aug 2006 00:36

Heb ik gezegd dat ik het topic op slot zou gooien? Ik kan het nergens terug vinden. Tyr W heeft het topic verplaats naar het cafe en daar vind ik het prima staan, kunnen we lekker door ouwehoeren.
hEt!w0rdSO0nleESba4r4lsw3alLLEmaAl?S0g44nSChryf3n
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 28 aug 2006 01:01

Lol wat een discussie weer. Vooral bizar dat mensen hier nog steeds serieus op gaan reageren...


@Shimano-Marc: weet je niet dat Eddy Merckx op zijn fietsen slechts één onderdelenmerk wil monteren? Welke? Tja...

lazo
Forum-lid
Berichten: 776
Lid geworden op: 10 jan 2006 10:30

lazo 28 aug 2006 09:12


Quoten: Origineel geplaatst door jandoedel op 27 Augustus 2006

Kijk eens naar de motoren, de auto's, de koffiezetapparaten, de vrouwen, de mannen en zelfs de broodroosters. Het japanse spul is wel okee maar het italiaanse spul heeft net iets extra's...Waarom zou het bij fietsen anders zijn??????


Ja de italianen maken bijna alles,en ook stijlvol.Persoonlijk vind ik de campagnolo groep ook exclusiever en mooier,maar over kwaliteit heb ik het niet zo voor italiaanse artikelen.Heb vroeger een alfa romeo gehad en had daar niks anders dan problemen mee,om maar een voorbeeld te geven.

dutchflandrien
Forum-lid
Berichten: 561
Lid geworden op: 06 nov 2004 12:26

dutchflandrien 28 aug 2006 10:13

Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 27 Augustus 2006
Heb ik gezegd dat ik het topic op slot zou gooien? Ik kan het nergens terug vinden. Tyr W heeft het topic verplaats naar het cafe en daar vind ik het prima staan, kunnen we lekker door ouwehoeren.hEt!w0rdSO0nleESba4r4lsw3alLLEmaAl?S0g44nSChryf3n

als je niet consequent bent in je acties, dan vind ik dat je maar een waardeloos moderatortje bent
RIDLEY the speed weapon

joeny
Forum-lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 17 aug 2006 22:22

joeny 28 aug 2006 11:01

Sram is mooi!!
Shimano is fijn
Campa, meer voor de oudere mannetjes!!

Plaats reactie