Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

formule 1

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4365
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 14 sep 2006 20:24

Stond zaterdag al in de telegraaf maar goed. Volgens Marianne Vos zouden wielrenners niet van de formule 1 of anderssoortige gemotoriseerde sporten houden. Zelf kan ik mij daar niet in vinden, heb zelfs 5 jaar lang official geweest op circuit park zandvoort. verder ben ik ook liefhebber van de rally sport. Nu is de vraag is dat een vrouwen dingetje dan of ben ik een van de weinige wielrenners die ook van gemotoriseerde sporten houdt

sospiro
Forum-lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 mar 2005 22:27

sospiro 14 sep 2006 20:46

Dat ligt zeker niet aan jou. Ik volg zo veel mogelijk de formule 1. Wel jammer dat de grand prix vaak word uitgezonden als er ook een koers aan de gang is. Ik ben dan ook op zondag vaak heen en weer aan het schakelen tussen kannaal 6 en 15 (SBS 6 en Sporza).
Ik ken trouwens een behoorlijk aantal wielrenners die ook motor rijden. En ik zelf ben van plan om ooit (als de financieën het toelaten en mijn fietswensen zijn vervuld) mijn motorrijbewijs te halen.
Volgens mij houden genoeg wielrenners dus van gemotoriseerde sporten. Dat komt misschien door de liefde voor snelheid?

Gebruikersavatar
ponsteen
Forum-lid
Berichten: 2924
Lid geworden op: 17 mei 2004 12:21

Gebruikersavatar ponsteen 14 sep 2006 21:30

Formule 1, WRC, MotoGP, Superbike Championschip, LeMans, FIA-GT, DTM, Cup races, ga zo maar door. Zeer goed tijdverdrijf.

bazz
Forum-lid
Berichten: 394
Lid geworden op: 10 jan 2006 22:34

bazz 14 sep 2006 21:34

Van mijnentwege geen intressen in deze sporttak

brabobiker
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 jul 2006 18:23

brabobiker 14 sep 2006 23:01

ben zelf een mtb er maar hou ook van autosport
formule 1 dtm ben ik div x geweest volg ook de a1 gp klasse op tv
een beetje fan kan zelf een colnago ism met ferraristyling kopen
ik heb ook een gezin anders zou ik het hele weekend voor  de buis hangen
ps ook dakar is machtig om te zien

Gebruikersavatar
cubebiker
Forum-lid
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 okt 2004 22:38

Gebruikersavatar cubebiker 15 sep 2006 01:05

Formule 1 volgde ik 10 jaar geleden nog vrij intensief. Tegenwoordig vind ik er geen zak meer aan. Inhalen is er niet meer bij, alles word beslist met de juiste pitstopstrategie en het team met de meeste centen wint.
Nee dan de motogp! das veeeeeeeel spannender en spectaculairder, de 125 en 250 cc kan ik ook van genieten. Die wedstrijden duren ook niet zo lang als een F1 wedstrijd en kijkt daarom een stuk lekkerder weg.

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 15 sep 2006 18:25

Quote: Origineel geplaatst door Cubebiker op 14 September 2006
Formule 1 volgde ik 10 jaar geleden nog vrij intensief. Tegenwoordig vind ik er geen zak meer aan. Inhalen is er niet meer bij, alles word beslist met de juiste pitstopstrategie en het team met de meeste centen wint.Nee dan de motogp! das veeeeeeeel spannender en spectaculairder, de 125 en 250 cc kan ik ook van genieten. Die wedstrijden duren ook niet zo lang als een F1 wedstrijd en kijkt daarom een stuk lekkerder weg.

Ik sluit me volledig bij je aan Cubebiker! De actie is volledig uit de Formule 1 (hoewel het nu met de titel wel leuk wordt tussen Schumi en Alonso), inhalen kunnen ze alleen maar via een pitstop.. Erg jammer.

De Moto-GP volg ik erg goed en dat is echt geweldig!! Ik zit tijdens het kijken met een glimlach op de bank.. Heerlijk die gevechten tussen bijv. Rossi en Capirossi.

timo002
Forum-lid
Berichten: 364
Lid geworden op: 26 jan 2005 11:09

timo002 18 sep 2006 15:35

Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 15 September 2006

Ik sluit me volledig bij je aan Cubebiker! De actie is volledig uit de Formule 1 (hoewel het nu met de titel wel leuk wordt tussen Schumi en Alonso), inhalen kunnen ze alleen maar via een pitstop.. Erg jammer.


Met een beetje geluk komt daar verandering als ze met een andere achtervleugel komen. De teams willen nu zelf met een ontwerp komen waardoor de lucht na de achtervleugel niet meer zo verstrooid wordt! We krijgen weer slicks, dus wie weet brengt dat wat actie met zich mee. Alhoewel dat volgens mij niet zoveel meer uitmaakt. Persoonlijk ben ik wel zeer benieuwd naar het verloop van dit seizoen en vooral volgend seizoen.
Maar moet wel toe geven, op dit moment is de spanning er wel een beetje af!
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.

scottwilko
Forum-lid HC
Berichten: 4365
Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44

scottwilko 18 sep 2006 22:03

Daarom is er ook de A1gp. En daar ga ik volgende week ook lekker heen

soffatti
Forum-lid
Berichten: 873
Lid geworden op: 01 jan 2006 17:43

soffatti 18 sep 2006 22:46

Quote: Origineel geplaatst door scottwilko op 18 September 2006
Daarom is er ook de A1gp. En daar ga ik volgende week ook lekker heen

Ik heb al eens een A1GP auto in het echt gehoord.
Wat een geluid komt daar vanaf...

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 23 sep 2006 18:21

ik volg alle sporten, dus ook motorsport. Ik volg zelfs golf, darts, snooker,...
Excuse me while I kiss the sky

Plaats reactie