Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Tom boonen op het forum

lazo
Forum-lid
Berichten: 776
Lid geworden op: 10 jan 2006 10:30

lazo 16 sep 2006 13:35

Vandaag een artikel in de krant dat hij dikwijls op fora's berichten leest.

noppie
Forum-lid
Berichten: 1403
Lid geworden op: 12 okt 2005 22:26

noppie 16 sep 2006 15:44

Voordat ik dit forum ontdekte zat ik regelmatig op het prikbord wielrennen-pagina.nl, daar kwam regelmatig Leon van Bon langs.
kiekeboe

juri
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 nov 2005 19:26

juri 16 sep 2006 16:34

Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 16 September 2006

Voordat ik dit forum ontdekte zat ik regelmatig op het prikbord wielrennen-pagina.nl, daar kwam regelmatig Leon van Bon langs.

en Gerrie Kneteman..

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 16 sep 2006 22:56

Quoten: Origineel geplaatst door lazo op 16 September 2006

Vandaag een artikel in de krant dat hij dikwijls op fora's berichten leest.

Van Tom weet ik het niet direct, maar van een pak andere profs weet ik het wel. Om er twee grote uit te halen: ook Steffen Wesemann en Lance Armstrong lezen fora!   (maar niet dat van fiets.nl )
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 16 sep 2006 23:30

Nou, laten we Tom dan van harte welkom heten, kunnen we misschien nog wat tips en aanbevelingen e.d. op het gebied van sprinten of wielrennen in het algemeen - professionele ervaring - vragen
Nu we het daar toch zo over hebben, zijn er professionals in de zaal?

koers
Forum-lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 15 feb 2006 12:09

koers 19 sep 2006 01:56

zal wel niet dit forum zijn want dit is meer een pannekoken forum.
 
ik denk dat het wielrenners forum bedoeld wordt van startpagina. er is daar niet zoveel informatief spul te vinden maar wordtmeer geroddeld en geprikt onder schuilnamen

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 19 sep 2006 10:15

Quoten: Origineel geplaatst door koers op 18 September 2006


zal wel niet dit forum zijn want dit is meer een pannekoken forum.

Pannenkoeken is het Koers. En je hebt gelijk over het niveau van dit forum, vooral zodra jij om de hoek komt kijken.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27578
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 19 sep 2006 11:03

Koers, wat ben jij een kinderachtig, misselijk, kleinzielig, vervelend, irritant ventje zeg.
@ Casran: valt me op dat jij veel weet over het professionele wielrennen. Ik heb een zeer specifiek vraagje waar jij mij misschien wel antwoord op kan geven. Wat zou er nou gebeuren als rijder X van professioneel team Y niet goed overweg kan met het pedalensysteem van dat team? (bijvoorbeeld knieklachten o.i.d.)  Is natuurlijk onpraktisch met het afstaan van je fiets aan de kopman? Maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat het voorkomt....?

dingo
Forum-lid
Berichten: 368
Lid geworden op: 13 apr 2004 18:18

dingo 19 sep 2006 11:06

Quoten: Origineel geplaatst door rene1 op 19 September 2006


Quoten: Origineel geplaatst door koers op 18 September 2006


zal wel niet dit forum zijn want dit is meer een pannekoken forum.


Pannenkoeken is het Koers. En je hebt gelijk over het niveau van dit forum, vooral zodra jij om de hoek komt kijken.


Jij, rene1, neemt AAN dat koers Pannenkoeken bedoelt. Ik ben iets minder stellig, het zou best kunnen dat hij koken met panne bedoelt, bijv. dat je gasfornuis ineens stuk gaat en je snel naar de McDrive gaat om daar een snelle hap te halen, Pannekoken dus.
Het zou best kunnen dat profwielrenners regelmatig meekijken op diverse fora, wat dat betreft zijn het net echte mensen........
 

rene1
Forum-lid
Berichten: 2099
Lid geworden op: 12 sep 2005 01:11

rene1 19 sep 2006 12:21

Quoten: Origineel geplaatst door Dingo op 19 September 2006

Jij, rene1, neemt AAN dat koers Pannenkoeken bedoelt. Ik ben iets minder stellig, het zou best kunnen dat hij koken met panne bedoelt, bijv. dat je gasfornuis ineens stuk gaat en je snel naar de McDrive gaat om daar een snelle hap te halen, Pannekoken dus. 

O ja da's waar ook ik moet niet dezelfde fout als Koers maken en zaken zomaar aannemen/beweren. Nou Koers ik hoop dat je panne snel verholpen weze.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 19 sep 2006 13:04

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 19 September 2006

@ Casran: valt me op dat jij veel weet over het professionele wielrennen. Ik heb een zeer specifiek vraagje waar jij mij misschien wel antwoord op kan geven. Wat zou er nou gebeuren als rijder X van professioneel team Y niet goed overweg kan met het pedalensysteem van dat team? (bijvoorbeeld knieklachten o.i.d.)  Is natuurlijk onpraktisch met het afstaan van je fiets aan de kopman? Maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat het voorkomt....?


Renners in profploegen zijn meestal vrij wat betreft pedaalsystemen. Enkel CSC en Phonak hadden een vast contract met Speedplay; bij QuickStep worden Time pedalen wat gepusht (niet verplicht), alsook AG2R, etc. De pedaalsponsor van Dav-Lotto is bv. CrankBrothers, terwijl daar nauwelijks iemand op rijdt. Medische problemen mbt 1 type pedaal zijn echt niet zo frequent hoor, maar daar zou men in dat geval wel onderuit kunnen. En met het afstaan van de fiets aan de kopman wordt ook zelden rekening gehouden, veel minder dan je denkt.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie