Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

budget 12000 euro, welke fiets??

Gebruikersavatar
ts-biker
Forum-lid
Berichten: 1587
Lid geworden op: 25 jan 2005 14:21
Locatie: Liedekerke
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 22 okt 2006 16:15

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 22 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 22 Oktober 2006

We gaan toch niet weer beginnen met discussieren over hoeveel een ander aan fietsen uit mag geven?

Ik heb niet op dat geleuter gereageerd omdat ik vind dat je als je zo,n bedrag uit wilt geven je dat op persoonlijke titel moet doen en niet aan een ieder moet laten horen dat je wel wat ff te besteden heb ik vind dit zelfs beledigend tov andere fietsers , die soms geeneens 10 ervan kunnen uitgeven. Daar moet je als kerel rekening mee houden.

idd, daar ben ik het mee eens, het komt pocherig over en misschien kan hij die 12000 euro zelfs niet besteden en is het enkel om reacties uit te lokken !Indien je dat geld wil/kan besteden, hou het dan voor uzelf en vraag enkel raad ivm onderdelen (je kan bijvoorbeeld uw topic openen met racefiets in de hogere prijsklasses gezocht of zoiets)

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 22 okt 2006 16:31

Misschien heeft Scrymm zijn/haar auto verkocht en wil hij/zij de komende tijd op de fiets. Kan toch? Wat mij betreft mag scrymm dat wel even toelichten, zodat wij weten of dit een serieuze vraag is.
Komt mij trouwens meer over als vraag van welke droomfiets neem je... Is ook een apart topic over, dus daar zul je wel het nodige vinden. Voor 12k is er vast wat moois te krijgen.
De tijdritfiets waar Landis in de tour op reed, is wat duurder (neem je er een persoonlijk lening bij). Voor iets minder, 8000 euro ofzo, heb je een Colnago c50 waar een aantal prof. teams ook op rijden. Kun je met de rest een leuke fietsvakantie boeken.

paashaas
Forum-lid
Berichten: 607
Lid geworden op: 05 aug 2005 22:53

paashaas 22 okt 2006 17:05

Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 22 Oktober 2006

Misschien heeft Scrymm zijn/haar auto verkocht en wil hij/zij de komende tijd op de fiets. Kan toch? Wat mij betreft mag scrymm dat wel even toelichten, zodat wij weten of dit een serieuze vraag is.


Ik vind dat zoiets persoonlijk is. Het kan mij niets schelen waar hij het geld heeft gehaald/gespaard/gekregen/verdiend.
Maar de vraag op zich doet me denken aan de cliché klant die in een restaurant komt en zegt: "geef mij maar de duurste fles wijn" (en dan wordt hij stiekem uitgelachen door de ober).
Als je er zoveel geld aan wil besteden, en je hebt liefde voor de fiets, dan zoek je er informatie over.
Als je wil tonen dat je dat bedrag in je fiets kan steken, dan open je er een topic over.
Indien dit topic gewoon geopend werd om reactie uit te lokken is het zeer misplaatst.
 

swind
Forum-lid
Berichten: 461
Lid geworden op: 30 okt 2005 20:14

swind 22 okt 2006 17:32

Ik vind het ook een beetje lijken op een "kijk me eens 12.000 euro kunnen uitgeven aan een fiets" topic.
Als ie gaar is kom ik terug

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2333
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 22 okt 2006 17:39

Scrymm senior, Scrymm junior? Zijn we hier niet getuige van de onvoorstelbare herrijzenis van de fantasierijke drie-eenheid Hunter, Moia en Moia’s opa? Zou zomaar kunnen, hè. Geheugen even opfrissen? Kijk dan hier... even, en scroll naar de diverse bijdrages van Hunter en Moia, en de reacties van Amclassic-fan.

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 22 okt 2006 18:20

Quoten: Origineel geplaatst door paashaas op 22 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 22 Oktober 2006

Misschien heeft Scrymm zijn/haar auto verkocht en wil hij/zij de komende tijd op de fiets. Kan toch? Wat mij betreft mag scrymm dat wel even toelichten, zodat wij weten of dit een serieuze vraag is.


Ik vind dat zoiets persoonlijk is. Het kan mij niets schelen waar hij het geld heeft gehaald/gespaard/gekregen/verdiend.



Je snapt mijn mededeling niet. Ik heb het niet over waar hij het geld vandaan haalt. Mijn mededeling was bedoeld als reactie op voorgaande berichten/ergernissen over zgn. "dikdoenerij". Ik bedoelde een toelichting van zijn/haar kant of dit een serieuze vraag is of niet.

geertjansen
Forum-lid
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 apr 2006 21:16

geertjansen 22 okt 2006 19:18

Quote: Origineel geplaatst door Buzz op 22 Oktober 2006
Scrymm senior, Scrymm junior? Zijn we hier niet getuige van de onvoorstelbare herrijzenis van de fantasierijke drie-eenheid Hunter, Moia en Moia’s opa? Zou zomaar kunnen, hè. Geheugen even opfrissen? Kijk dan hier... even, en scroll naar de diverse bijdrages van Hunter en Moia, en de reacties van Amclassic-fan.

kan toch ook zomaar zijn dat hij en zijn zoon op 1 account zitten, zou ik ook geen problemen mee hebben als mijn vader op mijn account zou posten(kan ik makkelijk zeggen, hij houdt toch niet van wielrennen)Toch snap ik dat veel mensen het niet snappen, ook ik vind het niet echt duidelijk, maar volgens mij snap ik het nog redelijk..

paashaas
Forum-lid
Berichten: 607
Lid geworden op: 05 aug 2005 22:53

paashaas 22 okt 2006 19:43

Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 22 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door paashaas op 22 Oktober 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 22 Oktober 2006

Misschien heeft Scrymm zijn/haar auto verkocht en wil hij/zij de komende tijd op de fiets. Kan toch? Wat mij betreft mag scrymm dat wel even toelichten, zodat wij weten of dit een serieuze vraag is.


Ik vind dat zoiets persoonlijk is. Het kan mij niets schelen waar hij het geld heeft gehaald/gespaard/gekregen/verdiend.



Je snapt mijn mededeling niet. Ik heb het niet over waar hij het geld vandaan haalt. Mijn mededeling was bedoeld als reactie op voorgaande berichten/ergernissen over zgn. "dikdoenerij". Ik bedoelde een toelichting van zijn/haar kant of dit een serieuze vraag is of niet.

Dan had je je bericht anders kunnen formuleren. Zoals het er nu staat, interpreteer ik het anders. Maar we wijken af

janw.f.
Forum-lid
Berichten: 1248
Lid geworden op: 27 aug 2006 19:48

janw.f. 22 okt 2006 19:50

Quoten: Origineel geplaatst door paashaas op 22 Oktober 2006

Dan had je je bericht anders kunnen formuleren. Zoals het er nu staat, interpreteer ik het anders. Maar we wijken af

Kom nou toch. Ik ga hier niet alles in tienvoud aanstippen; dan krijgen we weer geklaag van forummers dat mijn berichten te lang zijn.

dijkjes
Forum-lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 08 aug 2006 21:14

dijkjes 22 okt 2006 20:00

leuke is dat je van scrymm in dit topic niks meer hoord en ook in het topic van hem over 1200 euro fiets.

wel apart topic starten en niet meer replyen....en de replyers maar gek worden heheh wel leuk bedacht door scrymm
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

Plaats reactie