Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Waar rijden de profs in 2007 op?

Livio Livius
Forum-lid HC
Berichten: 5537
Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10

Livio Livius 06 nov 2006 10:58

Mmm, had gedacht wat meer Campa aan te treffen.
What makes the boat go faster?

davey
Forum-lid
Berichten: 568
Lid geworden op: 09 jan 2006 17:36

davey 06 nov 2006 18:19

davitamon lotto..?
weet iemand wat, ik hoorde dat ze van ridley afstapte, maar ik weet t nie,

ilko
Forum-lid
Berichten: 1237
Lid geworden op: 23 aug 2004 12:53
Locatie: Arnhem

ilko 06 nov 2006 22:18

Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 03 November 2006

Csc- Cervelo Soloist (team) R3- Zipp- Shimano dura ace

Riis heeft toch vorig jaar met SRAM getest? Niet goed genoeg?

timowr
Forum-lid
Berichten: 689
Lid geworden op: 11 sep 2004 17:54

timowr 07 nov 2006 01:12

Een hele ploeg op LW's? Klopt dat wel, op WW zegt CarbonSports zelf dat ze enkel Zabel sponsoren.

delirium
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 23 aug 2005 18:05

delirium 07 nov 2006 09:31

Quoten: Origineel geplaatst door davey op 06 November 2006


davitamon lotto..?
weet iemand wat, ik hoorde dat ze van ridley afstapte, maar ik weet t nie,

? wie weet terug op merckx?

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Moderator
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 07 nov 2006 10:38

Quoten: Origineel geplaatst door TimoWr op 07 November 2006

Een hele ploeg op LW's? Klopt dat wel, op WW zegt CarbonSports zelf dat ze enkel Zabel sponsoren.

Het is zoals Kuiper al zei een Broodje Aap verhaal.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

delirium
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 23 aug 2005 18:05

delirium 07 nov 2006 14:19

Quoten: Origineel geplaatst door delirium op 07 November 2006


Quoten: Origineel geplaatst door davey op 06 November 2006


davitamon lotto..?
weet iemand wat, ik hoorde dat ze van ridley afstapte, maar ik weet t nie,

? wie weet terug op merckx?


heb juist gelezen dat het niet meer davitamon lotto is , maar predictor lotto.
en het shirt zal zalmrose zijn.....

maus_1990
Forum-lid
Berichten: 1216
Lid geworden op: 26 aug 2006 16:23

maus_1990 07 nov 2006 20:21

neem aan dat het toekomstige predictor lotto dus op roze F3:13's gaat rijden? :P zou wel iig stoer zijn!
Afbeelding

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27589
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 10 nov 2006 11:03

LW verhaal van Unibet is dus geen broodje-aap.......  (zie het Canyon topic waarin Casran duidelijk insinueert dat Unibet met LW gaat rijden)
Hier een incompleet lijstje, vul gerust aan / verbeter
Ploeg                           Frame             Groep              Wielen                        Componenten
 
CSC                            Cervélo            Shimano           Zipp                 FSA
Rabobank                    Colnago           Shimano           Shimano           Pro
Milram                         Colnago           Shimano           Shimano           Cinelli
Unibet                          Canyon            ?                      Lightweight       ?         
Astana                          BMC               ?                      ?                      ?
Caisse d’P.                   Pinarello           Campa             Campa             Deda
Predictor-Lotto            Pinarello(?)       Campa?           Campa?           FSA?
Quickstep                     Specialized       Campa?           Fulcrum?          ?
Euskatel                       Orbea              SRAM
Bouygues Télécom       Time                 Campa
Cofidis                         Willier              Campa             Mavic               ITM
Lampre                        Willier
AG2R                          B’TWIN          Campa
Credit Agricole Look                Shimano                                   Pro
T-Mobile                      Giant                Shimano           Shimano           Deda
Discovery                     Trek                 Shimano           Bontrager         Bontrager
Saunier Duval               Scott                SRAM             Fulcrum            Ritchey
Française des Jeux        Lapierre
Gerolsteiner                  Specialized
Liquigas                        Cannondale      ?                      ?                      ?
 
 

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 10 nov 2006 11:32

Quoten: Origineel geplaatst door Pietalala op 05 November 2006

En uiteraard met lightweight, ze krijgen 100 paar lightweight! Wist niet dat Lighweight zo'n productiecapaciteit had, en volens mijn weten de eerste pro-tour ploeg die erdoor gesponsord wordt!


Wat er "broodje-aap" aan is, is zeker dit aantal.
Ik ken de maandelijkse productiecapaciteit van CarbonSports, en die is zeker dat en heeft het potentieel om nog op te drijven.
Het is ondertussen geen geheim dat wij met Kuota rond tafel gezeten hebben (in België, van waaruit dit voor Unibet beslist wordt) mbt Kuota. Verschillende wielenfabrikanten konden toegevoegd worden aan de deal... ik heb daar overigens een weddenschap rond gewonnen met een van die fabrikanten.
Lightweight sponsort op dit moment idd geen ploeg, maar overweegt het zeker... maar dan kan het, gezien de status van het merk, enkel een Pro Tour ploeg zijn. En er IS gepraat met verschillende Pro Tour ploegen. Pijnpunt is steeds het fietsenmerk geweest. Stefan heeft uiteindelijk zijn karretje niet aan onze wagon gehangen, maar... goed, you'll see. De interesse vanuit de wielerploegen was wel degelijk groot. Ik ga Stefan momenteel op reis ook niet lastig vallen ermee.
 
@ havana: Sram is nog niet zeker voor Euskatel, maar praat wel nog met QuickStep en Liquigas. Persoonlijk denk ik dat Liquigas toch wel Campa wordt; Magnus heeft me laten weten dat hij op Campa 2006 zal rijden.Cofidis en Wilier is onzeker. Astana rijdt met Easton afmontage... etc etc.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

kristofw
Forum-lid
Berichten: 138
Lid geworden op: 14 jul 2006 17:33

kristofw 10 nov 2006 18:41

Op de site van fiets.nl staat:




De samenwerking tussen de Italiaanse zadelfabrikant Selle San Marco en het Belgische fietsenmerk Ridley wordt voortgezet met de sponsoring van het Davitamon-Lotto-team tot 2008.

De overeenkomst die de twee firma's voor de komende twee seizoenen aan het ProTour-team zal verbinden, is inmiddels getekend.Hieruit kan blijken dat Predictor-Lotto dan zal verdergaan met Rildey. We zullen zien.

pietalala
Forum-lid
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 dec 2005 11:10

pietalala 12 nov 2006 11:20

Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 07 November 2006


Quoten: Origineel geplaatst door TimoWr op 07 November 2006

Een hele ploeg op LW's? Klopt dat wel, op WW zegt CarbonSports zelf dat ze enkel Zabel sponsoren.

Het is zoals Kuiper al zei een Broodje Aap verhaal.


Mischien voor dat jullie een eigen oordeel vellen even op onderzoek gaan voor je zegt dat het een broodje aap is. Kwam van zeer betrouwbare bron. Waarom niet geloven? Je zal wel zien.
@ casran, zoals ik al zei, zeer betrouwbare bron. Komt eigenlijk rechtstreeks van "diegene die de touwtjes in handen heeft". Hij heeft het me in persoon gezegd.
Overigens gaan ze op Record Ultra rijden.
 
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

Plaats reactie