Het forum over de technische onderwerpen, het onderhoud, afstellen en reparaties.

HAC5 data opslaan Ciclotour

robert1965
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 01 mei 2006 13:31

robert1965 10 nov 2006 23:38

Tip gekregen van een Duitser (Torstens Mountainbikepage). Er blijkt dus een bug te zitten in de Engelse versie van Ciclotour 3.0
Ik heb de Duitste versie geinstalleerd en nu werkt het dus wel.
Wat een Koekebakkers daar bij Cico dat ze dit niet goed testen van tevoren.
Daarnaast ook wel beetje jammer dat de vraag al een week bij zowel Veltec als Ciclosport Duitsland ligt, en zij niet met een antwoord komen.
De oplossing zal ongetwijfeld binnenkort in de vorm van versie Ciclotour 3.1 zitten.
Iedereen erg bedankt voor het meedenken naar de oplossing.  Special Proffessor Buzz (Henk)
Forum kan op slot

Gebruikersavatar
buzz
Forum-lid
Berichten: 2363
Lid geworden op: 26 okt 2005 02:02

Gebruikersavatar buzz 11 nov 2006 01:01

Yes, da’s mooi. Hèhè, dus met die Duitstalige versie werkt alles perfect. Dan was m’n eerste gedachte -- dat het aan de Ciclotour-versie zou liggen -- toch niet verkeerd. Ook mooi. Moet m’n naam toch een beetje hoog houden, hè.

Vanmorgen mailde ik nog naar Robert dat ik sowieso nooit zoveel vertrouwen heb in versienummers, die eindigen op punt-nul (.0). In de automatiseringswereld zijn dat doorgaans sof(t)ware-versies met veel nieuwe functionaliteit, maar waarin nogal wat kinderziektes verborgen zitten. Wanneer vervolgens het eerste cijfer achter de punt verhoogd wordt, zijn er meestal kleine vernieuwingen en/of bugfixes doorgevoerd. En als het tweede cijfer achter de punt opgehoogd is, hebben ze alleen wat bugs in de software verholpen.

robert1965
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 01 mei 2006 13:31

robert1965 16 nov 2006 20:17

 Cicosport Duitsland schijnt te hebben erkend dat er een probleem in de software zit.  Er komt zo spoedig mogelijk een versie 3.01
Helaas via derden moeten vernemen,  zowel Ciclosport Duitsland of Veltec hebben nergens meer op gereageerd.
Beter een Polar kunnen kopen ????
 

robert1965
Forum-lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 01 mei 2006 13:31

robert1965 09 feb 2007 22:56

Eindelijk is de update voor Ciclotour er.  versie 3.03
Moet nog testen of opslaan nu wel werkt

Plaats reactie